28-10-2017 - Putten - Stoemperstocht

Bij een evenement geweest? Laat ons weten hoe het was! Een tocht die we niet mogen missen? Plaats 'm.
George
Moderator
Moderator
Berichten: 15556
Lid geworden op: wo 27 oktober 2004, 14:03
Contacteer:

Het was een leuke tocht, wel een paar lomperiken inderdaad. Mocht het exemplaar met de felgele helm en dito overschoenen hier meelezen: Ik vind het bewonderingswaardig dat je met zo'n opgeblazen ego uberhaupt nog kunt fietsen en ik hoop dat niemand je van je fiets geschopt heeft onderweg. Je vroeg er wel om namelijk.
awinkel
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 3280
Lid geworden op: za 10 oktober 2015, 21:11
Mijn mountainbike: Canyon Grand Canyon AL SL 6.9

Sommige snappen nog steeds niet het verschil tussen een toertocht en een wedstrijd...
Ik heb er ook meerdere gezien die het niet op konden brengen om heel even te wachten tot je op een bredere plek makkelijk on kon halen.
Zoals bijvoorbeeld een opgefokte gast met een wit en lichtgrijze jas op de singletrack langs de A28 liet zien...
George
Moderator
Moderator
Berichten: 15556
Lid geworden op: wo 27 oktober 2004, 14:03
Contacteer:

Bizar toch? Daarbij, ik trap best wel een beetje door. Bovenstaande meneer haalde al mopperend de vreemdste capriolen uit om zich er tussen te wringen. Een aktie waar je op een singletrack letterlijk niets mee opschiet behalve dat je andere mensen hindert.
ijskonijn
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 1086
Lid geworden op: vr 16 december 2011, 20:51
Mijn mountainbike: Beest van een mountainbike

Jammer dat ik niet de enigste was vandaag die deze fratsen zag. Ik ben nogal rap met verbale reflectie, dus even bij bewuste lomperik achter het wiel blijven hangen en hem bewust gemaakt van zijn aso-gedrag :)
juliska
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 220
Lid geworden op: vr 25 oktober 2013, 15:26

Zo jammer dat er inderdaad gasten bij rijden die zo lomp rijden.
Dat houdt mij vaak tegen om de tochten te gaan rijden.
Vorig jaar in Nunspeet gezien hoe sommige gasten bijna door de struiken heen reden om wat jonge kinderen in te halen.
Het is een TOERTOCHT, en als dat te langzaam gaat moet je niet meerijden.
mtbmorron
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 329
Lid geworden op: wo 5 januari 2011, 00:33
Mijn mountainbike: specialized s-works

helemaal eens met de hierboven genoemde comments ik reed als begeleider voor de oudere jeugd van deze vereniging,maar soms echt debiele acties gehoord van de kids wanneer leert men het nu :evil: geef het aan dat je links of rechts er langs wilt wanneer er ruimte is maakt het allemaal een stuk prettiger! verder een top dag met een mooie route en prima weer tot volgend jaar
Plaats reactie