Zaterdag 2-9-2017: Gelre ziekenhuis toertocht-Apeldoorn

Bij een evenement geweest? Laat ons weten hoe het was! Een tocht die we niet mogen missen? Plaats 'm.
Plaats reactie
ducatif1
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 305
Lid geworden op: zo 20 november 2011, 12:42
Mijn mountainbike: Giant Anthem Advanced Pro-2 29 model 2021
Contacteer:

Alle info op: https://www.gelreziekenhuizen.nl/fietstocht.html" onclick="window.open(this.href);return false;

Start al om 8 uur.
Aan mountainbikers bieden we de Gelre ziekenhuizen MTB-tocht, ook in 3 verschillende afstanden:
35 km (MTB gepijld)
50 km (MTB gepijld)
80 km (MTB GPS-tocht)
De GPS tocht gaat een geheel andere kant op van de veluwe en op het eind pas gedeeltelijk over de route van de 50km.

De routes kun je hier vinden: https://www.gelreziekenhuizen.nl/Gelrez ... -2017.html" onclick="window.open(this.href);return false;

Voorinschrijven voor de MTB tocht kan op https://www.gelreziekenhuizen.nl/Gelrez ... ietstocht/(Voor" onclick="window.open(this.href);return false;)inschrijven/inschrijven-mtb.html


Vrijdagmiddag eerst maar eens pijltjes ophangen van een gedeelte van de 50km route. :-D
fl-wappie
All rounder
All rounder
Berichten: 102
Lid geworden op: di 22 september 2015, 18:55

Wat zijn er voor drinkposten op de 80 km? Is dat alleen degene op de harskamp?
ducatif1
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 305
Lid geworden op: zo 20 november 2011, 12:42
Mijn mountainbike: Giant Anthem Advanced Pro-2 29 model 2021
Contacteer:

Als ik het route bestand bekijk van de 80km is er inderdaad maar 1x pauzeplek op het schietterrein.
Alhoewel vorig jaar er een extra pauzeplek was voor de lange afstand die niet genoemd werd. Dus wie weet.
Maar meer info dan op de website heb ik zelf ook niet
Tsjibiti
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2816
Lid geworden op: ma 19 november 2007, 21:51

ducatif1 schreef:Als ik het route bestand bekijk van de 80km is er inderdaad maar 1x pauzeplek op het schietterrein.
Dat is toch voldoende, de wegtoertocht over 110 km (110 verhard fietsen is ongeveer vergelijkbaar qua inspanning met 80 km onverhard) heeft toch ook maar een pauze. Ik heb de indruk dat het zowel voor de wegtoertocht als de onverharde toertocht dezelfde (horeca) locatie is. Dus (terecht) gewoon je consumpties zelf betalen.
Solo fare un giro in bel tempo e a bassa velocità.
fl-wappie
All rounder
All rounder
Berichten: 102
Lid geworden op: di 22 september 2015, 18:55

Dat ik er wat voor moet betalen maakt me ook niet uit, maar heb wel graag een idee hoeveel er zijn ivm wel of niet de rugzak / Camelbak mee.
Tsjibiti
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2816
Lid geworden op: ma 19 november 2007, 21:51

fl-wappie schreef:Dat ik er wat voor moet betalen maakt me ook niet uit, maar heb wel graag een idee hoeveel er zijn ivm wel of niet de rugzak / Camelbak mee.
Daar geef ik je groot gelijk aan. Als ik een rit van 100 km op de weg of 70 km onverhard rijd heb ik altijd een zodanige hoeveelheid drinken en eten bij me dat ik geen stop nodig heb.
Solo fare un giro in bel tempo e a bassa velocità.
ducatif1
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 305
Lid geworden op: zo 20 november 2011, 12:42
Mijn mountainbike: Giant Anthem Advanced Pro-2 29 model 2021
Contacteer:

Net terug van uitpijlen van gedeeltes van de Gelre mtb-tocht.
Bos ligt er lekker en goed bij. Weinig modder, mulzand stukken zijn zelfs hard geworden hier en daar.
Volg gewoon de gele pijlen voor de 35 en/of 50km route. En dan lekker genieten
Trappers
Mountainbiker
Mountainbiker
Berichten: 2
Lid geworden op: za 3 december 2011, 17:32

:-q
Trapperd
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 636
Lid geworden op: vr 3 juni 2005, 01:16
Mijn mountainbike: Fuel EX 9.9 / Ventana El Comandante 29er
Contacteer:

INgeschreven! Tot hoe laat kan er gestart worden?
Ik rij door zon en door regen
Je komt me oOOoooOOooveral tegen
SjorsKeij
Mountainbiker
Mountainbiker
Berichten: 3
Lid geworden op: wo 30 augustus 2017, 15:41
Mijn mountainbike: Cube LTD Pro 29
Contacteer:

Mooie route. Perfect georganiseerd. Enige min puntje was dat de 80 km in begeven moment de 25 of 50 kruist waardoor je tegenliggers kreeg op een single track. Tot volgend jaar.
ducatif1
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 305
Lid geworden op: zo 20 november 2011, 12:42
Mijn mountainbike: Giant Anthem Advanced Pro-2 29 model 2021
Contacteer:

SjorsKeij schreef:Mooie route. Perfect georganiseerd. Enige min puntje was dat de 80 km in begeven moment de 25 of 50 kruist waardoor je tegenliggers kreeg op een single track. Tot volgend jaar.
De uitpijlers hebben een verkeerde bestand gekrengen van een gedeelte. Hierdoor ging het inderdaad op die singel track verkeerd waardoor de 50km gingen spookrijden tegen de 80km in. :o Maar verder.. inderdaad prachtig weer en bos, heide en schietbanen lagen er prachtig bij :-D
fl-wappie
All rounder
All rounder
Berichten: 102
Lid geworden op: di 22 september 2015, 18:55

Ach ja, kan gebeuren, helemaal omdat de 80 km alleen op gps was, anders hadden was het misschien eerder opgevallen. Voor de rest prima georganiseerd.
Alleen over het schietterrein, het is leuk dat omdat je er anders niet mag komen, maar wat mij betreft niet nodig, alleen maar brede zandpaden en asfalt om km te maken, toch prima genoten!! En er was inderdaad nog een drinkpost op 60km. Top!
Plaats reactie