zaterdag 4-2-2017 Nunspeet Schwalbe Veldtoertocht

Bij een evenement geweest? Laat ons weten hoe het was! Een tocht die we niet mogen missen? Plaats 'm.
Plaats reactie
jerry
All rounder
All rounder
Berichten: 107
Lid geworden op: wo 26 december 2001, 02:00
Mijn mountainbike: Specialized Epic

http://www.tcdevolharding.nl/pages/48/S ... tocht/[url][/url]

Schwalbe Veldtoertocht

Bent u er (weer) bij?

Op de eerste zaterdag van februari kunt u zich weer uitleven in de prachtige bossen rond Nunspeet.

Onze vereniging heeft weer een prachtig parcours uitgezet met verschillende afstanden: 30, 45 en 60 kilometer.
De Schwalbe Veldtoertocht heeft 3 NTFU-sterren en biedt veel afwisseling. Zo passeert u glooiende heidevelden en trotseert u geaccidenteerd terrein met technische en uitdagende singletracks.

Verzorging

Bij inspanning hoort ontspanning en dat is bij de Schwalbe Veldtoertocht altijd dik voor elkaar! Op de 30 en 45 kilometer rit treft u één verzorgingspost. Kiest u voor de afstand van 60 kilometer, dan treft u onderweg twee verzorgingsposten. Op zowel de eerste als de tweede verzorgingspost wordt u door onze enthousiaste vrijwilligers ruim voorzien van bouillon, sportdrank, krentenbollen, stroopwafels en ontbijtkoek. Even een snel oplaadmomentje om uw tocht daarna weer vol energie voort te zetten!

Deelname en starttijden

Vanaf 09.00 uur kan gestart worden met de tocht. Inschrijven kan vanaf 08.30 uur bij de startlocatie. De deelnemers voor de afstanden van 30 en 45 kilometer kunnen tot uiterlijk 10.30 uur starten. Gaat u voor de 60 kilometer? Dan kunt u starten tot 10.00 uur. Jeugd die onder begeleiding de tocht wil fietsen kan starten om 09.30 uur.

De inschrijfkosten bedragen € 6,00. Bent u lid van de NTFU of de KNWU? Dan kost de inschrijving slechts € 4,00. Jeugd tot 16 jaar mag gratis deelnemen.
Bij de inschrijving kan gebruik gemaakt worden van Scan & Go.
Voorinschrijven kan vanaf nu ook! Klik hier om naar de voorinschrijvingspagina van de NTFU te gaan, zodat u op 4 februari vlot van start kunt.

Startlocatie

De route naar de startlocatie, Sporthal de Feithenhof, wordt middels bebording goed aangegeven. Bij de sporthal is ruime parkeergelegenheid en u heeft de mogelijkheid gebruik te maken van de kleedruimten en douches. Na uw rit kunt u in de kantine even lekker bijkomen onder het genot van een welverdiende kop heerlijke erwtensoep. De startlocatie biedt u ook de mogelijkheid om uw fiets schoon te spuiten.

Adres startlocatie:
Sporthal de Feithenhof
Electraweg 5
8071 CX Nunspeet

Wij hopen u (weer) te zien op zaterdag 4 februari!

GPS-TRACK
De routes van de veldtoertochten zijn tot stand gekomen in samenwerking met Staatsbosbeheer, Natuurmonumenten, Gemeente Nunspeet en Willemsbos.
Hoewel op de meeste plekken gewoon gefietst mag worden, willen we je namens de natuurbeheerders vragen deze routes niet actief via internet te verspreiden
zwaantje
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2230
Lid geworden op: wo 16 juni 2010, 15:51
Mijn mountainbike: Trek
Contacteer:

Ik ben er weer bij voor de 60 KM.
Het is maar een mening wat ik geef.

Geef mij maar rekenwerk in taal ben ik slecht in.
Gebruikersavatar
kan niet meer
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2192
Lid geworden op: ma 11 mei 2009, 22:29
Mijn mountainbike: Spot Mayhem

Helaas kan ik niet met de tocht mee maar gelukkig vanmiddag even tijd gehad om een rondje te doen. Kan wel zeggen dat het op het moment er super bij ligt rondom Nunspeet.
"This species has amused itself to death"
zwaantje
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2230
Lid geworden op: wo 16 juni 2010, 15:51
Mijn mountainbike: Trek
Contacteer:

Ik was afgelopen maandag als afgelopen woensdag in de bos tussen Harderwijk en Nunspeet, ik vond de bos woensdag al beter dan maandag.
Het is maar een mening wat ik geef.

Geef mij maar rekenwerk in taal ben ik slecht in.
dadionysos
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 1394
Lid geworden op: ma 8 februari 2010, 15:10
Contacteer:

Het lag er echt goed bij. Wel zware ondergrond.

Video en klein verslag staan weer op mijn site: http://ridemymtb.com/schwalbe-veldtoert ... 017-60-km/" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.RideMyMTB.com | Blog | Team RideMyMTB
zwaantje
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2230
Lid geworden op: wo 16 juni 2010, 15:51
Mijn mountainbike: Trek
Contacteer:

Ik vond de zwaarte van de ondergrond wel meevallen @dedionysos. Ik heb me prima vermaakt op de 60KM.
Het is maar een mening wat ik geef.

Geef mij maar rekenwerk in taal ben ik slecht in.
dadionysos
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 1394
Lid geworden op: ma 8 februari 2010, 15:10
Contacteer:

zwaantje schreef:Ik vond de zwaarte van de ondergrond wel meevallen @dedionysos. Ik heb me prima vermaakt op de 60KM.
Misschien kwam het omdat ik op mijn fatbike rond reed. ;-)
http://www.RideMyMTB.com | Blog | Team RideMyMTB
Gebruikersavatar
Globe
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 1735
Lid geworden op: do 30 mei 2002, 02:00
Mijn mountainbike: Krampus. What Else? Well, A Karate Monkey SS and a Gary Fisher Ferrous Scrap Edition

Deze verdient wel een schopje. Wordt een prachtdag morgen.

Wij als organisatie hebben er in ieder geval zin an!
Ride & Smile.

- No ladies. This ain't green nailpolish on my bike. And will you please stop throwing panties at me? -
zwaantje
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2230
Lid geworden op: wo 16 juni 2010, 15:51
Mijn mountainbike: Trek
Contacteer:

Globe schreef:Deze verdient wel een schopje. Wordt een prachtdag morgen.
Ik weet niet je het door hebt, dit draatje is voor de tocht van afgelopen februari die al gereden is. De tocht van vandaag is een andere tocht.
Het is maar een mening wat ik geef.

Geef mij maar rekenwerk in taal ben ik slecht in.
Gebruikersavatar
Globe
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 1735
Lid geworden op: do 30 mei 2002, 02:00
Mijn mountainbike: Krampus. What Else? Well, A Karate Monkey SS and a Gary Fisher Ferrous Scrap Edition

Hahahahaa, dommie
Ride & Smile.

- No ladies. This ain't green nailpolish on my bike. And will you please stop throwing panties at me? -
Plaats reactie