Zondag 11 juni '17 Rabobank ATB tocht Liessel

Bij een evenement geweest? Laat ons weten hoe het was! Een tocht die we niet mogen missen? Plaats 'm.
Plaats reactie
reaction 67
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 1893
Lid geworden op: ma 18 mei 2009, 19:57
Mijn mountainbike: Trek Superfly 6
Contacteer:

Startplaats: Sportpark "de smeltkroes".
Afstanden: 35/50/65 km.
Inschrijven: 8.00-10.00 uur
Kosten: € 5,- (NTFU leden € 4,-) Jeugd gratis.
http://WWW.WCL-Liessel.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
Gebruikersavatar
wpee
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 548
Lid geworden op: zo 16 maart 2014, 16:28
Mijn mountainbike: Cube - Stereo 120 SL 29" + Canyon - Grand Canyon AL 29 5.9 + Scott Tampico

Oke, 65.
Gr. Wim
Nomu S10 PRO - OSMAND+ navigation
Cube - Stereo 120 SL 29"
Canyon - Grand Canyon AL 29 5.9 - 29"
reaction 67
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 1893
Lid geworden op: ma 18 mei 2009, 19:57
Mijn mountainbike: Trek Superfly 6
Contacteer:

Ik zelf ga voor de 50 km Wim, met op en neer noar Limburg zal het wel genoeg zijn.
Gebruikersavatar
wpee
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 548
Lid geworden op: zo 16 maart 2014, 16:28
Mijn mountainbike: Cube - Stereo 120 SL 29" + Canyon - Grand Canyon AL 29 5.9 + Scott Tampico

65km gedaan, 7h55 aangereden, ik was derde op de parkeerplaats.
Snelle tocht! Lekker geregend paar dagen tevoren en de tracks lagen er ook met aan perfectie grenzende kwaliteit bij, dat was ook te zien aan de snelheid dus. Precies 3 uur gefietst volgens mijn STRAVA, verder geen bijzonderheden.
Enige was dat ik in de remmen moest met achterom rijden bij de pauzeplaats. Ik ben ondertussen gewend dat je helemaal achterom moet, nu was het gelijk op de gevel ;) Ook de pauzeplaats was goed verzorgd en er was genoeg (maar dat is niet gek als je een van de eersten bent).
Bij de finish bleek dat toch niet iedereen in z-limburg zit, het is toch nog druk geworden.

Volgende keer ben ik er weer bij.
Gr. Wim
Nomu S10 PRO - OSMAND+ navigation
Cube - Stereo 120 SL 29"
Canyon - Grand Canyon AL 29 5.9 - 29"
Gebruikersavatar
QriZ
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 680
Lid geworden op: za 3 juni 2006, 21:47
Mijn mountainbike: Specialized SJ Elite Carbon HT 29 2014

Ik kwam er vanochtend achter dat er bij Vlierden een tourtocht was. Deze dus.

Puntje van kritiek was dat de tt op enkele punten de vaste route doorkruiste, met als gevolg dat ik ineens van links een horde fietsers haast in mijn nek kreeg..
Gaat het nu weer over het fietsen?
Gebruikersavatar
wpee
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 548
Lid geworden op: zo 16 maart 2014, 16:28
Mijn mountainbike: Cube - Stereo 120 SL 29" + Canyon - Grand Canyon AL 29 5.9 + Scott Tampico

Daar zouden bij de kruisingen wat waarschuwingen op zijn plaats zijn, voor beiden, want allebei snel. Verder stonden er voor de tocht wel diverse waarschuwingsborden bij oversteken en zo.
Gr. Wim
Nomu S10 PRO - OSMAND+ navigation
Cube - Stereo 120 SL 29"
Canyon - Grand Canyon AL 29 5.9 - 29"
Gebruikersavatar
QriZ
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 680
Lid geworden op: za 3 juni 2006, 21:47
Mijn mountainbike: Specialized SJ Elite Carbon HT 29 2014

wpee schreef:Daar zouden bij de kruisingen wat waarschuwingen op zijn plaats zijn, voor beiden, want allebei snel. Verder stonden er voor de tocht wel diverse waarschuwingsborden bij oversteken en zo.
Precies. op die rechte stukken ga je al snel 30, 35 km/h. Maargoed, het is allemaal goedgedaan.
Gaat het nu weer over het fietsen?
reaction 67
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 1893
Lid geworden op: ma 18 mei 2009, 19:57
Mijn mountainbike: Trek Superfly 6
Contacteer:

Wij hebben ook een leuke tocht gereden, alleen voor de pauze hadden ze de pijlen niet echt goed hangen. Hierdoor enkele keren moeten omdraaien.
Het vermelden op de vaste route dat er een ATB tocht gaande is miste ik ook wel, is zeker zo veilig.
Er werden onderweg ook foto's gemaakt. Effe kijken of die op de site van Liessel staan.
Gebruikersavatar
QriZ
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 680
Lid geworden op: za 3 juni 2006, 21:47
Mijn mountainbike: Specialized SJ Elite Carbon HT 29 2014

reaction 67 schreef:Wij hebben ook een leuke tocht gereden, alleen voor de pauze hadden ze de pijlen niet echt goed hangen. Hierdoor enkele keren moeten omdraaien.
Het vermelden op de vaste route dat er een ATB tocht gaande is miste ik ook wel, is zeker zo veilig.
Er werden onderweg ook foto's gemaakt. Effe kijken of die op de site van Liessel staan.
Precies; ben normaal echt niet zo'n zeur, maar nu was het bijvoorbeeld in Vlierden op het stuk als je naar links afdraait, net voor dat je dat rechte stuk hebt gehad door dat stukje bos waar veel wortels etc. liggen. Dan kwam de tt ineens links uit een begroeid stuk bos waar je dus niets zag.

De site van Liessel wordt al jaren niet bijgehouden, maar ben volgens mij ook op de foto gezet. Ben benieuwd waar ze staan.
Gaat het nu weer over het fietsen?
reaction 67
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 1893
Lid geworden op: ma 18 mei 2009, 19:57
Mijn mountainbike: Trek Superfly 6
Contacteer:

QriZ schreef:
reaction 67 schreef:Wij hebben ook een leuke tocht gereden, alleen voor de pauze hadden ze de pijlen niet echt goed hangen. Hierdoor enkele keren moeten omdraaien.
Het vermelden op de vaste route dat er een ATB tocht gaande is miste ik ook wel, is zeker zo veilig.
Er werden onderweg ook foto's gemaakt. Effe kijken of die op de site van Liessel staan.
Precies; ben normaal echt niet zo'n zeur, maar nu was het bijvoorbeeld in Vlierden op het stuk als je naar links afdraait, net voor dat je dat rechte stuk hebt gehad door dat stukje bos waar veel wortels etc. liggen. Dan kwam de tt ineens links uit een begroeid stuk bos waar je dus niets zag.

De site van Liessel wordt al jaren niet bijgehouden, maar ben volgens mij ook op de foto gezet. Ben benieuwd waar ze staan.
Er staan enkele foto's op hun FB pagina.
Wij zijn ook geknipt maar staan er niet bij.
bob.
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 352
Lid geworden op: di 26 mei 2015, 21:21
Mijn mountainbike: Radon Jealous & Transition Patrol

Ik heb er een leuke tocht gereden! Zelf niet verkeerd gereden, maar wel her-en-der goed moeten opletten om de juiste route te volgen.

Bike-funpark was ook n leuke aanvulling op het geheel!
Plaats reactie