06-08-2017 - Profondeville (Belgie) - VTT Profondeville

Bij een evenement geweest? Laat ons weten hoe het was! Een tocht die we niet mogen missen? Plaats 'm.
Plaats reactie
Boekenkist
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 257
Lid geworden op: do 21 april 2016, 17:21

Ik had het ook al onder het forumdeel 'Belgie' geplaatst, alleen wat verstopt. Vandaar dat ik ook hier even een nieuw draadje aanmaak. Zijn er forumleden die bekend zijn met de toertocht in Profondeville (zie deze link, wel in het Frans)?

Ik ben in die periode in de buurt en zit er over te denken om bij droog weer deze tocht te fietsen, hoogstwaarschijnlijk de 50 als zou het ook nog de 70 kunnen worden. Samen fietsen is overigens wel wat leuker en aangezien mijn Frans niet goed is - was blij dat ik het kon laten vallen op de middelbare school - zou het wellicht leuk zijn om met een van jullie samen te fietsen. Dus mocht er iemand zin hebben, hoor ik het graag.
Gebruikersavatar
joansom
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 184
Lid geworden op: zo 15 april 2012, 08:41
Mijn mountainbike: Canyon

Ja geweldig mooie tocht, sfeervolle ambiance na afloop (dorpsfeest aan het water) en super verzorging onderweg, met zelfs sangria op 500 meter van de finish.
Afgelopen 3 jaar telkens geweest (onder stralende omstandigheden), dit jaar lukt helaas niet
Boekenkist
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 257
Lid geworden op: do 21 april 2016, 17:21

Is er niemand die zondag afdaalt naar Profondeville om deze toertocht te rijden?
Plaats reactie