19-02-2017 - Berlicum - KMP Tocht

Bij een evenement geweest? Laat ons weten hoe het was! Een tocht die we niet mogen missen? Plaats 'm.
Plaats reactie
Gorpie
All rounder
All rounder
Berichten: 92
Lid geworden op: di 10 maart 2009, 16:44
Mijn mountainbike: Torpado Ribot-S

via: http://www.thewhoopers.nl/pages/2/Nieuw ... at=3#id414

Zondag 19 februari aanstaande is het alweer tijd voor de 31e editie van onze "Kei Mooi Parcours" toertocht. Voor alle deelnemers hierbij de laatste info op een rijtje:
Datum: 19 februari 2017
Waar: Sportpark "De Brand", Groenstraat 14E te Berlicum
Inschrijven tussen 08:30 en 10:00 uur (Scan&Go beschikbaar)
Keuze uit 30 of 45 km
Kosten: €4,00 (NTFU-leden: €3,00 / Jeugd <16 gratis)

Ook ditmaal is er weer een "Kei Mooi Parcours" uit uitgepijld door de bossen rondom Berlicum. Halverwege is er voor alle deelnemers een pauzeplaats en aan het eind van de tocht is er de mogelijkheid uw fiets af te spuiten. Daarnaast kunt u in ons clubhuis nog een hapje of een drankje nuttigen om de sterke verhalen van de tocht nog eens te vertellen.


Zelfde concept als voorgaande jaren: Lange stukken om op te warmen en daarna veel draaien en keren in de bossen van Maliskamp, Rosmalen, Kaathoven en Engelenstede. // you hate it or you love it :D

Impressie van vorige tocht: https://www.youtube.com/watch?v=AA5MVYCTdZ4 met dank aan HDBikeVideo :P
Tsjibiti
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2816
Lid geworden op: ma 19 november 2007, 21:51

Gorpie schreef: en daarna veel draaien en keren in de bossen van Maliskamp, Rosmalen, Kaathoven en Engelenstede. // you hate it or you love it :D
Dit aspect maakt het helaas tot de mindere tochten in de regio. Een beetje draaien en keren is prima maar dit is er enorm over. Vooral de stukjes vaste route bij de Engelenstede en tegen de A-59 bij Maliskamp laten ze er beter uit.
Bovendien is het in een gebied waar het al heel snel veel te nat ligt. Geldt uiteraard voor andere tochten die dit gebied aandoen.
Solo fare un giro in bel tempo e a bassa velocità.
Gorpie
All rounder
All rounder
Berichten: 92
Lid geworden op: di 10 maart 2009, 16:44
Mijn mountainbike: Torpado Ribot-S

Als de weersverwachtingen zo blijven ligt het er zondag perfect bij! Geen reden dus om thuis te blijven :D
fonzie
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 1612
Lid geworden op: zo 2 februari 2003, 18:29
Mijn mountainbike: een stalen

niks mis met draaien en keren
Here’s to alcohol: the cause of, and solution to, all of life’s problems.” –Homer Simpson
stevendbr
Mtb fanaat
Mtb fanaat
Berichten: 36
Lid geworden op: do 1 september 2016, 09:58

Denk dat ik hier ook maar eens ga kijken zondag. Pak de Berlicum route wel 'ns met mijn crosser, benieuwd wat hier aan (voor mij) nieuwe paden bij zit.
uncle Cheese
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 203
Lid geworden op: zo 25 januari 2009, 11:04

Lang geleden dat ik deze gefietst heb maar morgen kom ik met wat familie nogmaals proeven. Ik heb er zin in :-q
Plaats reactie