5-3-2017 Eerbeekse veldtoertocht

Bij een evenement geweest? Laat ons weten hoe het was! Een tocht die we niet mogen missen? Plaats 'm.
Forau
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 1179
Lid geworden op: di 17 april 2007, 19:42
Mijn mountainbike: Soma / Santa Cruz / Ibis

Ik heb ook erg genoten, voel het nu nog ;-)

Heeft het te maken met de vergunningen dan? Ik vraag me dat af, omdat er steeds meer gezeur is met de vergunningen in die regio, terwijl het daar zo mooi fietsen is.
pk-patty
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 1401
Lid geworden op: zo 31 januari 2010, 15:37
Mijn mountainbike: Orbea Rise M20,Trek Procaliber 9.7,Niner Jet 9, Felt Breed 20 gravel, Trek 1.5 racert.

Forau schreef:Ik heb ook erg genoten, voel het nu nog ;-)

Heeft het te maken met de vergunningen dan? Ik vraag me dat af, omdat er steeds meer gezeur is met de vergunningen in die regio, terwijl het daar zo mooi fietsen is.
Ik ben er ook wel benieuwd naar. We gaan nu al zo'n jaar of 5 naar deze tocht en het is ons gewoon opgevallen dat er, buiten de extremes om, ook behoorlijk wat mooie stukken singletrack uitgehaald zijn, vandaar...
nversteege
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 707
Lid geworden op: di 6 augustus 2013, 23:45

Dat viel me ook al op. Of ja, de zware zuigende zandweg stukken, valsplat en tegen de wind in, vielen juist op :D.

Ondanks dat heb ik er erg van genoten weer. Toch nog ontzettend veel mooie paadjes gezien die er verassend goed bij lagen. Ik was op de fiets heen/terug en onderweg toch erg veel hoog water gezien, dus had d'r een hard hoofd in. Maar 't viel mee met het zwemmen dus uiteindelijk. Al met al 130km gemaakt, alles bij elkaar, dus een best dagje!

Organisatie was weer prima! Ik ben wel een paar keer vaker dan anders bijna verkeerd gereden, dat ik op 't laatst nog een bordje zag. En zoals eerder genoemd de vele splitsingen waren een klein beetje verwarrend. Maar dat is mierenneuken, was prima! Had wel een aparte ervaring bij de start; we mochten nog niet weg! Het hek was nog dicht. Ik heb nog nooit van m'n leven meegemaakt dat ik te vroeg bij een toertocht was, haha!
Gebruikersavatar
MCV
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 300
Lid geworden op: di 9 februari 2010, 22:25
Contacteer:

Zo, het was afgelopen zondag toch de juiste keuze om naar Eerbeek af te reizen. Wát een lekkere TT blijft
dit toch :-q Prima organisatie, erg leuke route, lekker wat hoogtemeters, een topper !

Voor de thuisblijvers of de forumleden die deze rit juist wel hebben gereden, hier nog de beelden ;

https://www.youtube.com/watch?v=9OI8l6_h89o" onclick="window.open(this.href);return false;

(heb niet alle 950 deelnemers op beeld, maar toch een aantal; wie weet zit je er tussen :roll: )
Plaats reactie