Toertocht 5 jr. jubileum ATB route de Schaak Horst/Meterik.

Bij een evenement geweest? Laat ons weten hoe het was! Een tocht die we niet mogen missen? Plaats 'm.
reaction 67
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 1893
Lid geworden op: ma 18 mei 2009, 19:57
Mijn mountainbike: Trek Superfly 6
Contacteer:

Yes, regen. :winkie:
Elke avond deze week regen, en zondag 28 gr. 8)
RalfHorst
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 820
Lid geworden op: do 8 maart 2012, 11:13

De weergoden lijken inderdaad wel wat mee te werken.
De complete informatie voor zondag a.s. staat op de site. Toertocht, Clinics, Test fietsen en stands.
http://mtbdeschaak.nl/" onclick="window.open(this.href);return false;
kenwel
All rounder
All rounder
Berichten: 101
Lid geworden op: za 23 augustus 2014, 09:45
Mijn mountainbike: Specialized Epic 2023 en Merida Big Nine Xt-edition 2014

Ik zal aanwezig zijn met mijn broer. Vorig jaar voor het laatst een rondje gereden dus het wordt echt weer eens tijd voor Horst.
Tsjibiti
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2816
Lid geworden op: ma 19 november 2007, 21:51

Was van plan samen met mijn neefje op de stadfiets mee te doen maar het zal wel niet doorgaan want heb geen goesting met het aangekondigde warme weer me in het zweet te ploeteren.
Solo fare un giro in bel tempo e a bassa velocità.
reaction 67
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 1893
Lid geworden op: ma 18 mei 2009, 19:57
Mijn mountainbike: Trek Superfly 6
Contacteer:

Ben er klaar voor, fiets gewassen - nieuwe wax op de ketting - voorvork op druk - nieuwe derialleurwieltjes - inschrijfformulier uitgeprint en ingevuld.
Mooi weer morgen dat wordt genieten.
Ghost man
All rounder
All rounder
Berichten: 104
Lid geworden op: zo 7 februari 2016, 22:30
Mijn mountainbike: Scott Spark RC 900

reaction 67 schreef:Ben er klaar voor, fiets gewassen - nieuwe wax op de ketting - voorvork op druk - nieuwe derialleurwieltjes - inschrijfformulier uitgeprint en ingevuld.
Mooi weer morgen dat wordt genieten.
Inschrijfformulier ??
h67racing
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 192
Lid geworden op: ma 11 februari 2013, 19:21
Mijn mountainbike: Trek superfly al 100 pro 2013

http://mtbdeschaak.nl/images/mtbdeschaa ... mulier.pdf" onclick="window.open(this.href);return false;

is makkelijk om thuis in te vullen maar kan ook ter plekke :-)
as ut ni giët zoë as ut mot da mot ut ma zoë as ut giët
Tsjibiti
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2816
Lid geworden op: ma 19 november 2007, 21:51

Ga een ritje maken op de weg. Veel te warm om een onverharde tocht te doen.
Solo fare un giro in bel tempo e a bassa velocità.
kenwel
All rounder
All rounder
Berichten: 101
Lid geworden op: za 23 augustus 2014, 09:45
Mijn mountainbike: Specialized Epic 2023 en Merida Big Nine Xt-edition 2014

zo weer terug thuis na 50 km toertocht. Zeer mooie tocht en goed verzorgd allemaal.
Wel was het losse zand soms enorm zwaar of net te los waardoor ik was schoof en moest zandhappen.
Maar dat hoort erbij in deze tijd van het jaar. Deze tocht is zeker voor herhaling vatbaar.
reaction 67
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 1893
Lid geworden op: ma 18 mei 2009, 19:57
Mijn mountainbike: Trek Superfly 6
Contacteer:

Zo da was een mooie jubileumvieringstoertocht, goed geregeld.
we hebben lekker kunnen doorfietsen, alleen niet in 't klapzand op de hei, twee keer met de benenwagen.
Mooie startlocatie en leuke stands erom heen.
Nog wat kunnen kletsen met oude bekende van "de 100 v Horst".
Maar het was eenmalig.
Fr@venture
All rounder
All rounder
Berichten: 95
Lid geworden op: ma 18 maart 2013, 21:39
Mijn mountainbike: Bulls Wild Edge 2

Wat een fantastisch leuke route weer!
Ik ben was de laatste kilometers wel helemaal totall loss want dat klapzand was zowel heel gaaf als ook slopend.
En wat zou het mooi zijn als dit een permanente route zou zijn.
Het huidige rondje vind ik soms net wat te kort en dit is wel een hele mooie uitbreiding op de bestaande route. Wat mij betreft gewoon een route met zwarte pijltjes van maken :-)
Lekker crossen door de bossen,
met de motor of de ATB,
als er maar geen asfalt ligt,
want dan doe ik niet mee!
Gebruikersavatar
Bowiex
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 3681
Lid geworden op: di 21 februari 2012, 15:56
Mijn mountainbike: Loekie 3-wieler
Contacteer:

Het stukje wat over de Vliegert gegaan is (oude paardentracks) had ik ook in de laatste 100 van Horst zitten. Je kunt hier op 4 km ongeveer 100hms rijden. Met deze droogte is het daar wel heel erg los.

Ik heb de jubileumroute zelf niet gereden. (Dit weekend verhuisd) maar mijn zoon Julian van 6 jaar heeft wel meegedaan met de jeugdclinics van Stefan Kluytmans. Hij vond het superleuk en leerzaam. We hebben op de terugweg naar huis nog even een stukje van de vaste route meegepakt van de officiële start tot de alternatieve start.

Mooi om te zien hoe hij het geleerde gelijk in de praktijk toepaste. Heel netjes door de bochten kijken.

Normaal moppert meneertje nog wel eens over eea. maar ditmaal niet een woord gemopperd.
Eerst wou ie de route niet eens op maar nu wou hij toen we bij de Gusseweg aankwamen de rest van de route ook nog rijden.

Was heerlijk om weer op de fiets te zitten sinds 1 april.
Had verwacht dat ik het er moeilijker mee zou hebben door het gebrek aan fietsen.
Maar aangezien ik een kilo of 12 afgevallen :o ben in 8 weken verbouwen viel dat gelukkig enorm mee. :-q
reaction 67
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 1893
Lid geworden op: ma 18 mei 2009, 19:57
Mijn mountainbike: Trek Superfly 6
Contacteer:

Bowiex schreef:Het stukje wat over de Vliegert gegaan is (oude paardentracks) had ik ook in de laatste 100 van Horst zitten. Je kunt hier op 4 km ongeveer 100hms rijden. Met deze droogte is het daar wel heel erg los.

Ik heb de jubileumroute zelf niet gereden. (Dit weekend verhuisd) maar mijn zoon Julian van 6 jaar heeft wel meegedaan met de jeugdclinics van Stefan Kluytmans. Hij vond het superleuk en leerzaam. We hebben op de terugweg naar huis nog even een stukje van de vaste route meegepakt van de officiële start tot de alternatieve start.

Mooi om te zien hoe hij het geleerde gelijk in de praktijk toepaste. Heel netjes door de bochten kijken.

Normaal moppert meneertje nog wel eens over eea. maar ditmaal niet een woord gemopperd.
Eerst wou ie de route niet eens op maar nu wou hij toen we bij de Gusseweg aankwamen de rest van de route ook nog rijden.

Was heerlijk om weer op de fiets te zitten sinds 1 april.
Had verwacht dat ik het er moeilijker mee zou hebben door het gebrek aan fietsen.
Maar aangezien ik een kilo of 12 afgevallen :o ben in 8 weken verbouwen viel dat gelukkig enorm mee. :-q
Ik dacht al die Bowiex staat (scherp) flink getraind. Smal snoetje. :winkie:
Gebruikersavatar
Bowiex
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 3681
Lid geworden op: di 21 februari 2012, 15:56
Mijn mountainbike: Loekie 3-wieler
Contacteer:

reaction 67 schreef:Ik dacht al die Bowiex staat (scherp) flink getraind. Smal snoetje. :winkie:
Haha :lol: Thanks

Was vorig jaar ook in heel redelijke vorm maar nu is het inderdaad scherper dan ooit.
Voel me weer helemaal 20. :tong
Plaats reactie