20-11-2016 - Hoenderloo - Bar-End toertocht - AFGELAST!

Bij een evenement geweest? Laat ons weten hoe het was! Een tocht die we niet mogen missen? Plaats 'm.
pk-patty
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 1401
Lid geworden op: zo 31 januari 2010, 15:37
Mijn mountainbike: Orbea Rise M20,Trek Procaliber 9.7,Niner Jet 9, Felt Breed 20 gravel, Trek 1.5 racert.

Herma schreef:Zou ook graag de 75 km willen rijden, maar ook met een grote voorkeur voor een uitgepijlde route. Kan wel een GPS inladen op m'n Bryton 330, maar is niet echt prettig fietsen wanneer je de route van zo'n klein schermpje moet aflezen.

Hou me dus ook zeer aanbevolen wanneer de extra lus uitgepijld wordt!
Heb het er graag voor over om vanuit Veghel de 75 te komen biken, maar hier ook het liefst uitgepijld. :wink: :wink:
Gebruikersavatar
sik
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 1326
Lid geworden op: wo 9 november 2005, 23:23
Contacteer:

misschien een idee voor de organisatie om de rechttoe rechtaan stukken niet te pijlen, maar een paar plekken waar je makkelijk de verkeerde afslag zou kunnen nemen wel een pijl te hangen?
RubbereMTBRobbie
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 446
Lid geworden op: zo 12 juni 2016, 10:42

leuk :-q , ik zet hem in de agenda ..

Is er nog iets van vol is vol ?, geen zin om 150 Km te rijden en daar aan te komen en dat de inschrijving is gesloten ivm het maximale aantal deelnemers
Do Stupid Things ......Faster
Voor haar:YT Jeffsy Comp 2 ,female touch *Dochter:Cube Acess WLS Race
*Voor mij:Trek Fuel EX9
hotdog
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 428
Lid geworden op: wo 29 september 2004, 15:42
Mijn mountainbike: Canyon Nerve AL 29 8.9 2016 Stealth + Canyon Lux CF World Cup 7 Xcobalt 2023

ik doe mee met de 75km!
idd geen GPS device in bezit, dus ook mijn voorkeur voor het uitpijlen van de tocht.

Ik herinner me van voorgaande jaren enorme wachtrijen bij de inschrijving.
Als ik op ntfu.nl kijk is er wel een scan&go optie, maar geen mogelijkheid om voor- in te schrijven. (wat ook kan als niet-ntfu-lid)
Gaat die mogelijkheid er nog komen?

Code: Selecteer alles

climb    →   enjoy view
  ↑            ↓ 
rest     ←   descend
Montferbiker
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 396
Lid geworden op: wo 1 september 2010, 21:58
Mijn mountainbike: Scott Scale 910 handbuild - Cannondale Fatcaad - Cube Agree GTC Race - Stevens Prestige Cyclocrosser

Waar ga ik de gpx vinden voor de 75km??
Pathologisch Mountainbiker
ErikR
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 549
Lid geworden op: ma 12 februari 2007, 17:29
Mijn mountainbike: GT+Surly

Montferbiker schreef:Waar ga ik de gpx vinden voor de 75km??
Deze komt rond het weekend online op http://bar-end.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
hotdog schreef: ik herinner me van voorgaande jaren enorme wachtrijen bij de inschrijving.
Als ik op ntfu.nl kijk is er wel een scan&go optie, maar geen mogelijkheid om voor- in te schrijven. (wat ook kan als niet-ntfu-lid)
Gaat die mogelijkheid er nog komen?
Nee, deze mogelijkheid komt er niet.
RubbereMTBRobbie schreef:Is er nog iets van vol is vol?
Nee, er is geen deelnamelimiet.
Laatst gewijzigd door ErikR op ma 7 november 2016, 22:28, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
RRon
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 1482
Lid geworden op: za 14 juli 2012, 15:16
Mijn mountainbike: Specialized Epic Evo Expert 2021!

Fietsje is terug van onderhoud dan, lichaam kan het denk ik wel weer aan, vrij weekend, vind het leuk om op de GPS te rijden.... moet wel gek gaan als ik er niet bij ben!!! :bier:
Gebruikersavatar
d2d
Mtb fanaat
Mtb fanaat
Berichten: 23
Lid geworden op: di 17 juni 2014, 10:17
Mijn mountainbike: apex torq

Ik behoor tot de "handvol" die voor de 75 gaat en ook het liefst uitgepijld.

Voor mij wordt het nut van deelname aan een toertocht minder als het van mijn garmin af moet komen aangezien er op gpx gebied genoeg te vinden is op internet.
Nielsefiets
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 810
Lid geworden op: zo 14 maart 2010, 18:37
Mijn mountainbike: Just a Surly Krampus black Ops

Hier ook de 75 mits uitgepijld.
Resist much, obey little.
Fr33k
Mountainbiker
Mountainbiker
Berichten: 1
Lid geworden op: ma 14 november 2016, 17:15

"Ik behoor tot de "handvol" die voor de 75 gaat en ook het liefst uitgepijld.

Voor mij wordt het nut van deelname aan een toertocht minder als het van mijn garmin af moet komen aangezien er op gpx gebied genoeg te vinden is op internet."

Als je van de track een koers maakt met koerspunten wordt je vóór iedere afslag gewaarschuwd. Dat is ook op de MTB prima te doen, hoef je niet steeds op je GPs te kijken.
Helaas geeft Bar End aleen over de 20 km lus een track en niet over de hele route.
ErikR
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 549
Lid geworden op: ma 12 februari 2007, 17:29
Mijn mountainbike: GT+Surly

Fr33k schreef:Helaas geeft Bar End aleen over de 20 km lus een track en niet over de hele route.
Klopt. Dat doen we omdat we voor een groot deel van de route een dagvergunning gekregen hebben; normaal gesproken mag hier alleen met NM vergunning gereden of helemaal niet gereden worden.
powerbiker
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 152
Lid geworden op: za 19 januari 2008, 19:01

Top Erik. Kijk er weer naar uit.
Persoonlijk begrijp ik heel goed de overweging om die lange afstand met gpx te pakken. Lekker rustig op die laatste lus, als ik alle voorgaande reacties mag geloven.

Fietscollega's, kom op. Omgeving blijft super om te rijden, er zijn altijd mensen die wel een GPS hebben, haak aan en trap mee. Succes!
ErikR
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 549
Lid geworden op: ma 12 februari 2007, 17:29
Mijn mountainbike: GT+Surly

Wegens slechte weersvooruitzichten voor aanstaande zondag (onstuimig, windsnelheden >80 km/u, veel regen) en de slechte omstandigheden in het bos is besloten de toertocht af te gelasten.
Gebruikersavatar
Jelle73
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 476
Lid geworden op: wo 1 januari 2014, 11:56
Mijn mountainbike: is smerig...

ErikR schreef:Wegens slechte weersvooruitzichten voor aanstaande zondag (onstuimig, windsnelheden >80 km/u, veel regen) en de slechte omstandigheden in het bos is besloten de toertocht af te gelasten.
Jammer, maar ik kan het helemaal begrijpen....
beter scheef erin dan recht ernaast
Tsjibiti
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2816
Lid geworden op: ma 19 november 2007, 21:51

Jelle73 schreef:
ErikR schreef:Wegens slechte weersvooruitzichten voor aanstaande zondag (onstuimig, windsnelheden >80 km/u, veel regen) en de slechte omstandigheden in het bos is besloten de toertocht af te gelasten.
Jammer, maar ik kan het helemaal begrijpen....
Voor mij mag ingevoerd worden dat toertochten bij regen automatisch niet doorgaan.
Nog een goede reden is dat de vrijwilligers van de organiserende club hun taken onder slechte, onaangename omstandigheden moeten uitvoeren terwijl het voor de clubkas weinig of niets oplevert.
Solo fare un giro in bel tempo e a bassa velocità.
Plaats reactie