26-12-2017 - Schaijk - Kersttocht

Bij een evenement geweest? Laat ons weten hoe het was! Een tocht die we niet mogen missen? Plaats 'm.
Gebruikersavatar
Deempje98
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 207
Lid geworden op: zo 22 april 2012, 14:55

Lastig om uit te leggen maar ik zal mijn best doen. Volgens mij moest je aan het einde van de tocht weer op het beginstuk uitkomen waar je het bos in ging? Alleen daar waren er meerdere de route kwijt. Ik zie nu op Strava dat daar een bocht naar links lag die weer op het verharde uitkwam. Die hebben er waarschijnlijk meer gemist?
Gebruikersavatar
deefdeef
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 1394
Lid geworden op: za 22 juni 2013, 11:43
Mijn mountainbike: Specialized Epic FSR comp 2017
Contacteer:

Dan weet ik waar het verkeerd ging. Die klacht hadden andere van onze club ook al gekregen.
Er was inderdaad een nieuw gemaakte bocht naar links, van de vaste route af, deze viel wat minder goed op. Ook omdat ie net na een klein klimmetje zat waardoor je meer naar de ondergrond of boom keek, dan naar de pijltjes.
We zullen dit zeker meenemen en verbeteren in het uitzetten volgend jaar.
Ik wil niks! Helemaal niks! -Heideroosjes-
Epic comp FSR 2017
Crave expert 2014
Strava
lid van TWC Ons Verzet, Schaijk
KB1983
Mtb fanaat
Mtb fanaat
Berichten: 24
Lid geworden op: ma 15 februari 2016, 11:05

Viel me inderdaad ook op dat een aantal mtb'ers daar de rode route bleven volgen. Vond het persoonlijk wel goed aangegeven maar ik kan me voorstellen dat de afslag niet natuurlijk aanvoelde.

Mooi tochtje weer. Toch weer een aantal nieuwe singletracks ontdekt ondanks dat ik bijna wekelijks kom.
Jorden
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 245
Lid geworden op: zo 17 november 2013, 21:28

Afgelopen dinsdag weer genoten van de kersttocht (derde keer op rij). Dit blijft toch een erg mooi gebied om te fietsen hoe vaak ik hier ook kom.

Wat betreft het verkeerd rijden op dat punt: ik twijfelde daar nog maar heb toch de goede keuze gemaakt :) Ik dacht toen nog: ze zullen toch niet de hele rode route volgen? Dat werd telkens maar op een paar kleine stukjes gedaan.
Plaats reactie