28-10-2017 - Enter - Bos en Berg Klassieker

Bij een evenement geweest? Laat ons weten hoe het was! Een tocht die we niet mogen missen? Plaats 'm.
Gebruikersavatar
Morsbiker
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 346
Lid geworden op: wo 8 augustus 2012, 09:24
Mijn mountainbike: Trek Procaliber 9.7

Leuk en goed uitgezet. 0 keer verkeerd gefietst. Heb me prima vermaakt

Erwtensoep was :-q
Vaak bu-j te bange!

Mijn bike
NoepZor
All rounder
All rounder
Berichten: 100
Lid geworden op: wo 1 april 2009, 19:11
Mijn mountainbike: Giant Fathom 29 1 LTD 2017
Contacteer:

Ik heb wel 2 punten gehad waar het onduidelijk was waarheen gereden moest worden. Reden er meer verkeerd. Voor de rest positief verrast, veel onbekende singletracks en offroad. Rustpunt ook prima en vriendelijke mensen!
jernij
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 847
Lid geworden op: di 16 december 2014, 20:24

Was een top tocht! Niets dan lof! Misschien een idee om scan & go te doen volgend jaar?!
Canyon Grail CF SLX (01/2024)

Canyon Lux World Cup CFR LTD (07/2023)

Canyon Aeroad CFR (05/2022)
jernij
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 847
Lid geworden op: di 16 december 2014, 20:24

Dubbele post... (zo leuk was het!)
Canyon Grail CF SLX (01/2024)

Canyon Lux World Cup CFR LTD (07/2023)

Canyon Aeroad CFR (05/2022)
TCEbikerRL
Mtb fanaat
Mtb fanaat
Berichten: 34
Lid geworden op: za 11 oktober 2014, 13:12

We kijken weer terug op een zéér geslaagde Bos en Berg Klassieker met veel enthousiasme en fietsplezier. We tellen slechts één incident waarbij een gekneusde rib is opgelopen. Veel van de deelnemers zijn door onze huisfotograaf "Studio HOD" op een bijzonder mooie wijze op de foto gezet. Kijk hiervoor even op onze Facebook-pagina
vincent75
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 346
Lid geworden op: vr 25 september 2009, 07:58
Mijn mountainbike: BullS Grinder-1, Canyon Lux CF 7.0

Zaterdagochtend vertrokken vanuit Borne tegen de wind in naar Enter. Verrassend leuke tocht met een goede en vriendelijke organisatie. Stroken en tracks lagen er prima bij. 2e deel lekker door kunnen rijden na de druk in de bandjes wat omlaag te hebben gebracht en vrije ruimte voor mij.
Zag wel een aantal rijders met een lekke band (stootlek) na het passeren van de treinrails. Misschien voor komende tocht hier een oplossing voor te zoeken. De lusjes in de kleine bospercelen (2e deel) vond ik iets minder, die mogen er van mij wel uit. Rolt voor geen meter en biedt niets.
Overigens erg fraaie foto's geschoten door de fotograaf.
Tsjibiti
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2816
Lid geworden op: ma 19 november 2007, 21:51

vincent75 schreef:Stroken en tracks lagen er prima bij. 2e deel lekker door kunnen rijden na de druk in de bandjes wat omlaag te hebben gebracht en vrije ruimte voor mij.
Zag wel een aantal rijders met een lekke band (stootlek) na het passeren van de treinrails. Misschien voor komende tocht hier een oplossing voor te zoeken.
Daar moet een organisatie geen "oplossing" voor zoeken maar de deelnemers zelf.
Of je wipt met beleid over zo'n rails heen of je zorgt voor meer druk in je banden
Solo fare un giro in bel tempo e a bassa velocità.
Gebruikersavatar
Morsbiker
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 346
Lid geworden op: wo 8 augustus 2012, 09:24
Mijn mountainbike: Trek Procaliber 9.7

TCEbikerRL schreef:We kijken weer terug op een zéér geslaagde Bos en Berg Klassieker met veel enthousiasme en fietsplezier. We tellen slechts één incident waarbij een gekneusde rib is opgelopen. Veel van de deelnemers zijn door onze huisfotograaf "Studio HOD" op een bijzonder mooie wijze op de foto gezet. Kijk hiervoor even op onze Facebook-pagina
foto's nog ergens anders te zien dan FB? Doe niet aan FB nl... :roll:
Vaak bu-j te bange!

Mijn bike
Gebruikersavatar
Hans73
All rounder
All rounder
Berichten: 85
Lid geworden op: wo 9 december 2015, 19:02
Mijn mountainbike: Specialized Epic FSR Expert '17

TCEbikerRL schreef:We kijken weer terug op een zéér geslaagde Bos en Berg Klassieker met veel enthousiasme en fietsplezier. We tellen slechts één incident waarbij een gekneusde rib is opgelopen. Veel van de deelnemers zijn door onze huisfotograaf "Studio HOD" op een bijzonder mooie wijze op de foto gezet. Kijk hiervoor even op onze Facebook-pagina
Laat ik dat nou zijn....
Direct al in het begin van de route gevallen, gewoon vol op m'n ribbenkast. Maar de 55 uitgereden van huis vertrokken en bij thuiskomst 85 km gedaan.
Wel genoten, af en toe inderdaad verkeerd gereden, soms ineens haaks links of rechts, maar ben aangenaam verrast in Markelo.
Rij de route wel eens, wist niet dat er buiten de route ook veel tracks liggen.

Volgend jaar weer, dan met een protector denk ik :wink:
Laatst gewijzigd door Hans73 op ma 30 oktober 2017, 18:15, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
Hans73
All rounder
All rounder
Berichten: 85
Lid geworden op: wo 9 december 2015, 19:02
Mijn mountainbike: Specialized Epic FSR Expert '17

"Overigens erg fraaie foto's geschoten door de fotograaf."

Echt wel...
TCEbikerRL
Mtb fanaat
Mtb fanaat
Berichten: 34
Lid geworden op: za 11 oktober 2014, 13:12

De ( schitterende! ) foto's staan inmiddels ook op onze website http://www.toerclubenter.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
Gebruikersavatar
Morsbiker
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 346
Lid geworden op: wo 8 augustus 2012, 09:24
Mijn mountainbike: Trek Procaliber 9.7

:-q
Vaak bu-j te bange!

Mijn bike
Plaats reactie