Maas en Grensland toer 6 9 2016 (Reuver) Limburg

Bij een evenement geweest? Laat ons weten hoe het was! Een tocht die we niet mogen missen? Plaats 'm.
Plaats reactie
PaganiProductions

Dit weekend is het tijd voor de Maas en Grensland mountainbike toertocht
http://173.237.189.41/~twcreuver/" onclick="window.open(this.href);return false;
Ik denk dat ik van start ga op de 60 km.
cube acid
All rounder
All rounder
Berichten: 82
Lid geworden op: wo 9 september 2015, 20:37

Aanwezig voor de 45 km heb deze tocht al vaker gereden maar zitten wel mooie stukken in.Alleen aan de duitse kant weinig singeltrack maar wel redelijk wat klim werk.
Tsjibiti
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2816
Lid geworden op: ma 19 november 2007, 21:51

Voor toertochten geldt het motto : Des te minder singletrack des te beter.
Solo fare un giro in bel tempo e a bassa velocità.
cube acid
All rounder
All rounder
Berichten: 82
Lid geworden op: wo 9 september 2015, 20:37

Tsjibiti schreef:Voor toertochten geldt het motto : Des te minder singletrack des te beter.
Dat klopt wel ja ik hou er ook niet van als er op een singeltrack 10 man achter mij me in mijn nek zitten te hijgen op brede paden is in ieder geval genoeg ruimte om in te halen.
Gebruikersavatar
wpee
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 548
Lid geworden op: zo 16 maart 2014, 16:28
Mijn mountainbike: Cube - Stereo 120 SL 29" + Canyon - Grand Canyon AL 29 5.9 + Scott Tampico

Present!
Gr. Wim
Nomu S10 PRO - OSMAND+ navigation
Cube - Stereo 120 SL 29"
Canyon - Grand Canyon AL 29 5.9 - 29"
Gebruikersavatar
alero
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 383
Lid geworden op: za 5 maart 2011, 18:49

Tsjibiti schreef:Voor toertochten geldt het motto : Des te minder singletrack des te beter.
Je kunt beter in Duitsland mtb marathons gaan rijden.Daar heb je weinig last van singletracks.En vaak kun je daar afspuit vrij rondrijden.
cube acid
All rounder
All rounder
Berichten: 82
Lid geworden op: wo 9 september 2015, 20:37

ik heb een prima tocht gereden veel leuke paadjes voor de pauze redelijk klimwerk na de pauze en de laatste kilometers flink wind tegen.
Gebruikersavatar
wpee
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 548
Lid geworden op: zo 16 maart 2014, 16:28
Mijn mountainbike: Cube - Stereo 120 SL 29" + Canyon - Grand Canyon AL 29 5.9 + Scott Tampico

Het was nagenoeg dezelfde route als vorig jaar. Goede tocht, wat meer andere paadjes is altijd leuker om weer wat nieuws te zien. Top verzorging met veel wafels. Goede wegwijzers. En veel droger dan ik dacht, maar op een paar plaatsen een heel klein plasje water gezien.
Gr. Wim
Nomu S10 PRO - OSMAND+ navigation
Cube - Stereo 120 SL 29"
Canyon - Grand Canyon AL 29 5.9 - 29"
cube acid
All rounder
All rounder
Berichten: 82
Lid geworden op: wo 9 september 2015, 20:37

wpee schreef:Het was nagenoeg dezelfde route als vorig jaar. Goede tocht, wat meer andere paadjes is altijd leuker om weer wat nieuws te zien. Top verzorging met veel wafels. Goede wegwijzers. En veel droger dan ik dacht, maar op een paar plaatsen een heel klein plasje water gezien.
Mij valt op dat elke toertocht bijna elk jaar het het zelfde is hier en daar wat kleine veranderingen maar dat is het dan ook.
PaganiProductions

Heb de route grotedeels gereden maar omdat het spoor bijster ben geraakt heb ik circa 12 km niet gereden
En had mij ingeschreven voor de 55 km route.
Vond het niet moeilijk toch maar het ging wel lekker snel.
Plaats reactie