27-09-2015 Bikeboutique singletrack event 2015 te Beek

Bij een evenement geweest? Laat ons weten hoe het was! Een tocht die we niet mogen missen? Plaats 'm.
Plaats reactie
bart gerits
Mountainbiker
Mountainbiker
Berichten: 1
Lid geworden op: do 21 september 2017, 13:34

ik zoek nog 1 ticket voor trailtoer wie kan me helpen ?
pb graag
groet
Gebruikersavatar
petter
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 373
Lid geworden op: vr 23 september 2011, 23:35
Mijn mountainbike: Trek Farley 5/Canyon Spectral CF7 ASX

zonoskar schreef:Bandenkeuze is toch makkelijk? Dikste en vetste banden die je hebt. Dat doe ik iig (nobby nic 2.6")
Yup, Bontrager Barbegazzi 4.7 :lol:
Change your skills, not the trails :-q / Grenspark Trail Builders
Flow&Co
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 645
Lid geworden op: vr 2 juni 2017, 12:40
Mijn mountainbike: Neuron / Grail

Ik ga het doen met een Xking achter en een MountainKing voor, beiden in 2.4.

Geen idee of dat een goed plan is, maar we zien wel waar het schip strand..

Heb er in ieder geval zin in!
Gebruikersavatar
de lachende derde
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 763
Lid geworden op: ma 30 april 2012, 13:40
Mijn mountainbike: SC Nomad V4

Uiteindelijk Minion DHF/SS gekozen, het lijkt droog zat te zijn nu.
Stumpyweb
Mtb fanaat
Mtb fanaat
Berichten: 11
Lid geworden op: ma 9 februari 2015, 23:29
Mijn mountainbike: Stumpjumper ht & Spectral al 7 ex

Heb een ticket voor de Trailtour ter overname.
Pb graag.
Peter243
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 1071
Lid geworden op: vr 15 juni 2012, 22:20

Goed georganiseerde tocht. Prachtig gebied.
mtb-Weert
Mtb fanaat
Mtb fanaat
Berichten: 10
Lid geworden op: zo 10 mei 2015, 22:49
Mijn mountainbike: Cube Reaction GTC SLT 2017

Vandaag de XC toertocht gereden (55km). Mooie tocht met leuke technische singletracks. Het weer was perfect, er was amper modder, kortom ik vond het helemaal geweldig vandaag. Daar bovenop was het perfect geregeld en was de sfeer bij de start/finish enorm goed. Complimenten voor de organisatie ik doe volgend jaar zeker weer mee!
Jurriaan
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 7998
Lid geworden op: za 3 november 2001, 02:00
Mijn mountainbike: Met stuur

Trailtour was erg gaaf. On-Nederlands. Super georganiseerd. Bijzonder en bijzonder gaaf dat dit in NL mag en kan.
Leuk om Zonoskar in reallife ontmoet te hebben.
owwwwk
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2736
Lid geworden op: za 3 april 2010, 00:01
Mijn mountainbike: Nog meer plastic... :-)

Prachtige tocht met alweer prachtig weer. Stairway to heaven ook gereden :-); Plons weer niet - weigering.
Blijft leuk om zo dicht bij huis een zo gave route te hebben. Wederom complimenten aan de organisatie! :-q

Halverwege vette burper gehad... band volledig van de velg af (met een harde knal) :o , verder nog een close encounter gehad met wat wespen (ik ben niet gestoken maar veel van onze groep wel; record: keer of 15 gestoken...). Verder nog een kettingbreuk en flinke crash (in de groep).

Blijkt wel weer dat niet iedereen zich weet te gedragen. Er stonden in dat bikeparkje twee lui midden op route (in de buitenbocht), vroeg netjes aan ze of ze de route misschien vrij konden houden maar "ik moest me nergens mee bemoeien"....
StAlTiCa
Gebruikersavatar
Mario070
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 5842
Lid geworden op: wo 14 december 2016, 12:08

.
Laatst gewijzigd door Mario070 op do 10 augustus 2023, 01:00, 1 keer totaal gewijzigd.
Hoe maakt men deze cirkel vierkant?

Dan Empfield
Kelvin_
All rounder
All rounder
Berichten: 105
Lid geworden op: do 16 juni 2011, 19:24
Mijn mountainbike: Bulls Copperhead 2 2010 -EXIT- Canyon Nerve AL 7.0 -EXIT- Trek Fuel EX 8 -EXIT- Giant Trance

Mario070 schreef:Ook ik ben (heelhuids :lol: ) terug van de trail tour, ja en wat zou ik zeggen......Mega Hardcore zijn de enige woorden die bij mij opkomen :lol: :lol:
Supergaaf, heftig, en omdat ik zoiets niet gewend ben, ook moeilijk natuurlijk, maar ik heb mij er goed doorheen gereden, natuurlijk hier en daar moeten afstappen maar ook dat gelukkig niet te veel (ben niet gegaan om te wandelen :lol: ) (of het was voor mij te stijl naar boven :roll: of andersom te stijl naar beneden :oops: :lol: )
De hele organisatie :-q en ook met zoveel crew op het parcours :-q :-q , geven de rijders goede info wanneer een rijden even twijfelt of het moeilijk kan inschatten, soms duurde het even maar wat ik heb gezien is allemaal goed gegaan, en zelf heb ik alle Chicken runs moeten nemen (niet één overgeslagen :lol: :lol: )
Bedankt iedereen en natuurlijk volgend jaar weer :-D :-q :-q
Precies dit. Beetje teveel switchbacks naar mijn smaak maar dat is persoonlijk.

Op de terugweg naar Arnhem nog autopech net bij Eindhoven, kappotte dynamo, maar gelukkig heeft de ANWB mij zover kunnen helpen dat ik thuis kon komen.

Anyway, top organisatie!
Koenuhhh
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 1597
Lid geworden op: zo 29 augustus 2010, 16:28
Mijn mountainbike: Specialized Epic Comp (2015) - YT Jeffsy 29 (2017)

Trail tour was helemaal top! Al die steile klimmen maakt het wel echt ENORM zwaar. Heb niet alles kunnen rijden maar heb toch weer dingen gereden die ik in het verleden nog niet gedaan had. Kortom progressie geboekt en enorm genoten van deze dag.

Organisatie was zeer goed, leek wel een lopend buffet bij de pauze plekken lekker veel keuze. :-q
Scottie2000
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 914
Lid geworden op: za 12 mei 2012, 17:01
Mijn mountainbike: 2016 YT Jeffsy comp pro, 2017 Giant Fathom LTD, 2019 Giant Anthem 29er1

Koenuhhh schreef:Trail tour was helemaal top! Al die steile klimmen maakt het wel echt ENORM zwaar. Heb niet alles kunnen rijden maar heb toch weer dingen gereden die ik in het verleden nog niet gedaan had. Kortom progressie geboekt en enorm genoten van deze dag.

Organisatie was zeer goed, leek wel een lopend buffet bij de pauze plekken lekker veel keuze. :-q

Was je versnellingsbak op de Jeffsy niet toereikend? Of mocht die vandaag niet mee?
:)
Koenuhhh
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 1597
Lid geworden op: zo 29 augustus 2010, 16:28
Mijn mountainbike: Specialized Epic Comp (2015) - YT Jeffsy 29 (2017)

Scottie2000 schreef:
Koenuhhh schreef:Trail tour was helemaal top! Al die steile klimmen maakt het wel echt ENORM zwaar. Heb niet alles kunnen rijden maar heb toch weer dingen gereden die ik in het verleden nog niet gedaan had. Kortom progressie geboekt en enorm genoten van deze dag.

Organisatie was zeer goed, leek wel een lopend buffet bij de pauze plekken lekker veel keuze. :-q

Was je versnellingsbak op de Jeffsy niet toereikend? Of mocht die vandaag niet mee?
:)
Die was zeker wel mee! :winkie:

Ga inderdaad even kijken of ik op de cassette de 42 voor iets lichters kan vervangen... ;-)
Scottie2000
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 914
Lid geworden op: za 12 mei 2012, 17:01
Mijn mountainbike: 2016 YT Jeffsy comp pro, 2017 Giant Fathom LTD, 2019 Giant Anthem 29er1

Ik ben overgestapt op de E13 met 46 tandjes. In combinatie met 28 voor een beter bereik.
Volgende setup zal Eagle worden. Omdat de 9 tandjes op de cassette bijna niet nodig zijn.
(40km/h +)
Plaats reactie