02-09-2018 Swalmen (L) ATB Extreme Toertocht

Bij een evenement geweest? Laat ons weten hoe het was! Een tocht die we niet mogen missen? Plaats 'm.
Plaats reactie
SILLR02
Mtb fanaat
Mtb fanaat
Berichten: 7
Lid geworden op: ma 4 augustus 2014, 16:08

Ook dit jaar wordt op de 1e zondag in September weer de jaarlijkse ATB Extreme Swalmen Toertocht georganiseerd.

Startlocatie: Café Restaurant 't Klumpke
Rijksweg Zuid 40
6071 HW te Swalmen

Afstanden
Circa 36 km met 250 hm
Circa 46 km met 360 hm
Circa 58 km met 530 hm

Starttijd: Tussen 08:00 en 10:00 uur

Inschrijfgeld: € 5,- + € 3,- borg voor het stuurbordje (deze € 3,- ontvang je retour bij inlevering van het stuurbordje.

De diverse routes zijn compleet "uit gepijld"
Uiteraard met een goed verzorgde pauzeplaats
Afspuitplaats na afloop is aanwezig
PaganiProductions

ik wil erbij zijn
skyalloy
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 328
Lid geworden op: vr 23 mei 2003, 13:17
Mijn mountainbike: 2015 Specialized Epic Elite, 2017 Specialized Venge Vias Pro Disc

Ik zal er zijn!
boscrosser97
Mtb fanaat
Mtb fanaat
Berichten: 34
Lid geworden op: do 18 januari 2018, 21:32
Mijn mountainbike: Giant Talon29er

Zelfde route als vorig jaar? Toen ging de tocht via beesel,reuver {lommerbergen} en via de steilrand over het nederlands en duits grensgebied terug naar swalmen. Ging toen veel over dezelfde route als de toertocht van reuver.
Mongooseboy
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2019
Lid geworden op: ma 15 augustus 2005, 20:05

Bij het inschrijven kan je dan ergens je mtb neer zetten zodat daar bewaking is? Want heb geen zin om mijn mtb gewoon ergens neer zetten en naar binnen lopen en straks als je naar buiten komt is je mtb foetsie.
Mountainbiken just for the fun and Sport met mijn 205 GTI 1.9 Griffe
boscrosser97
Mtb fanaat
Mtb fanaat
Berichten: 34
Lid geworden op: do 18 januari 2018, 21:32
Mijn mountainbike: Giant Talon29er

Mongooseboy schreef:Bij het inschrijven kan je dan ergens je mtb neer zetten zodat daar bewaking is? Want heb geen zin om mijn mtb gewoon ergens neer zetten en naar binnen lopen en straks als je naar buiten komt is je mtb foetsie.
Volgens mij is daar geen bewaking bij de fietsen maar je kunt natuurlijk altijd iemand vragen om effe op te letten of een slotje om je fiets
Gebruikersavatar
wpee
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 548
Lid geworden op: zo 16 maart 2014, 16:28
Mijn mountainbike: Cube - Stereo 120 SL 29" + Canyon - Grand Canyon AL 29 5.9 + Scott Tampico

Stuurbordjes, dat gaat dus stukje door duitsland.
TIP voor de organisatie: zet de gpx track op internet/facebook. OP het duitse stuk "verdwijnen" nogal een de richting pijlen........ Meerdere malen meegemaakt!

Verder.....tot zondag!

gr Wim
Gr. Wim
Nomu S10 PRO - OSMAND+ navigation
Cube - Stereo 120 SL 29"
Canyon - Grand Canyon AL 29 5.9 - 29"
Plaats reactie