Mill-Man-Trail 2017

Bij een evenement geweest? Laat ons weten hoe het was! Een tocht die we niet mogen missen? Plaats 'm.
Plaats reactie
nightcrawl
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 1270
Lid geworden op: ma 20 oktober 2008, 21:01
Mijn mountainbike: Niner Jet 9 RDO / Niner Air 9 RDO / YT Capra Pro Race 29 / YT Jeffsy Pro Race 29

De 70 km route gefietst van het weekeinde. Was goed te doen op gps op een paar kleine zoek dingetjes na. Als een pad zich splitst en je niet meteen de bocht kan zien maar dat is de praat niet waard.

Ben denk ik wel blij dat ik de tocht niet in april gereden heb. Kan me namelijk voorstellen dat het bij die brugjes en zo wel dringen geblazen kan zijn.

Het goede is wel dat bij de start meteen het kaf van het koren wordt gescheiden. Damn wat duurde die klim in het begin lang.....

Gladiator Hill is ook wel uitdagend vooral het stijgingspercentage ter hoogte van de rotsen is best wel uuhhhhhh steil. Maar goed gewoon omhoog gefietst en toevallig stond er een tent van de Muppe Rallye met lekkere worsten dus meteen een ravito ter plekke.

Al met al wel een leuke tocht om te rijden die technisch niet te gek is.
Pedal damn it!!
Gebruikersavatar
Luc151
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 1045
Lid geworden op: do 9 mei 2013, 09:45
Mijn mountainbike: onbelangrijk

Afgelopen woensdag de 70 ook gereden, gestart vanaf de camping in Larochette. Inclusief van en naar de route ruim 90 km op m'n teller. Ruim 6 uur op de fiets gezeten. Mooie tocht. Een aantal stukken kende ik al van voorige jaren, zo als enkele vaste route's en het pad langs het riviertje bij Baufort.
houtie
All rounder
All rounder
Berichten: 85
Lid geworden op: di 23 december 2014, 08:39
Mijn mountainbike: Lapierre XR 929 2019

Wij gaan zaterdag as ook de tocht weer rijden. Dit keer met 11 man vanuit Berdorf. Daar zitten we in het trail-in hotel.
De 70 km gaan we nu voor het eerst fietsen. Voorheen wel diverse malen de 40 km gefietst.
Maar idd zitten er wel wat herkenbare stukken in, die ook in de normale MTB route van Berdorf, Beafort, Berdorf zitten.
Ik ben zeer benieuwd.

Inmiddels de 70 km tocht gefietst!
Geweldige route. Het eerste deel is gelijk aan de 40 km. Maar een deel was dus onbekend terrein voor me.
Jammer dat het begon te regenen halverwege de tocht.
Dus het was redelijk glad in het bos.
Maar heb echt volop genoten!
Plaats reactie