stuurpen syntace/frm/ritchey

Welke voorvork is goed, welke shifters schakelen meer dan nodig? Stel je vragen zo duidelijk mogelijk!
Plaats reactie
TJL van den Boom
Mtb fanaat
Mtb fanaat
Berichten: 47
Lid geworden op: ma 20 juni 2005, 22:09
Mijn mountainbike: Tomac 98 Special Pro

Nog n vraag

weet iemand misschien n site waar testen gedaan zijn met onderdelen van de XC, of n soort best buy?

hoef ik niet steeds vragen te stellen hier, niet dat ik t vervelend vindt (stel de meningen van anderen op prijs), maar misschien voor de anderen wat irri.

zit namelijk ook met de keuze voor de stuurpen

Heb r enkele gevonden nl:

syntace f99
frm web-stem
ritchey wcs

tis voor marathon, ik hou me aanbevolen voor andere merken/types

bvd
live your ride, with pride
janman
All rounder
All rounder
Berichten: 133
Lid geworden op: do 4 november 2004, 18:27
Mijn mountainbike: Corratec Titan - 7.8 kg & Xcluziv carbon - 8.5kg

Syntace f99 is suuuuperlicht, betrouwbaar en niet te duur als je wat speurt.
Zelf rij ik met een f99 en heb er geen klagen over :wink:
fietsertje
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 721
Lid geworden op: do 24 april 2003, 17:52
Contacteer:

TJL van den Boom schreef:hoef ik niet steeds vragen te stellen hier, niet dat ik t vervelend vindt (stel de meningen van anderen op prijs), maar misschien voor de anderen wat irri.
Niet zo bescheiden, diegene die zich eraan irriteren hoeven het toch niet te lezen? Ik vindt dit soort vragen altijd wel interessant, je komt nog eens iets tegen wat je nog niet eerder hebt gezien (bepaalde merken, modellen, etc.) of leest iets wat je nog niet wist.
'Hippies, hippies. They're everywhere. They wanna save the earth, but all they do is smoke pot and smell bad.'
Robin v Berkel
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2874
Lid geworden op: ma 4 oktober 2004, 00:00
Mijn mountainbike: cannondale Scalpel team 09
Contacteer:

syntace f99 en ritchey wcs zijn zelf de model alleen ander naam op paar klijn dingen naa maar veder zijn de zelf model ik zelf ga voor syntace f99 ik heb nu 120 mm maar volde maande ga ik voor 105 mm met Ti bouwten zo dat hij onder 100 gr komt
fietsertje
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 721
Lid geworden op: do 24 april 2003, 17:52
Contacteer:

Wat rustiger typen, Robin. :wink:
'Hippies, hippies. They're everywhere. They wanna save the earth, but all they do is smoke pot and smell bad.'
Plaats reactie