22-01-2017 Amersfoort-Grand prix Snel Verzet Hoogland

Bij een evenement geweest? Laat ons weten hoe het was! Een tocht die we niet mogen missen? Plaats 'm.
Thierry le Brun
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 404
Lid geworden op: ma 27 december 2010, 16:32

Kan mezelf met een dikke 450 veldtoertochten en 30 jaar ervaring toch wel een aardige ervaringsdeskundige noemen maar vandaag had ik toch aardig moeite met de route aanduiding (en ik niet alleen merkte ik onderweg). Op de een of andere manier mistte de logica mbt ophanging en locatie van de linten vandaag. Verder gewoon een mooie rit in een winterlandschap. Heb me goed vermaakt.
NelizRijn
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 799
Lid geworden op: di 3 april 2012, 00:42
Mijn mountainbike: Oiz,Spark&Flash

Thierry le Brun schreef:Kan mezelf met een dikke 450 veldtoertochten en 30 jaar ervaring toch wel een aardige ervaringsdeskundige noemen maar vandaag had ik toch aardig moeite met de route aanduiding (en ik niet alleen merkte ik onderweg). Op de een of andere manier mistte de logica mbt ophanging en locatie van de linten vandaag. Verder gewoon een mooie rit in een winterlandschap. Heb me goed vermaakt.
+1 zag soms maar 1 lint i.p.v. 2 voor rechtdoor, doe mij maar pijlen of kleuren lint, paar keer moeten omdraaien.
@LV ligt er toch fijn bij nu lekker hard doorknallen nu
Gebruikersavatar
asphaltdude
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 3364
Lid geworden op: zo 28 september 2003, 19:41
Mijn mountainbike: Karate Monkey, Ogre, Cross Check, Propel, Langster
Contacteer:

Soms idd ff zoeken naar lintjes, verder lekker ritje idd!
Everybody bought a new bike!
Gebruikersavatar
MCV
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 300
Lid geworden op: di 9 februari 2010, 22:25
Contacteer:

Nou, al het 'actie' materiaal is weer samengeperst/geknipt/geplakt tot een 6 min dampend
en stampend MTB avontuur :o incl "lekke banden, soep-momentjes, kouwe klauwe,
race over de startbaan en bijna valpartij over een ijsplaat". Kortom, het was weer een
enerverende rit in winterse omstandigheden... :-q

Check alles via ; https://youtu.be/ypbxIqvQRko" onclick="window.open(this.href);return false;
Gebruikersavatar
like.dirt
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 290
Lid geworden op: zo 22 november 2009, 18:30
Mijn mountainbike: Cannondale scalpel 3 bbq 2017 / F29 carbon 2 2013
Contacteer:

Leuk filmpje. Ik sta er ook op :D
Met 1 poot kun je zeker fietsen !!!
Tsjibiti
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2816
Lid geworden op: ma 19 november 2007, 21:51

Dan is mijn voorkeur voor dezelfde dag daar niet ver vandaan deze ene keer toch 10x groter voor dit filmpje:
https://www.youtube.com/watch?v=1Qw-EkuT7OQ&t=93s" onclick="window.open(this.href);return false;
Solo fare un giro in bel tempo e a bassa velocità.
Atbiker58
Mtb fanaat
Mtb fanaat
Berichten: 6
Lid geworden op: za 14 januari 2017, 19:59

Prima vermaakt. Ongeveer tien kilometer te veel gereden.....mocht de pret niet drukken. Toch maar wel iets mee doen de volgende keer. :-? :oops:
Plaats reactie