Banden keus..

Welke voorvork is goed, welke shifters schakelen meer dan nodig? Stel je vragen zo duidelijk mogelijk!
ID-K&L
All rounder
All rounder
Berichten: 107
Lid geworden op: ma 15 augustus 2005, 12:54
Mijn mountainbike: Cutom Build Cube Laser-Line...

Dat klopt ook wel maar info direct van de gebruiker is beter dan wat IK uit een foldertje haal , de eind gebruiker kan wel eens een heel andere mening hebben dan dat de fabrikant vermeld en met al die info tesamen kan ik m,n klanten goed advies geven .
En uiteraard mezelf :wink:

Ik werk bij Kroone-Liefting in Limmen.
Groeten , Bas.
Gebruikersavatar
ThaSingleTrackMastah
Moderator
Moderator
Berichten: 29966
Lid geworden op: do 19 december 2002, 10:56
Mijn mountainbike: Heeft een motortje
Contacteer:

ID-K&L schreef:Vraagje , de bike die ik binnekort bouwen ga heeft natuurlijk ook banden nodig en nu twijfel i tussen een aantal bandenmerken met zowel Tubeless of normaal.
m,n keuzes zijn de volgende.
Schwalbe fastfred tubeless
Schwalbe racing ralph
Hutchinson Python 2.0 tubeless
Conti twister 1.9 tubeless
Michelin type weet ik zo niet uit m,n hoofd.

Help me even uit de brand en ligt je keuze toe :wink:

Owja , ik ga rijden met Mavic Xmaxx XL..
ID-K&L schreef:Ik denk dat het Conti Twisters 1.9 UST worden , ik heb altijd op smalle bandjes gereden en dat beviel MIJ altijd goed en mocht het nou niet zo bevallen pak ik een paar anderen uit het rek.. :wink:
ID-K&L schreef:Dat klopt ook wel maar info direct van de gebruiker is beter dan wat IK uit een foldertje haal , de eind gebruiker kan wel eens een heel andere mening hebben dan dat de fabrikant vermeld en met al die info tesamen kan ik m,n klanten goed advies geven .
En uiteraard mezelf :wink:

Ik werk bij Kroone-Liefting in Limmen.
Zal wel aan mij liggen dat ik hier een erg vreemd gevoel bij krijg :~
Some days it's easy, some days it's a fight.

Disclaimer: Spellingscontrole vern#ukt mijn posts. Excuses voor vreemde woorden en afkortingen.
Plaats reactie