29-10-2017 Middelaar Reichswald-Mookerheide VLD

Bij een evenement geweest? Laat ons weten hoe het was! Een tocht die we niet mogen missen? Plaats 'm.
Jorden
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 245
Lid geworden op: zo 17 november 2013, 21:28

wolf75 schreef:
Jorden schreef:Elk jaar ga ik helemaal kapot op dat stuk na de Diepen als je de Zwarteweg / Holleweg oversteekt. Dat is door dat veld.
+1

Is ook een beetje psychologisch volgens mij. Na de Sint Jansberg is de toertocht voor mij gevoel klaar. Dan is effe leeg lopen op die dikke drap inderdaad zware hap.
Ik zag het zwart van de band niet eens meer. Spontaan een 30 inch door de aangekoekte drap.
Na de Sint Jansberg en na die dikke drap en nadat je helemaal door het dorp bent gereden ga je weer richting bos. Toen dacht ik nog: er zal toch niet stiekem nog een heuvel in zitten. Ik was echt stikkapot.
Jorden
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 245
Lid geworden op: zo 17 november 2013, 21:28

Tsjibiti schreef:
Jorden schreef:Oh ja, bijna vergeten te vermelden: de flyer die op de achteruit van mijn auto is 'geplakt'. Ik heb gisteren de ruit schoongemaakt maar tijdens het rijden vanmiddag zag ik toch nog de contouren van deze flyer. Best wel irritant...
Aangifte doen , wegens het toebrengen van schade aan je eigendommen?
Anderzijds ga je ook niet met een auto naar een toertocht.
Aangifte doen gaat mij iets te ver. Maar volgens mij weten die flyerverspreiders ook wel dat bij nat weer die papiertjes gaan afgeven.

Met de fiets naar de tocht? En dan na 78km en 1140hm weer 35km naar huis rijden? Tja, dan bestel maar vast een kist want dat overleef ik echt niet.

Vaak is een afstand met de auto juist nodig om eens in totaal andere gebieden te biken. De zandgronden van Noordoost Brabant zijn me welbekend. Ik ben bijvoorbeeld naar Neeroeteren geweest in augustus (beetje vergelijkbaar met de Reichswaldtocht). Heb daar een hele mooie tocht en omgeving ontdekt.
NEOS
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 358
Lid geworden op: di 14 oktober 2008, 20:14

De Fotoos staan online.
http://tcgennep.nl/fotos/" onclick="window.open(this.href);return false;
Plaats reactie