MTB Vignet

Bij een evenement geweest? Laat ons weten hoe het was! Een tocht die we niet mogen missen? Plaats 'm.
Plaats reactie
patje s
All rounder
All rounder
Berichten: 79
Lid geworden op: di 23 november 2010, 09:45

Ik ga binnen kort een georganiseerde tour tocht rijden in een streek waar je een vignet nodig heb op de vaste route moet ik dan nu ook een vignet hebben?
Gebruikersavatar
bouwpakket
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 6112
Lid geworden op: vr 22 mei 2009, 21:58
Mijn mountainbike: Ibis Ripley V4, Ripmo V2, Ragley TD:1 SS, Breezer Inversion

patje s schreef:Ik ga binnen kort een georganiseerde tour tocht rijden in een streek waar je een vignet nodig heb op de vaste route moet ik dan nu ook een vignet hebben?
Welke tour?
patje s
All rounder
All rounder
Berichten: 79
Lid geworden op: di 23 november 2010, 09:45

Buurt van Montferland
JanJanssen98765
All rounder
All rounder
Berichten: 138
Lid geworden op: ma 18 april 2016, 15:39

Volgens mij is dat niet nodig.
patje s
All rounder
All rounder
Berichten: 79
Lid geworden op: di 23 november 2010, 09:45

Blijkbaar is er meer dan een vignet en is het regio gebonden ook nog
Gebruikersavatar
nielsvo
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 1649
Lid geworden op: zo 5 maart 2006, 20:45
Mijn mountainbike: Pivot Mach 429SL

patje s schreef:Blijkbaar is er meer dan een vignet en is het regio gebonden ook nog
Het vignet van Natuurmonumenten is volgens mij op alle MTB routes beheerd door Natuurmonumenten en waarvoor een vignet nodig is geldig.
Maar voor een georganiseerde tocht ga ik ervanuit dat de toertochtorganisator via de vergunning/toestemming grondeigenaar heeft geregeld dat er een eenmalige uitzondering geldt voor alle deelnemers en dat die speciaal voor die toertocht dus geen vignet hoeven aan te schaffen?
Sabazius
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 532
Lid geworden op: di 5 juli 2016, 07:36
Mijn mountainbike: Cube Stereo / Dartmoor Primal

Daar zal ik niet zomaar van uit gaan bij De Specialized Nightride moet je naast inschrijf geld ook een geldig vignet bij je hebben. Wel staat het daar specifiek vermeld op de site waar je kan inschrijven.
Kapitein Iglo
Moderator
Moderator
Berichten: 13025
Lid geworden op: wo 3 december 2008, 10:05

Leg de vraag inderdaad neer bij de organisatie, die moeten het kunnen vertellen.
Doneer en help mee!

Ibis Ripmo AF 2022
Pace RC529 2019
Sonder Camino Al Apex1 2018

Retired: Nukeproof Scout 290, 2x Trek Superfly 7, Stevens Fluent, Stevens S7
Gebruikersavatar
nielsvo
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 1649
Lid geworden op: zo 5 maart 2006, 20:45
Mijn mountainbike: Pivot Mach 429SL

Patje's voorliefde voor nightrides kennende zou het mij niet verbazen als het om die Specialized nightride gaat (is toevallig ook nog in Montferland) :wink:
Van die site:

Code: Selecteer alles

MTB-event bij Specialized en Nightride:

Prijs: €22,50.
Korting voor leden van Natuurmonumenten: €5,-
Van het inschrijfgeld wordt €15,- gedoneerd voor behoud van de natuur.
Deelnemers dienen in het bezit te zijn van een MTB-vignet. Die is hier te bestellen of ter plekke verkrijgbaar.
Dus hoppa, nog eens €12 erbij voor een vignet :roll: Ik ben best natuur-minded, maar dit zou toch wel tegen mijn principes gaan om dubbel voor iets te moeten betalen.

En dan maak je ook nog eens kans op een prijs met een extra donatie:

Code: Selecteer alles

Doe een extra donatie!
Met je deelname steun je de natuur, doe een extra donatie aan de natuur en maak kans op mooie prijzen van Specialized, wielerhuis de Pedaleur en Natuurmonumenten

1 Pedaleur kledingset ter waarde van €200,-
1 voetpomp van Specialized twv €45,-
10 MTB vergunningen voor 2018 twv 12,-
Als je vanaf half oktober nog een MTB vignet aanschaft, is die automatisch ook al geldig voor 2018, dus dat is dan ook mosterd na de maaltijd...(tenzij je nog graag een voetpomp of kledingset wilt winnen natuurlijk of de natuur wel een heel warm hart toedraagt) :winkie:
Plaats reactie