decals of logo Specialized en S-Works

Welke voorvork is goed, welke shifters schakelen meer dan nodig? Stel je vragen zo duidelijk mogelijk!
Plaats reactie
Gebruikersavatar
raffar
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 681
Lid geworden op: di 31 augustus 2004, 13:59
Mijn mountainbike: Specialized Epic 29 2013, GT Xizang 2014, GT Zaskar 96, GT Zaskar LE 92, GT Karakoram 90, Giant Seek
Contacteer:

Weet iemand hoe ik aan het logo van Specialized en van S-Works kan komen (liefst digitaal)? Bijna al mn logo's zijn van mn fiets afgesleten.
Even if you’re on the right track, you’ll get run over if you just sit there.
Sensei
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 858
Lid geworden op: wo 17 september 2003, 00:26

raffar schreef:Weet iemand hoe ik aan het logo van Specialized en van S-Works kan komen (liefst digitaal)? Bijna al mn logo's zijn van mn fiets afgesleten.
Is het een recente S-works? Zo ja naar je dealer dan krijg je een nieuw frame! De mijn gaan er een beetje af, maar de 2003 versie gingen ze er snel af. Wat krijg ik voor de tip :lol:
Giant Super Sierra, Spec stumpj staal wit, Spec. stumpj Epic carbon, Koga ? , Spec. Stumpj. M4, Spec. S-works FSR staal, Bontrager staal, Asta carbon, Spec. FSR s-works alu, Litespeed Ocoee, Spec. FSR, Spec. Epic, Spec Epic Mar. Carb, trek procaliber 9.7
themaniac
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 3729
Lid geworden op: za 2 augustus 2003, 23:45
Mijn mountainbike: Scott Scale X0, Hope/ZTR
Contacteer:

Afbeelding

Dit is zijn fiets...misschien dat je het daaraan kan zien..
Johoo
Mtb fanaat
Mtb fanaat
Berichten: 16
Lid geworden op: zo 7 juli 2002, 10:42
Mijn mountainbike: Trek Fuel , EA70 stuur en stem, CK Balh, SID Race Carbon, Rolf Dol
Contacteer:

INformeer eens bij van Tuyl. Zij spuiten namelijk ook decals.
Gebruikersavatar
raffar
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 681
Lid geworden op: di 31 augustus 2004, 13:59
Mijn mountainbike: Specialized Epic 29 2013, GT Xizang 2014, GT Zaskar 96, GT Zaskar LE 92, GT Karakoram 90, Giant Seek
Contacteer:

Sensei schreef:
raffar schreef:Weet iemand hoe ik aan het logo van Specialized en van S-Works kan komen (liefst digitaal)? Bijna al mn logo's zijn van mn fiets afgesleten.
Is het een recente S-works? Zo ja naar je dealer dan krijg je een nieuw frame! De mijn gaan er een beetje af, maar de 2003 versie gingen ze er snel af. Wat krijg ik voor de tip :lol:
Voor de tip krijg je een oud 2003 frame zonder logo's :-q
Lijkt mij sterk dat ik een nieuw frame krijg omdat de logo's eraf slijten. Ik vind bovendien de logo's in outlines niet zo mooi als solid white. Ik probeer dus witte stickers te laten maken (net als de 2005 decals) of sjablonen zodat ik de logo's kan laten spuiten.
Even if you’re on the right track, you’ll get run over if you just sit there.
P5ycho
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 415
Lid geworden op: wo 10 december 2003, 20:19
Mijn mountainbike: Duell
Contacteer:

Je krijgt wel een nieuw frame, maar de oude moet je inleveren.
Sensei
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 858
Lid geworden op: wo 17 september 2003, 00:26

raffar schreef:
Sensei schreef: Is het een recente S-works? Zo ja naar je dealer dan krijg je een nieuw frame! De mijn gaan er een beetje af, maar de 2003 versie gingen ze er snel af. Wat krijg ik voor de tip :lol:
Voor de tip krijg je een oud 2003 frame zonder logo's :-q
Lijkt mij sterk dat ik een nieuw frame krijg omdat de logo's eraf slijten. Ik vind bovendien de logo's in outlines niet zo mooi als solid white. Ik probeer dus witte stickers te laten maken (net als de 2005 decals) of sjablonen zodat ik de logo's kan laten spuiten.
Ligt eraan hoeveel eraf is ik zie ze nog op de foto, bij mij gaan ze ook erg vervagen, en en de S is haast foetsie. Maar mijn vorige s-work HT had het zelfde maar ik had haast geen letters meer, en kreeg een nieuw frame. Dus vraag aan een dealer.
Giant Super Sierra, Spec stumpj staal wit, Spec. stumpj Epic carbon, Koga ? , Spec. Stumpj. M4, Spec. S-works FSR staal, Bontrager staal, Asta carbon, Spec. FSR s-works alu, Litespeed Ocoee, Spec. FSR, Spec. Epic, Spec Epic Mar. Carb, trek procaliber 9.7
Plaats reactie