Garantie TREK-frame

Welke voorvork is goed, welke shifters schakelen meer dan nodig? Stel je vragen zo duidelijk mogelijk!
Gebruikersavatar
Bundy
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 1308
Lid geworden op: di 11 oktober 2005, 15:30
Mijn mountainbike: wil meer naar buiten

themaniac schreef:In dit geval heb je een frame voor 60% van de aankoopprijs. Heb je dan een werelddeal of niet? Trek geeft je 30% korting, ik vind het mager...
Je hebt gelezen dat dit coulance was en geen garantie?
Naast het doen van diverse liefhebberijen ben ik ook dol op hobby's zoals oa vrijetijdsbestedingen en bepaalde dingen doen.
tgm
Mtb fanaat
Mtb fanaat
Berichten: 48
Lid geworden op: zo 10 september 2006, 13:28

Persoonlijk vind ik het wel netjes. De garantie was toch voor de "eerste" eigenaar? Dat hij dan een korting krijgt is netjes. Het had niet gehoeven.
Soms wordt ik ook weleens een beetje spuugziek van ons als consument, die denkt overal recht op te hebben. Straks ga ik na 12 jaar nog een nieuw frame bij Trek claimen.
Speedy1
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 1059
Lid geworden op: di 6 juli 2004, 22:07
Mijn mountainbike: ene die serieus oud en verroest : type aldi bike

maniac vergeet niet dat je bij giant en koga maar 5jaar gratie hebt en dit ook als eerste eigenaar
ik denk niet dat je bij giant als tweede eignaar moet aanspraak maken op een garantiegeval
maar het is voor 80% de dealer die daarin het meeste te zeggen heeft
biking from '87

mijn bike:ene die serieus oud en verroest : type aldi bike
Aapjes
Genius
Genius
Berichten: 1844
Lid geworden op: wo 29 mei 2002, 02:00
Mijn mountainbike: Episch Vonkende Yeti

Giant moet je volgens mij net zo goed 1e eigenaar zijn.

Vind het erg netjes hoe Trek dit oplost. Dit doen ze overigens vaker en ik kan niet anders zeggen dat garantiegevallen meer dan redelijk behandeld worden.
tgm schreef:Soms wordt ik ook weleens een beetje spuugziek van ons als consument, die denkt overal recht op te hebben.
En zo is het. :wink:
pabe
All rounder
All rounder
Berichten: 148
Lid geworden op: do 19 januari 2006, 09:59
Mijn mountainbike: YETI 575

Ik heb wel een vrij goede ervaring gehad met een garantie geval bij trek, ik had namelijk een gary ficher die brak op de zitbuis en ik kreeg van mijn fietszaak Peter Dahmen een leen fiets mee, ook een gary ficher maar nu een sugar en deze brak waarrempel ook toen ik ermee aan het fietsen was. Ik heb toen kenbaar gemaakt dat ik geen ficher meer wou hebben, ze hebben mij toen de mogelijk heid gegeven om een klein attitude race frame te pakken met bij betaling, en hier heb ik dus niet lang over nadenken. En naar deze ervaring heb ik nu inmiddels een Trek Elite 9.8 gekocht. Ik zou eens overleggen met de fietsenzaak waar je altijd komt of deze iets kan betekenen.

succes ermee Patrick
Vriendelijke groet en bikeze Patrick
Plaats reactie