Bakenbos Challenge Tegelen, 23 april 2017

Bij een evenement geweest? Laat ons weten hoe het was! Een tocht die we niet mogen missen? Plaats 'm.
Scottie2000
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 914
Lid geworden op: za 12 mei 2012, 17:01
Mijn mountainbike: 2016 YT Jeffsy comp pro, 2017 Giant Fathom LTD, 2019 Giant Anthem 29er1

owwwwk schreef:@Bowiex: stuur me maar een PB. Dan proberen we een datum te prikken pakken we de hoogtepunten van de tocht en nog veel meer leuks :-D
(ik fiets daar al een "paar" jaar en ken de weg er "vrij" goed :wink:
Iets voor een let's ride?
Heb ik wel oren naar :)
Gebruikersavatar
Bowiex
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 3681
Lid geworden op: di 21 februari 2012, 15:56
Mijn mountainbike: Loekie 3-wieler
Contacteer:

owwwwk schreef:@Bowiex: stuur me maar een PB. Dan proberen we een datum te prikken pakken we de hoogtepunten van de tocht en nog veel meer leuks :-D
(ik fiets daar al een "paar" jaar en ken de weg er "vrij" goed :wink:
Krijgen we dat op termijn in een LR gegoten? :tong
Weer eens lekker op pad daar heb ik altijd oren naar. :-q
owwwwk
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2737
Lid geworden op: za 3 april 2010, 00:01
Mijn mountainbike: Nog meer plastic... :-)

Een Let's ride organiseren heb ik helaas de tijd niet voor..... (andere prioriteiten)

Meerijden mag altijd zolang de groep maar niet groter is dan 6 man (dus er kunnen er 5 mee). Heeft iets te maken met de IMBA :wink:

Als/zodra het lukt om met Bowiex een datum te prikken zet ik dat hier wel neer. Eerste 4 daarna zijn van harte welkom :D
StAlTiCa
Gebruikersavatar
qeubee rider
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 258
Lid geworden op: zo 4 mei 2014, 20:10
Mijn mountainbike: Olympia bullet Turboprop

owwwwk schreef:Een Let's ride organiseren heb ik helaas de tijd niet voor..... (andere prioriteiten)

Meerijden mag altijd zolang de groep maar niet groter is dan 6 man (dus er kunnen er 5 mee). Heeft iets te maken met de IMBA :wink:

Als/zodra het lukt om met Bowiex een datum te prikken zet ik dat hier wel neer. Eerste 4 daarna zijn van harte welkom :D
Ik zou graag mee tuffen dan als t mag :P harstikke leuk gebied daar.
Dus Bowieks, prikken maar !
lead in the back and let others believe they are in front :tong
... °/__ /™
( + ) ¶=( + ) ...:::::::::::
grizzly
All rounder
All rounder
Berichten: 68
Lid geworden op: vr 30 december 2011, 21:35

Inmiddels ook een aftermovie beschikbaar. Zijn mooie beelden geworden.

https://www.facebook.com/bakenboschalle ... 680803837/" onclick="window.open(this.href);return false;
Big Man
Mtb fanaat
Mtb fanaat
Berichten: 20
Lid geworden op: zo 10 augustus 2008, 17:25
Mijn mountainbike: Vision Big Man, Cube ams comp (groen)

Misschien wat late reactie, maar vond dat deze toch een van de mooiste was die ik de laatste tijd in deze regionen gereden heb. Vooral dat er eens wat andere paden genomen werden, die ik zelfs nog niet kende...
En.. zoals altijd bij zulke tochten, zijn er mensen die bordjes moeten weghalen, was wel tegen het einde, maar toch..Kon met wat zoeken de correcte route vinden, en wat markeringen leggen..
Volgende keer zeker weer aanwezig..
Plaats reactie