15-01-2017 de hel van Rhenoy

Bij een evenement geweest? Laat ons weten hoe het was! Een tocht die we niet mogen missen? Plaats 'm.
Plaats reactie
henk-v
Mountainbiker
Mountainbiker
Berichten: 2
Lid geworden op: zo 30 juli 2006, 22:57

De 23ste uitvoering van de veldtoertocht “De hel van Rhenoy” vindt a.s. zondag 15 januari 2017 plaats. Vanaf het Rhenoyse dorpshuis “De Betuwe Poort” vertrekken de deelnemers voor een veldtoertocht van 25, 35 of 45 km door het prachtige Betuwse landschap.

Tussen 09:00 en 10:00 uur kan er ingeschreven en gestart worden voor een rit over dijken, door velden en boomgaarden en de bossen van het landgoed van Mariënwaerdt en langs de forten van de Nieuwe Hollandse waterlinie. Allemaal op plaatsen waar men normaal niet komt!

Het start bewijs geeft naast een prachtige tocht recht op fruit voor onderweg en op de rustplaats ook op een gratis kopje koffie of thee. Aan het eind van de toertocht kan men douchen en de fiets laten schoonspuiten (ook op de rustplaats).

Terug in dorpshuis “De Betuwe Poort” kan men genieten van een fijn stukje muziek en op het grote scherm ontspannen kijken naar de prestaties van de deelnemers onderweg.

De jaarlijkse afsluiting van deze Tocht der Tochten is de presentatie van de nieuwe Miss Rhenoy 2017. Voor meer en actuele informatie kijk ook op http://www.rhenoy.info" onclick="window.open(this.href);return false;.
Demoniac
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 514
Lid geworden op: ma 20 augustus 2012, 13:12
Mijn mountainbike: Snowdon RP29 MK10

Wat is er zo hels aan deze tocht? Ik (opgegroeid in Geldermalsen) kan me niet heel veel helse elementen in het landschap herinneren, of zijn dat de locals die je vervloeken omdat je iets leuks doet op de zondag? :lol:
Ik hou 'm wel in mijn achterhoofd, leuk om eens door de Betuwe te baggeren :)
Bike repair is 95% hex keys and 5% the tool you probably don't have at home.

Snowdon RP29 MK10
Banden kopen?
Tsjibiti
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2816
Lid geworden op: ma 19 november 2007, 21:51

henk-v schreef: een rit over dijken, door velden en boomgaarden en de bossen van het landgoed van Mariënwaerdt en langs de forten van de Nieuwe Hollandse waterlinie. Allemaal op plaatsen waar men normaal niet komt!
Dat is nu precies waar het in veldtoertochten om gaat.
Solo fare un giro in bel tempo e a bassa velocità.
Plaats reactie