24-12-1017 ATB toertocht De Wekkers (11e editie )

Bij een evenement geweest? Laat ons weten hoe het was! Een tocht die we niet mogen missen? Plaats 'm.
Peter243
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 1071
Lid geworden op: vr 15 juni 2012, 22:20

Tsjibiti schreef:
QriZ schreef:Vlierden en Helmond gereden en zag bij Vlierden wat linten en splitsingsborden staan. Het ligt er met wat modderplekken lekker hard bij dus er kan geraced worden. Mooie omgeving met mooie singletracks!
"dus er kan geraced worden" ; dat is nu precies waar toertochten niet toe dienen.
Het is toedienen en in uw betekenis is het voor dienen....
Ernest69
All rounder
All rounder
Berichten: 130
Lid geworden op: zo 9 oktober 2011, 14:31
Mijn mountainbike: Scott Scale

Schitterende tocht! Na afwezigheid gedurende de afgelopen winter, nu weer vol aan het biken geslagen. Parkoers lag er perfect bij en iedereen moet vooral zo hard fietsen als hij zelf wil. Door genoeg mensen ingehaald, maar nooit op een vervelende manier of iets dergelijks. Heerlijk genoten en zelfs mijn nieuwe easywasher helemaal niet nodig gehad!!
Gebruikersavatar
Brian Kersten
All rounder
All rounder
Berichten: 82
Lid geworden op: zo 27 april 2014, 15:32
Mijn mountainbike: Cannondale F-SI 2

Heerlijk gefietst met een mooi parcours met lekker veel singletracks welke er erg strak bij lagen. Ook de pauzeplek was prima verzorgd. Kortom, het was top!
Tsjibiti
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2816
Lid geworden op: ma 19 november 2007, 21:51

Peter243 schreef:
Tsjibiti schreef: "dus er kan geraced worden" ; dat is nu precies waar toertochten niet toe dienen.
Het is toedienen en in uw betekenis is het voor dienen....
Je hebt volkomen gelijk. Deze "fout" hoor ik Vlamingen veel maken en aangezien dat de belangrijkste wielertaal is heb ik die daardoor waarschijnlijk overgenomen.
Solo fare un giro in bel tempo e a bassa velocità.
sjefkant
Mtb fanaat
Mtb fanaat
Berichten: 39
Lid geworden op: ma 7 november 2016, 11:33

Op facebook van TWC de wekkers zijn foto s te vinden die tijdens de tocht zijn gemaakt

https://www.facebook.com/WekkersDeurne" onclick="window.open(this.href);return false;
Plaats reactie