14-1-2018 **AFGELAST ** Rundje Koeberg (Helden)

Bij een evenement geweest? Laat ons weten hoe het was! Een tocht die we niet mogen missen? Plaats 'm.
FocusBiker
Mtb fanaat
Mtb fanaat
Berichten: 42
Lid geworden op: do 10 december 2015, 15:52

wpee schreef:Ja. Het waren 62km vandaag. Lekker mooi weer op de peadjes. Haha. Tot aan blerickse bergen doorgereden. Je vind hem op strava!
ik volg je niet op strava maar ben wel geinteresseerd in je route als dat kan / mag :)
Tsjibiti
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2816
Lid geworden op: ma 19 november 2007, 21:51

Tinman schreef:Bedankt voor de info. Jammer maar helaas. Morgen maar een ander rondje uitkiezen dan. :-?
Voor ons "fietsers" niet zo erg. Er zijn nog voldoende andere toertochten elders op die dag. Maar vooral erg jammer voor de clubkas van de organiserende club die nu niets binnen krijgt en daar gaat het hem op de eerste plaats om bij het inrichten van toertochten.
Solo fare un giro in bel tempo e a bassa velocità.
Rudy78
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 228
Lid geworden op: di 21 augustus 2012, 22:11
Mijn mountainbike: Cube Reaction Pro 29 (2014)
Contacteer:

Er zijn toch nog ca. 60 MTB-ers geweest die hun “eigen” rondje door de heldense bossen hebben gereden en na afloop van een stukje vlaai en koffie / thee hebben genoten!

De paden lagen er erg goed bij, muv de paadjes in de omgeving van de bosbouwwerkzaamheden.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Mijn fotografie website!!
Mijn strava account
Mijn bike in show your stuff
Gebruikersavatar
wpee
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 548
Lid geworden op: zo 16 maart 2014, 16:28
Mijn mountainbike: Cube - Stereo 120 SL 29" + Canyon - Grand Canyon AL 29 5.9 + Scott Tampico

FocusBiker schreef:
wpee schreef:Ja. Het waren 62km vandaag. Lekker mooi weer op de peadjes. Haha. Tot aan blerickse bergen doorgereden. Je vind hem op strava!
ik volg je niet op strava maar ben wel geinteresseerd in je route als dat kan / mag :)

Bij deze

Bekijk mijn rit van op Strava: https://www.strava.com/activities/13550 ... 1515857586" onclick="window.open(this.href);return false;

Aangezien dit mijn thuisbasis is staan er nog veeeeel mee op mijn strava.
Je kan er bijna niet fout rijden, zoveel singletracks daar liggen. En....alles open.
Gr. Wim
Nomu S10 PRO - OSMAND+ navigation
Cube - Stereo 120 SL 29"
Canyon - Grand Canyon AL 29 5.9 - 29"
j_biker
All rounder
All rounder
Berichten: 79
Lid geworden op: ma 11 november 2013, 14:01

Wim,

Ik begrijp dat > 61 km wilde fietsen.
Je hebt Bovensbos links laten liggen; kortom 80 km moet makkelijk haalbaar zijn in de Heldense Bossen.

Gisteren ook gefietst in de Heldense Bossen; schitterende omstandigheden. De zon scheen, perfecte ondergrond en na afloop koffie met vlaai.

Het moet toch mogelijk zijn om van zoiets een jaarlijks terugkerend evenement te maken en op die manier de Heldense Bossen op de ATB-kalender te zetten.
Gebruikersavatar
izzibram
All rounder
All rounder
Berichten: 87
Lid geworden op: wo 16 juli 2008, 15:31
Mijn mountainbike: Bulls Black Adder 29 / 2012

Heren, zijn de Heldense bossen en omgeving goed te doen na de storm van 2 weken geleden ?
Rudy78
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 228
Lid geworden op: di 21 augustus 2012, 22:11
Mijn mountainbike: Cube Reaction Pro 29 (2014)
Contacteer:

Volgens mij wel. Zelf nog niet met de fiets geweest. Maar heb al wat ritten op strava voorbij zien komen.
Alleen achter de camping is het wat lastiger door de bosbouwwerkzaamheden.

Je kunt wel af en toe een boom op het pad tegenkomen o
Dat die niet actief. Erwijderd worden.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Mijn fotografie website!!
Mijn strava account
Mijn bike in show your stuff
j_biker
All rounder
All rounder
Berichten: 79
Lid geworden op: ma 11 november 2013, 14:01

Achter de camping is het een grote ravage ivm bosbouwwerkzaamheden. :-(
Ik zou zoveel mogelijk richting Neer of Baarlo (oversteken Midden-Peelweg) gaan.
Plaats reactie