19-11-2017 Kuulentocht Langenboom

Bij een evenement geweest? Laat ons weten hoe het was! Een tocht die we niet mogen missen? Plaats 'm.
Plaats reactie
Jorden
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 245
Lid geworden op: zo 17 november 2013, 21:28

19 november 2017 ATB Kuulentocht Langenboom.
Zondag 19 november 2017 wordt de 29e ATB Kuulentocht door WTC de Doortrappers georganiseerd.
In het gebied rondom Langenboom zijn weer diverse mooie en uitdagende routes uitgezet voor veldrijders en mountainbikers.
Deze tocht staat garant voor een dagje veldrijden op hoog niveau.
De routes voeren door het Langenboomse bos via het bosgebied van Mill naar
de bossen van Gassel, vervolgens naar de pauzeplaats in de Maurik.
Na de pauze gaat men via het Esters Broek, de Zandvoort en de Reekse Bergen naar de Langenboomse bossen.
In overleg met Staatsbosbeheer, Vereniging Brabants Landschap, Vereniging voor Natuurmonumenten en de gemeenten Mill en Grave is gekozen voor een natuurvriendelijke, maar toch uitdagende route.

Afstanden 35, 40 en 50 Km. De routes zijn geheel door linten aangegeven.
Het is mogelijk op diverse punten te kiezen voor een kortere of langere route.
Starttijd : tussen 8:30 en 10:00 uur. Inschrijfbureau sluit om 13:00 uur.
Inschrijven vindt plaats volgens de NTFU geldende normen.
Scan 'n Go aanwezig.
Inlichtingen : 06 1611 0321
Start en finish : Café/zaal D'n Bens,(t.o. de kerk)
Dominicanenstraat 34,
5453JN Langenboom
Macpele
Mtb fanaat
Mtb fanaat
Berichten: 32
Lid geworden op: vr 29 mei 2015, 20:54

Iemand hier bekend mee? Mooi gebied.
Tsjibiti
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2816
Lid geworden op: ma 19 november 2007, 21:51

Macpele schreef:Iemand hier bekend mee? Mooi gebied.
Al vaak gereden. De laatste jaren niet meer. Sinds de route niet meer door de Trentse bossen (was de enige tocht die dit gebied aandeed, is een mooi gebied met mooie rechte toe rechtaan onverharde paden.) gaat , heb ik niet meer meegedaan. Door het schrappen van die Trentse bossen is het een meer van hetzelfde tocht geworden in vergelijking met de tochten in Gassel , Mill , Wanroy en de 8 van OostBrabant.
Solo fare un giro in bel tempo e a bassa velocità.
Macpele
Mtb fanaat
Mtb fanaat
Berichten: 32
Lid geworden op: vr 29 mei 2015, 20:54

Tsjibiti schreef:
Macpele schreef:Iemand hier bekend mee? Mooi gebied.
Al vaak gereden. De laatste jaren niet meer. Sinds de route niet meer door de Trentse bossen (was de enige tocht die dit gebied aandeed, is een mooi gebied met mooie rechte toe rechtaan onverharde paden.) gaat , heb ik niet meer meegedaan. Door het schrappen van die Trentse bossen is het een meer van hetzelfde tocht geworden in vergelijking met de tochten in Gassel , Mill , Wanroy en de 8 van OostBrabant.
dank voor info. dan morgen ergens anders. In Gassel ben ik wel aanwezig.
Jorden
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 245
Lid geworden op: zo 17 november 2013, 21:28

Ik ken al die bossen niet maar is de tocht van deze jaargang wel door de Trentse bossen gegaan? Voor mijn gevoel zaten er in het verleden veel minder bosrijke stukken in deze toertocht.
Gebruikersavatar
deefdeef
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 1392
Lid geworden op: za 22 juni 2013, 11:43
Mijn mountainbike: Specialized Epic FSR comp 2017
Contacteer:

Trentse bossen zaten er dit jaar ook niet in.

Verder een mooie tocht met veel afwisseling. Brede bospaden, singletracks, verharde verbindingen en sloot/peelkanaal-kanten.
Ik wil niks! Helemaal niks! -Heideroosjes-
Epic comp FSR 2017
Crave expert 2014
Strava
lid van TWC Ons Verzet, Schaijk
teve
Mtb fanaat
Mtb fanaat
Berichten: 46
Lid geworden op: wo 9 december 2015, 18:38

Afgelopen zondag de route gereden. Prachtige tocht, goed uitgezet. In het verleden was het nogal saai. Maar dat was nu niet het geval. Mooie paden door de bossen. Ik heb genoten en kom volgend jaar zeker terug. Langs het kanaal was wel modder, maar de rest zeer goed te doen. Ik heb gelezen dat ze langs het kanaal fietspad gaan maken, dan is het probleem met de modder op gelost. :D :winkie: :-q :-q
Gebruikersavatar
deefdeef
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 1392
Lid geworden op: za 22 juni 2013, 11:43
Mijn mountainbike: Specialized Epic FSR comp 2017
Contacteer:

Dan heb je alleen nog dat rottige stuk met modder en nattigheid langs de Raam bij Esteren vlak voor de pauze. :D
Ik wil niks! Helemaal niks! -Heideroosjes-
Epic comp FSR 2017
Crave expert 2014
Strava
lid van TWC Ons Verzet, Schaijk
Plaats reactie