01-03-2017 Lochemsebergtocht.

Bij een evenement geweest? Laat ons weten hoe het was! Een tocht die we niet mogen missen? Plaats 'm.
gvz.
Mtb fanaat
Mtb fanaat
Berichten: 40
Lid geworden op: di 13 december 2011, 22:52

SvdV schreef:
SvdV schreef:Hopelijk goed genoeg om weer en praatje te maken met Gerrit op de verzorging van de langere afstand :-q
En ja hoor, daar stonden ze in de regen op mij en de andere bikers te wachten. Klasse!
Mooie rit, geen spijt van mijn snipperdagje voor deze tocht. Dank voor de gastvrijheid en tot volgend jaar!
The day after gelukkig niet vandaag :-? met het slechte weer. Gisteren dus mazzel met het mooie fietsweer(op een paar spetters na dan), gezellige babbelaars, en een mooi aantal deelnemers.
Met iedereen van het forum wel een leuk praatje gemaakt. Velen hadden deze tocht al vaker gefietst en vroeg aan hen een eventuele volgende keer de tocht naar het weekend te verzetten. Nee niet doen werd er gezegd dan komen er te veel naar deze tocht. :P Gewoon inplannen ver van te voren! Weet wel dat het niet altijd mogelijk is en ik zal volgend jaar verder van te voren met meer informatie aangeven wanneer de tocht georganiseerd wordt. Iedereen bedankt dus en tot een volgende keer. :-D
Plaats reactie