5-10-2018 Ambtenaren toertocht AFGELAST

Bij een evenement geweest? Laat ons weten hoe het was! Een tocht die we niet mogen missen? Plaats 'm.
scalpel1
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 176
Lid geworden op: do 10 december 2009, 18:11

De tocht der tochten in het mooie natuurgebied Herperduin/Maashorst.
Gewaardeerd door N.T.F.U. als extra goed geregeld.
Voor eenieder toegankelijk mits er een helm gedragen word
Keuzes uit 30-50-70 km
Laatst gewijzigd door scalpel1 op do 27 september 2018, 10:55, 1 keer totaal gewijzigd.
Jorden
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 245
Lid geworden op: zo 17 november 2013, 21:28

Tot hoe laat kan er gestart worden? Ik kan op het werk misschien nog wat regelen om er op tijd te zijn.
Jorden
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 245
Lid geworden op: zo 17 november 2013, 21:28

Oh heb de site met info inmiddels gevonden: http://www.ambtenarentoertochtoss.nl/" onclick="window.open(this.href);return false;
Rutger S
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 716
Lid geworden op: di 20 juni 2017, 12:12

Jammer dat het NK Ambtenaren er niet meer is.. heb nog steeds een titel te verdedigen (2014).
waarom is dat eigenlijk verdwenen?
scalpel1
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 176
Lid geworden op: do 10 december 2009, 18:11

AFGELAST!!

Helaas, door nasleep tragedie treinongeluk zijn we genoodzaakt de amb. tt 5-10-2018 af te gelasten.

m.v.gr.
Organisatie
bjornBulldog
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 198
Lid geworden op: zo 15 mei 2011, 14:17
Mijn mountainbike: Cannondale Factory Racing

[
Laatst gewijzigd door bjornBulldog op do 27 september 2018, 00:51, 1 keer totaal gewijzigd.
Rage with the machine.
Gebruikersavatar
deefdeef
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 1392
Lid geworden op: za 22 juni 2013, 11:43
Mijn mountainbike: Specialized Epic FSR comp 2017
Contacteer:

Eerlijk gezegd vind ik nogal behoorlijk cru (of lomp is eigenlijk het betere woord) dat je dat zo stelt.

Je weet niet of er mensen in de organisatie persoonlijk zijn getroffen. Of dat ze hebben geholpen in de nasleep of getuige zijn geweest.
Ik wil niks! Helemaal niks! -Heideroosjes-
Epic comp FSR 2017
Crave expert 2014
Strava
lid van TWC Ons Verzet, Schaijk
Boekenkist
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 253
Lid geworden op: do 21 april 2016, 17:21

Je kunt de GPX-bestanden van de website downloaden en de tocht zelf gaan rijden... Ik weet alleen niet of er stukken tussen zitten die buiten een toertocht om afgesloten zijn? Bijvoorbeeld de afvalberg in het noordwesten van het parcours?

Alle paadjes in Herpensduin en in de Maashorst zijn volgens mij wel vrij toegankelijk.
Tsjibiti
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2816
Lid geworden op: ma 19 november 2007, 21:51

Boekenkist schreef:Je kunt de GPX-bestanden van de website downloaden en de tocht zelf gaan rijden... Ik weet alleen niet of er stukken tussen zitten die buiten een toertocht om afgesloten zijn? Bijvoorbeeld de afvalberg in het noordwesten van het parcours?

Alle paadjes in Herpensduin en in de Maashorst zijn volgens mij wel vrij toegankelijk.
Er zijn stukken in de routes die niet normaal toegankelijk zijn. (Die werden in voorgaande jaren vrij snel na de tocht afgesloten). Maar de 30 en 50 km kan je op zondag 28 oktober rijden tijdens de Hel van Berghem want die tocht is op de inschrijfplek na en dus op de eerste en laatste paar km na exact hetzelfde als de ambtenarentocht. Dat was in ieder geval de afgelopen jaren het geval.
Inderdaad zijn alle paadjes in Herperduin en de Maashorst nog vrij toegankelijk. Als men toch een leuke tocht wil doen door een deel van Herperduin en de Maashorst: de Herfst ATB-tocht van TTC Oss a.s. zondag gaat wel door.
Solo fare un giro in bel tempo e a bassa velocità.
KingCrash
All rounder
All rounder
Berichten: 51
Lid geworden op: wo 6 augustus 2014, 12:18

Ai, dat is jammer. Had deze zeker in de agenda staan.
Uiteraard alle begrip voor de afgelasting.
Gebruikersavatar
deefdeef
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 1392
Lid geworden op: za 22 juni 2013, 11:43
Mijn mountainbike: Specialized Epic FSR comp 2017
Contacteer:

Welke stukken zijn dan niet toegankelijk normaal? Kan me voorstellen dat de stukken op en rond het crossterrein afgesloten zijn. Maar de rest gaat over vrij toegankelijk terrein toch?
Ik wil niks! Helemaal niks! -Heideroosjes-
Epic comp FSR 2017
Crave expert 2014
Strava
lid van TWC Ons Verzet, Schaijk
Tsjibiti
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2816
Lid geworden op: ma 19 november 2007, 21:51

deefdeef schreef:Welke stukken zijn dan niet toegankelijk normaal? Kan me voorstellen dat de stukken op en rond het crossterrein afgesloten zijn. Maar de rest gaat over vrij toegankelijk terrein toch?
Een paar jaar geleden was een stukje van de route een dag later al weer versperd ten noorden van de Brobbelbiesweg ter hoogte van Oschweg (Daar waar eens een MOB-complex was en nu nog een of twee woonhuizen staan).
Dat is wel even geleden want sinds het evenement naar begin oktober is veplaatst heb ik niet meer meegedaan omdat het dan voor mij elke keer fraai weer was om op de weg te fietsen. Of dat versperren de laatste paar keer nog is gedaan weet ik daarom niet.
Solo fare un giro in bel tempo e a bassa velocità.
Gebruikersavatar
deefdeef
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 1392
Lid geworden op: za 22 juni 2013, 11:43
Mijn mountainbike: Specialized Epic FSR comp 2017
Contacteer:

Stukje in Brabants Dagblad over de het aflassen van de tocht:

https://www.bd.nl/oss/ambtenaren-zetten ... ~aad876c7/" onclick="window.open(this.href);return false;
Ik wil niks! Helemaal niks! -Heideroosjes-
Epic comp FSR 2017
Crave expert 2014
Strava
lid van TWC Ons Verzet, Schaijk
Tsjibiti
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2816
Lid geworden op: ma 19 november 2007, 21:51

deefdeef schreef:Stukje in Brabants Dagblad over de het aflassen van de tocht:

https://www.bd.nl/oss/ambtenaren-zetten ... ~aad876c7/" onclick="window.open(this.href);return false;
Dat maakt de afgelasting nog veel begrijpelijker en nog meer terecht.
Al eerder vermeld: de 30 en 50 km zal waarschijnlijk ook te rijden zijn met de Hel van Berghem op zondag 28 oktober.
(De voorzitter van WTC Berghem is tevens de kartrekker van de Ambtenarentocht)
Solo fare un giro in bel tempo e a bassa velocità.
bjornBulldog
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 198
Lid geworden op: zo 15 mei 2011, 14:17
Mijn mountainbike: Cannondale Factory Racing

Boekenkist schreef:Je kunt de GPX-bestanden van de website downloaden en de tocht zelf gaan rijden... Ik weet alleen niet of er stukken tussen zitten die buiten een toertocht om afgesloten zijn? Bijvoorbeeld de afvalberg in het noordwesten van het parcours?

Alle paadjes in Herpensduin en in de Maashorst zijn volgens mij wel vrij toegankelijk.
Ik kan op de site geen GPX bestanden vinden?
Rage with the machine.
Plaats reactie