10-12-2017 - Rondje Geldrop

Bij een evenement geweest? Laat ons weten hoe het was! Een tocht die we niet mogen missen? Plaats 'm.
Plaats reactie
Connie
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 414
Lid geworden op: ma 8 maart 2010, 14:42
Contacteer:

Ok, als ik mijn twee favoriete weerapps mag geloven, dan krijgen we morgenvroeg eerst nog prima fietsweer, maar wel KOUD, dan vanaf 10.30 tot 13.00 uur verse sneeuw, en daarna moet je gewoon zorgen dat je klaar bent! :-q :wink:

Morgen het Rondje Geldrop, georganiseerd door WTC Cafe Wilhelmina en TML Dommelstreek.
Keuze uit 30, 40 en 50 km
Afspuiten van de fiets is mogelijk, bevoorrading is goed geregeld. Douchen moet je thuis doen.
Starten van 9 tot 10 uur.

Fotograaf zit te vernikkelen langs de route in de hoop sneeuwfoto's te kunnen maken. :wink:
Foto's 's middags snel na afloop te zien op http://www.conniesinteurfotografie.nl" onclick="window.open(this.href);return false;

Op het einde van de route krijgt iedereen de gelegenheid om over de Gulberg te gaan (60 meter boven NAP), daar hoop ik ook vanaf half elf met mijn camera rond te struinen natuurlijk. Dus graag vrolijk door de sneeuw rijden daar. De Gulberg overslaan kan trouwens ook, mochten de ledematen tegen die tijd genoeg koude te verduren gehad hebben. Meerdere rondjes naar boven kan natuurlijk ook, voor mensen die graag nog wat hoogtemeters in de benen erbij verzamelen!

Starten bij: Clubhuis TML Dommelstreek, Kervel 10, Geldrop.

Tot morgen!
Connie
Gebruikersavatar
john k
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 322
Lid geworden op: ma 16 december 2013, 14:51
Mijn mountainbike: Cannondale Scalpel

Wij hebben het koud gehad, maar voor jou moet het ook afzien geweest zijn.
Op het gemak, de ketting strak !!
Connie
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 414
Lid geworden op: ma 8 maart 2010, 14:42
Contacteer:

john k schreef:Wij hebben het koud gehad, maar voor jou moet het ook afzien geweest zijn.
Er zat een klein gaatje in mijn weersvoorspelling. Dat uur horizontale natte sneeuw toen ik boven op die bult stond :wink:

Er waren een kleine 150 deelnemers aan de start. Geen wonder, met zoveel sneeuw voorspeld, vond ik dit nog niet slecht. Maar er kwamen er echt maar een handvol op het laatst nog naar boven, dus dat was een vrij ruige expeditie met nul resultaat. Maarja, je moet alles eens meegemaakt hebben!

De paar foto's die ik heb, staan intussen online op http://www.conniesinteurfotografie.nl
Plaats reactie