Fietsdragers voor op de trekhaak, een vergelijk

Welke voorvork is goed, welke shifters schakelen meer dan nodig? Stel je vragen zo duidelijk mogelijk!
Plaats reactie
Cees123
Mountainbiker
Mountainbiker
Berichten: 1
Lid geworden op: di 9 oktober 2012, 12:05

Ik was op zoek naar de juiste fietsendrager en kwam de volgende site tegen. http://www.fietsendrager-megastore.nl" onclick="window.open(this.href);return false; , makkelijk selectie menu met een groot aanbod aan merken en types.
nightcrawl
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 1270
Lid geworden op: ma 20 oktober 2008, 21:01
Mijn mountainbike: Niner Jet 9 RDO / Niner Air 9 RDO / YT Capra Pro Race 29 / YT Jeffsy Pro Race 29

Heb een Atera Strada Evo 2. 29-ers passen er erg makkelijk op door de verschuifbare bandgootjes. Ook daardoor geen gedoe met sturen en zadels die versteld moeten worden.

Verder vind ik het klemsysteem perfect voor carbon frames. Werkt met een ratel systeem dat ' doorslaat' op het moment dat hij strak zit waardoor er nooit teveel druk komt op het frame.
Pedal damn it!!
daniel1975
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 3453
Lid geworden op: di 26 oktober 2004, 11:23
Mijn mountainbike: Orbea Oiz TR

daniel1975 schreef:Heeft iemand ervaring met de Spinder Cross? Die zag ik staan in een winkel. Heeft alu goten en andere riempjes. Zou volgens Spinder voor atb's zijn. Ziet er goed uit in elk geval.
En hoe moet ik deze vergelijken met een thule916? Die ziet er ook fraai uit, maar stuk duurder en geen verstelbare wielgoten.
Ik ben er nog steeds niet uit.
Iemand hier ervaring met de thule916? Passen 2.25 banden in die gootjes?
Bicycle, bicycle, bicycle
Plaats reactie