24-06-2017 - Wageningen - Hel van Ede Wageningen

Bij een evenement geweest? Laat ons weten hoe het was! Een tocht die we niet mogen missen? Plaats 'm.
George
Moderator
Moderator
Berichten: 15566
Lid geworden op: wo 27 oktober 2004, 14:03
Contacteer:

...en een meldfunctie. Schelden is sowieso niet nodig, laat je toch niet zo makkelijk opfokken.

On-topic maar weer.
Tsjibiti
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2816
Lid geworden op: ma 19 november 2007, 21:51

George schreef:...en een meldfunctie. Schelden is sowieso niet nodig.
:-q Ik denk over mtb-en en mtb-routes vaak heel anders dan wat de grote meerderheid hier doet en uit die ook. Daar is een forum toch op de eerste plaats voor. Ik verlaag me niet om op scheldreacties die dat wel eens tot gevolg heeft in te gaan.
Solo fare un giro in bel tempo e a bassa velocità.
Gebruikersavatar
Elvander
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2134
Lid geworden op: za 28 mei 2016, 21:29
Mijn mountainbike: Spider SL

Dat, niet die.
;)
Ouwe taalnazi.
George
Moderator
Moderator
Berichten: 15566
Lid geworden op: wo 27 oktober 2004, 14:03
Contacteer:

Verder over de hel van Wageningen aub. Leuke tocht trouwens en goede bewegwijzering :-q
Gebruikersavatar
Elvander
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2134
Lid geworden op: za 28 mei 2016, 21:29
Mijn mountainbike: Spider SL

Het was leuk en top georganiseerd!
awinkel
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 3298
Lid geworden op: za 10 oktober 2015, 21:11
Mijn mountainbike: Canyon Grand Canyon AL SL 6.9

Helemaal mee eens. Leuke route!
Janver
All rounder
All rounder
Berichten: 108
Lid geworden op: di 18 mei 2010, 20:03
Mijn mountainbike: Trek Fuel Ex 8 met een plus
Contacteer:

Zeker een leuke route, goed georganiseerd en goed uitgepeild.

Vind alleen dat de starttijd voor MTB-ers best wat later mag zijn.
Hier kan uw reclame staan
awinkel
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 3298
Lid geworden op: za 10 oktober 2015, 21:11
Mijn mountainbike: Canyon Grand Canyon AL SL 6.9

Dat laatste ben ik helemaal met je eens.
Als je wat verder weg woont is starten tussen 7 en 9 best vroeg.
Gebruikersavatar
jitz
All rounder
All rounder
Berichten: 119
Lid geworden op: zo 2 september 2012, 20:23
Mijn mountainbike: Trek Superfly 7 2016

Na lange tijd weer eens de kant van wageningen op... Ik ben het ook eens dat de start tijden best vroeg zijn. Om 6 uur maar heeft ook wel weer wat :) Verder genoten. Goed uitgepeild.
Echter om het nu de hel te noemen vond ik wel meevallen... Veel rechte stukken en toch veel asfalt.... Toch een beetje zonde als je de MTB tocht de hel van wageningen noemt....
Tevens toch wel een opmerking voor het inschrijfgeld... Die wordt bij iedere tocht ook steeds hoger ? Ik vond 14 euro best veel voor wat je ervoor terug krijgt.... De pauze plaatsen waren prima maar omdaar nu 14 euro voor te betalen ?
Nielsefiets
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 810
Lid geworden op: zo 14 maart 2010, 18:37
Mijn mountainbike: Just a Surly Krampus black Ops

jitz schreef:Na lange tijd weer eens de kant van wageningen op... Ik ben het ook eens dat de start tijden best vroeg zijn. Om 6 uur maar heeft ook wel weer wat :) Verder genoten. Goed uitgepeild.
Echter om het nu de hel te noemen vond ik wel meevallen... Veel rechte stukken en toch veel asfalt.... Toch een beetje zonde als je de MTB tocht de hel van wageningen noemt....
Tevens toch wel een opmerking voor het inschrijfgeld... Die wordt bij iedere tocht ook steeds hoger ? Ik vond 14 euro best veel voor wat je ervoor terug krijgt.... De pauze plaatsen waren prima maar omdaar nu 14 euro voor te betalen ?
Want je denkt dat je alleen voor de pauzeplaatsen betaald?
Resist much, obey little.
Janver
All rounder
All rounder
Berichten: 108
Lid geworden op: di 18 mei 2010, 20:03
Mijn mountainbike: Trek Fuel Ex 8 met een plus
Contacteer:

jitz schreef: Echter om het nu de hel te noemen vond ik wel meevallen... Veel rechte stukken en toch veel asfalt.... Toch een beetje zonde als je de MTB tocht de hel van wageningen noemt....
Het viel wel op dat grotendeels van de mensen de fietspaden gebruikten ipv het zandpad ernaast(niet dat het zandpad spannend/uitdagend is). Maar inderdaad er waren veel rechte stukken.
Hier kan uw reclame staan
Gebruikersavatar
jitz
All rounder
All rounder
Berichten: 119
Lid geworden op: zo 2 september 2012, 20:23
Mijn mountainbike: Trek Superfly 7 2016

Nielsefiets schreef:
jitz schreef:Na lange tijd weer eens de kant van wageningen op... Ik ben het ook eens dat de start tijden best vroeg zijn. Om 6 uur maar heeft ook wel weer wat :) Verder genoten. Goed uitgepeild.
Echter om het nu de hel te noemen vond ik wel meevallen... Veel rechte stukken en toch veel asfalt.... Toch een beetje zonde als je de MTB tocht de hel van wageningen noemt....
Tevens toch wel een opmerking voor het inschrijfgeld... Die wordt bij iedere tocht ook steeds hoger ? Ik vond 14 euro best veel voor wat je ervoor terug krijgt.... De pauze plaatsen waren prima maar omdaar nu 14 euro voor te betalen ?
Want je denkt dat je alleen voor de pauzeplaatsen betaald?
Dat zeg ik niet, maar dat is wel wat je als rijder ziet... Een gemiddelde toertocht kost 4-5 Euro.... Dus waar zit het grote verschil dan in... ?
Peter243
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 1071
Lid geworden op: vr 15 juni 2012, 22:20

Dat zeg ik niet, maar dat is wel wat je als rijder ziet... Een gemiddelde toertocht kost 4-5 Euro.... Dus waar zit het grote verschil dan in... ?[/quote]
ik heb begrepen dat ze betaalde krachten hebben ingezet om de paadjes schoon te vegen, vandaar de 14 euro......
Gebruikersavatar
Elvander
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2134
Lid geworden op: za 28 mei 2016, 21:29
Mijn mountainbike: Spider SL

Inschrijfgeld was 12,50 en geen 14 euro.
De meeste langere toertochten zijn min of meer even duur maar ze zijn er ook nog een stuk prijziger.
Valkenburg kost 20 euro om mee te doen.
Dat schoonvegen klinkt als kolder.

In de 55km kan ik me voorstellen dat het aantal km recht en/of asfalt wat veel was.
Vooral jammer dat er geen gebruik gemaakt was van de stuwwal voor de italiaanse weg.
In de 95km vond ik het relatief meevallen omdat de extra lus bijna helemaal onverhard was.
franciss
All rounder
All rounder
Berichten: 53
Lid geworden op: vr 17 juni 2005, 21:15

Helaas kregen we niks voor elkaar op de stuwwal voor de Italiaanse weg. Dit was ook de reden dat er op de terug weg een wat langer recht stuk lag, verhard als je op het fietspad reed. Hopelijk mogen we volgend jaar meer. Verschillende terrein eigenaren gaan heel anders om met wat mag en wat niet. Gelders landschap en kastelen heeft gelukkig zijn mooie gebieden voor ons opengesteld.
Plaats reactie