26-02-2017 Hellendoorn Fund-racing voor Alphe d' HuZes

Bij een evenement geweest? Laat ons weten hoe het was! Een tocht die we niet mogen missen? Plaats 'm.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
SFrits
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 354
Lid geworden op: wo 9 april 2014, 17:22
Mijn mountainbike: Mach 4SL V2, Diverge comp

Omdat deze "tocht" zich afspeelt in Hellendoorn en wij geld proberen in te zamelen voor onze toppers Arno en Anniek is onderstaande hier wel op zijn plek.
Ben je in de buurt en heb je zin in een leuke tocht, je bent van harte welkom. Heb je een paar euro over, graag. Bij deze alvast bedankt. :-q


Fund-racing voor team Knapen/ Van Buren

Mountainbiken voor het goede doel.
Lekker met de mountainbike het bos in met dit frisse weer en ook nog voor een goed doel.
Zondag 26 feb is het zover, georganiseerd door de SVDO de Tourbuffels die u wellicht kent van de Mountainbikemania of de Afvalrace in Hellendoorn.
Nu een tocht zonder gekke hindernissen en maffe mensen langs de route, maar wel een langs mooie paadjes en pittige klimmetjes met bijhorende afdaling. De hoogtemeters worden zeker gemaakt op de Hellendoornse berg. Niet over de geijkte paden maar net even anders.
Er zijn 2 routes 1 van 25km en 1 van 45km
Waarom De Tourbuffels dit doen?
Omdat Arno Knapen ( fanatiek lid van SVDO) en Anniek van Buren de afgelopen 2 jaar zoveel ellende om zich heen hebben gehad met de ziekte kanker en besloten hebben de Alphe d' HuZes te gaan fietsen. En de Tourbuffels willen dit graag ondersteunen.

Details
Zondag 26 februari
Start: De Lantaarn Hellendoorn
Inschrijven en start: 09.00-10.00
Kosten: € 7,- (NTFU leden: € 5,-) gaat volledig naar Alphe d' Huzes (Online inschrijven is ook mogelijk via Ntfu.nl)

Afbeelding
Ertje
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 713
Lid geworden op: do 27 augustus 2015, 11:27

Vandaag deze tocht gereden, was zeker de moeite waard, we waren "toevallig" in de buurt en samen met het doel van de tocht voldoende reden om 'm te rijden!
Eerste 21km samen met m'n vrouwtje die bijna een jaar niet gefietst had (wel gesport), daarna de 45km gevolgt. Beetje te laat vertrokken blijkbaar want na wat verdwaald te zijn kwam ik de "lintjes ophalers" tegen :-D . De goeie richting werd aangewezen met de opmerking dat ik nog een mooi stuk voor de boeg had.
Niets van gelogen! De (zo te zien) nieuwe stukken paarse route zijn echt gaaf.

Kortom, lekker gebiked :-q bedankt SVDO!
Gebruikersavatar
SFrits
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 354
Lid geworden op: wo 9 april 2014, 17:22
Mijn mountainbike: Mach 4SL V2, Diverge comp

Namens Arno en Anniek bedankt.

Alle deelnemers bedankt voor jullie deelname. We hopen dat jullie hebben genoten van een mooie route.
Plaats reactie