22-03-2015 - MTB tocht Spoordonk (gem. Oirschot)

Bij een evenement geweest? Laat ons weten hoe het was! Een tocht die we niet mogen missen? Plaats 'm.
Gebruikersavatar
Gerard Butter
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 370
Lid geworden op: do 4 oktober 2007, 22:12
Mijn mountainbike: Merida Misson Elite / Scott Spark Expert
Contacteer:

Jullie ook bedankt voor het organiseren. Veilig oversteken, en voor de prima organisatie.
Eerste stop waren de bananen op. Maar ik weet zeker, dat jullie dat volgend jaar niet weer overkomt. :winkie:
Moet dit puntje even kwijt want als je nog 45 Km moet fietsen is een beetje eten wel lekker.
Met 65km op de fiets teller en 200 op die van de auto was het een volle dag. :-q
Groeten en tot volgend jaar.
The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, and wiser people so full of doubts
Tsjibiti
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2816
Lid geworden op: ma 19 november 2007, 21:51

Ik had graag meegedaan want het was vandaag veel te koud om op de weg te fietsen, maar ik kwam er vrijdag achter dat er tussen Nijmegen en Den Bosch dit weekend geen treinen zouden rijden en dus helaas.
En eerst 25 km over de weg naar Den Bosch fietsen , vandaar de trein naar Boxtel en dan nog eens 9 km naar Spoordonk zag toch ook niet zitten.
Solo fare un giro in bel tempo e a bassa velocità.
Niek-XRAIL
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 220
Lid geworden op: ma 2 februari 2015, 12:31
Mijn mountainbike: Votec VC comp

Fotos: http://www.mikejanssenfotografie.nl/mtb ... d=1#afg-23" onclick="window.open(this.href);return false;
Gebruikersavatar
pietheinpeeters
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 349
Lid geworden op: di 19 april 2011, 15:56
Mijn mountainbike: Canyon Neuron AL 9.9 (2017)

Gerard Butter schreef:Eerste stop waren de bananen op. Maar ik weet zeker, dat jullie dat volgend jaar niet weer overkomt.
Inderdaad waren bij de eerste pauze van de 60 km de bananen te snel op. We hadden ingeschat dat zo'n 100 fietsers de 60 km zouden fietsen, maar dat waren er dubbel zoveel. We hebben tijdens de tocht de bananen al weer aangevuld. Zodoende had ik als "bezemfietser" wel een banaantje om te nuttigen. Ik hoop dat je met de andere etenswaren bij die post en op de tweede pauze je je energie genoeg hebt aan kunnen vullen.
uncle Cheese
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 203
Lid geworden op: zo 25 januari 2009, 11:04

Nog meer foto's:
http://www.dorpscafespoordonk.nl/projec ... -2015?pp=1" onclick="window.open(this.href);return false;

:-q :-q
Gebruikersavatar
Gerard Butter
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 370
Lid geworden op: do 4 oktober 2007, 22:12
Mijn mountainbike: Merida Misson Elite / Scott Spark Expert
Contacteer:

uncle Cheese schreef:Nog meer foto's:
http://www.dorpscafespoordonk.nl/projec ... -2015?pp=1" onclick="window.open(this.href);return false;

:-q :-q

Volgens mij loopt de link niet door???????
The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, and wiser people so full of doubts
Plaats reactie