12-03-2017 Biking4Duchenne Toereditie - Vlierden

Bij een evenement geweest? Laat ons weten hoe het was! Een tocht die we niet mogen missen? Plaats 'm.
Gebruikersavatar
Natas
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 1476
Lid geworden op: zo 20 juli 2008, 09:11
Mijn mountainbike: Devinci Atlas Carbon - Specialized Sequoia

pierrekees schreef:
Natas schreef:Dat grasveldje wat onder water stond, ook leuk :-)
nee
Is inderdaad niks meer voor ons oudere jongeren :winkie:
European Box Hexlab / Promax Rider
Gebruikersavatar
Sanderson
Mtb fanaat
Mtb fanaat
Berichten: 5
Lid geworden op: ma 15 december 2014, 00:18
Mijn mountainbike: Cube reaction sl

Dat zompig grasstuk had er voor mij ook niet in gehoeven. Voor de rest top uitgezet, daar was werk van gemaakt. Mooie rit voor een goed doel.
Gebruikersavatar
QriZ
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 680
Lid geworden op: za 3 juni 2006, 21:47
Mijn mountainbike: Specialized SJ Elite Carbon HT 29 2014

Ik vond het al zo druk op de route van Vlierden! ;)
Gaat het nu weer over het fietsen?
Ghost man
All rounder
All rounder
Berichten: 104
Lid geworden op: zo 7 februari 2016, 22:30
Mijn mountainbike: Scott Spark RC 900

Gisteren ook de tocht gereden.
Was eens een keer wat anders dan de vaste route rijden met de oude paadjes eraan geknoopt.
Met het fijne weer erbij was het prima genieten.
En ik hoop dat ze voor het goede doel een leuk bedrag opgehaald hebben.
Gebruikersavatar
john k
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 322
Lid geworden op: ma 16 december 2013, 14:51
Mijn mountainbike: Cannondale Scalpel

Mooie route met heerlijk weer gefietst.
Waar ik van stond te kijken was de, in mijn ogen, lage opkomst van fietsers. Het was toch echt
heerlijk fietsweer en ook nog om een goed doel te steunen.

Echter ook wat kritiek.
Op de 60 km lus 2 keer verkeerd gefietst, of dit nu kwam door vandalen die de bordjes verwijdert hadden weet ik niet, maar het viel me op dat op de 20/40 km lus meer bordjes en bevestigingslinten hingen.

Wat ik rond uit slecht vond, is dat ik bij de 60 km route de tweede keer bij de pauze kwam en ze alles al op aan het ruimen waren. Wij zijn om kwart voor 10 gestart en hebben onderweg materiaal pech gehad dus ik schat dat ik rond 12;00/12;30 bij de 2e pauze post was. Als je dan vraagt of ze misschien nog een banaan etc. hebben en als antwoord krijgt dat ik maar eerder had moeten aanfietsen, vind ik dat niet echt vriendelijk.
Opzich geen probleem dat ze de pauze plaats al zo vroeg opruimen, maar geef dat dan even aan. Dan had ik een reepje meegenomen.

Verder heerlijk gefietst over mooie routes en een stukje drassig is goed om je benen even flink te testen :winkie: Ik ben er volgend jaar zowiezo weer bij. :-q
Op het gemak, de ketting strak !!
Gebruikersavatar
Sanderson
Mtb fanaat
Mtb fanaat
Berichten: 5
Lid geworden op: ma 15 december 2014, 00:18
Mijn mountainbike: Cube reaction sl

Vond het ook niet overdreven druk. Zal ook wel komen dat er in de regio 3 toertochten waren. Misschien slimmer dat ze deze spreiden. Komend weekeinde is er niks in de regio. Voor de organiserende verenigingen ook gunstiger als de fietsers geen keuze hebben. Maar hoe dan ook degene die niet zijn geweest hebben een mooie route gemist
Tsjibiti
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2816
Lid geworden op: ma 19 november 2007, 21:51

Sanderson schreef:Vond het ook niet overdreven druk. Zal ook wel komen dat er in de regio 3 toertochten waren. Misschien slimmer dat ze deze spreiden. Komend weekeinde is er niks in de regio. Voor de organiserende verenigingen ook gunstiger als de fietsers geen keuze hebben. Maar hoe dan ook degene die niet zijn geweest hebben een mooie route gemist
Eens maar een grotere rol speelt het mooie lenteweer waardoor er heel veel potentiële deelnemers dan een rit op de weg prefereren. Als een organisatie mikt op veel deelnemers dan is een datum prikken die in het wegseizoen valt niet handig. En inderdaad al helemaal niet als er op die datum ook nog meerdere tochten niet ver van elkaar zijn (Vlierden , St-Oedenrode en Spoordonk) . Dat kan wel best in de maanden oktober t/m februari.
Solo fare un giro in bel tempo e a bassa velocità.
Plaats reactie