14-10-2017/15-10-2017 DJEENZ MTB-event Overloon

Bij een evenement geweest? Laat ons weten hoe het was! Een tocht die we niet mogen missen? Plaats 'm.
Focus29
All rounder
All rounder
Berichten: 70
Lid geworden op: ma 15 september 2014, 22:05

Uniek MTB evenement in Overloon

Zoek jij als mountainbiker uitdaging, spanning, en sensatie? Wil jij eens een keer wat anders? Of ben je op zoek naar de juiste cocktail van heerlijk biken, tijd voor een biertje en het beleven van de samenhorigheid van mountainbikers onderling?

Dan ben je bij deze van harte uitgenodigd voor het Djeenz MTB evenement op zaterdag 14 en zondag 15 oktober te Overloon! Het evenement waar niets moet en waarbij jij samen met je fietsmaten het programma zelf samenstelt!

Waar kan jij uit kiezen?

· Nightbike over 17 of 35 km: zaterdag 14 okt, start tussen 19.00 uur en 20.00 uur
· Afterparty: aansluitend en met spetterende optreden van DJ Fiesta (vrij toegankelijk)
· Overnachting: vanuit de afterparty in je gereedstaand bedje rollen op dezelfde locatie, gevolgd door een heerlijk ontbijtbuffet.
Inschrijving sluit op dinsdag 10 oktober. VOL is VOL!
· MTB tocht over 35 , 50 of 60 km; zondag 15 okt, start tussen 8.30 en 10.00 uur

Wat moet je accepteren?:

· Naast eventueel ontbijt, krijg je spectaculaire single tracks en klimmetjes voor je kiezen
· Passages naast tanks en over de bailey brug
· Goed verzorgde pauzeplaats, op zondag mmv. Redbull
· Uitgebreide douchegelegenheid
· Ruime parkeermogelijkheid bij de startlocatie de Raaijhal te Overloon
· Bewaakte fietsenstalling voor de overnachters en bezoekers afterparty

Lekker makkelijk?

Ja hoor, wij faciliteren alles voor je en dat onder één dak bij de Raaijhal te Overloon; parkeergelegenheid - start – finish – fietsenstalling - douchegelegenheid - afterparty met DJ– overnachting inclusief lekker ontbijt

Geen tijd?

Is geen excuus! Alles wat we van je vragen is minimaal 2 uur voor het uitoefenen en beleven van jouw passie, en maximaal 20 uur bij overnachting en deelname aan de 2 tochten.

Wat kost dat dan wel niet?

Tussen de €5,- voor deelname aan één tocht* en €32,50 voor het volledig arrangement inclusief tweemaal inschrijfgeld. *NFTU leden krijgen €1,- korting

Toch maar Inschrijven dan? Klik op http://www.raaijhal.nl/evenementen of http://www.toerklub.nl/atb/djeenz-mtb-e ... ober-2017/

Tot ziens!

Afbeelding
reaction 67
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 1893
Lid geworden op: ma 18 mei 2009, 19:57
Mijn mountainbike: Trek Superfly 6
Contacteer:

Er weer bij voor de Nightride, en wellicht de zondag ook.
De Nightride vorig jaar was erg mooi.
PijnJoh
All rounder
All rounder
Berichten: 123
Lid geworden op: do 23 september 2010, 17:13
Mijn mountainbike: Specialized Camber FSR

Zelf geen ervaring met het avond rijden maar ik hoor dat de nightride vorig jaar erg mooi was.
De zondag ben ik er normaal gesproken ook altijd bij, want het is een erg goed georganiseerde tocht in een heel mooie omgeving! Naar mijn mening een van de betere tochten in de omgeving.

Maar dit jaar kan ik er helaas niet bij zijn. Het valt in de school (herfst) vakantie en wij zijn dan niet in de buurt!
fastbiker666
Mtb fanaat
Mtb fanaat
Berichten: 26
Lid geworden op: za 14 september 2013, 15:42

Vorig jaar ook met de avondrit meegereden en dit beviel erg goed!! Geen standaard rondje, maar leuke singletracks en klimmetjes. Ben er zaterdag en zondag zeker bij! :-q :-q
Jorden
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 245
Lid geworden op: zo 17 november 2013, 21:28

Ik ben er bij voor de toertocht op de zondag. Was deze toertocht niet eerst in september of vergis ik me nu? Ik kan me wel herinneren dat het toen een keer knap heet was. Hoewel het aanstaande zondag ook best warm zal worden.
Focus29
All rounder
All rounder
Berichten: 70
Lid geworden op: ma 15 september 2014, 22:05

Jorden schreef:Ik ben er bij voor de toertocht op de zondag. Was deze toertocht niet eerst in september of vergis ik me nu? Ik kan me wel herinneren dat het toen een keer knap heet was. Hoewel het aanstaande zondag ook best warm zal worden.
Klopt, we hebben eerst een aantal jaar de 3e zondag van september onze toertocht gehouden. Omdat er in onze regio veel verenigingen rond deze tijd hun tocht houden hebben we besloten deze te verplaatsen naar de 3e zondag van oktober, zo hebben we iets meer spreiding in het gebied.

Zoals het er nu uitziet hebben we er veel geluk met het weer!

Aanmelden voor het arrangement kan tot en met aanstaande donderdag (12-10-2017). Dit is alleen nodig als je één of beide tochten wilt rijden i.c.m. de overnachting. Deze overnachting is compleet verzorgd!

Voor meer Info:
http://www.toerklub.nl/
http://www.raaijhal.nl/nieuws/4
MTBPatrick
Mtb fanaat
Mtb fanaat
Berichten: 36
Lid geworden op: zo 2 oktober 2016, 08:37
Mijn mountainbike: TREK Procaliber 9.7 2017

Zondag ook aanwezig, 2 of 3 jaar geleden ook eens mee gefietst. Het was toen ook een mooie tocht
FocusBiker
Mtb fanaat
Mtb fanaat
Berichten: 42
Lid geworden op: do 10 december 2015, 15:52

je kunt kiezen uit route van 17 of 35 km. Weet iemand of de route van 35 km, dan 2 rondes van 17 is? of is de 35 gewoon een route op zich?
Focus29
All rounder
All rounder
Berichten: 70
Lid geworden op: ma 15 september 2014, 22:05

FocusBiker schreef:je kunt kiezen uit route van 17 of 35 km. Weet iemand of de route van 35 km, dan 2 rondes van 17 is? of is de 35 gewoon een route op zich?
de avondtocht is één route van 35 km. tijdens de tocht is er een splitsing waardoor je of 35 km of 17 km zal fietsen.
FocusBiker
Mtb fanaat
Mtb fanaat
Berichten: 42
Lid geworden op: do 10 december 2015, 15:52

Wat moet ik me voorstellen van de route? Grotendeels over vaste route, of wordt uit oogpunt van veiligheid iets meer over wat meer rechttoe rechtaan paden gereden??
Focus29
All rounder
All rounder
Berichten: 70
Lid geworden op: ma 15 september 2014, 22:05

FocusBiker schreef:Wat moet ik me voorstellen van de route? Grotendeels over vaste route, of wordt uit oogpunt van veiligheid iets meer over wat meer rechttoe rechtaan paden gereden??
De route is een mix van technische stukken in combinatie met wat rechtere paden. De vaste route word zeker meegenomen in dit geheel. Zowel in rijrichting als tegengestelde richting. Zo krijg je voldoende uitdaging tijdens het parcours!

I.v.m. het mtb-weekend is de vaste route dit weekend afgesloten. Dit word ook vermeld bij plekken waar men de route op kan!

Tot morgenavond allemaal!
mike180
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 1114
Lid geworden op: wo 24 oktober 2012, 13:32
Mijn mountainbike: Berria mako sport

kan er ter plekke worden ingeschreven voor de tt op zondag?
reaction 67
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 1893
Lid geworden op: ma 18 mei 2009, 19:57
Mijn mountainbike: Trek Superfly 6
Contacteer:

mike180 schreef:kan er ter plekke worden ingeschreven voor de tt op zondag?
Ja.
Roy1980
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 193
Lid geworden op: wo 3 juni 2009, 12:34
Mijn mountainbike: Scott Spark RC 900 Team 2018 en een Chinees met grote wielen

Ben er morgen weer bij! Altijd mooie tocht en morgen ook nog eens heerlijk weer! Gaat het laatste deel weer door het museum?
reaction 67
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 1893
Lid geworden op: ma 18 mei 2009, 19:57
Mijn mountainbike: Trek Superfly 6
Contacteer:

Zo weer gedoucht en aan de Paulaner. :-D
Bedankt TKO voor deze nightride, mooier dan de eerste editie en deze keer wel effe lekker na borrelen. :-q
Heerlijk weer, lekker in de korte boks en shirt korte mouwen.
No effe lekker kunnen bijpraten met de oude fietsenmaker uut Loon, was leuk Ger.
Vele bekende gezichten gezien, misschien ook wel dat die ons allemaal inhaalde in het gedeelte na de pauze.
We hadden er eentje bij zitten die zijn accu's leeg had een kilometer of twee na de pauze, o ja de accu in zijn benen was ook leeg.
Tja en als je dan voor de pauze nog PR's rijd, is het na de pauze met een gemiddelde van een kilometertje of 14 wel erg langzaam.
Leerproces zullen we maar zeggen.
Ik zie de foto's wel komen, hopelijk wel blijven plakken deze keer.
Plaats reactie