Micheling XCR DRY

Welke voorvork is goed, welke shifters schakelen meer dan nodig? Stel je vragen zo duidelijk mogelijk!
Exar
Genius
Genius
Berichten: 1777
Lid geworden op: do 21 februari 2002, 02:00
Mijn mountainbike: Scott Spark
Contacteer:

Nee, als het nat wordt, dan toch liever een XCR Dry dan een Python. In het droge dan weer een Python, rolt waarschijnlijk net iets makkelijker.

Hoe dan ook: voor droog zijn er betere banden, voor nat zijn er beter banden, de XCR Dry voegt weinig toe en echt nieuw is dat ding ook niet, het origineel is er al sinds 1999 of iets dergelijks.
Jeffrey
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 874
Lid geworden op: di 2 april 2002, 02:00
Mijn mountainbike: Storck Rebel Pro
Contacteer:

Walter schreef:silica compound = dual compound ?
of 1 vd 2 compounds in dual compound?
mogelijk meer marketing-technisch dan een echte innovatie.
Volgens mij is Dual Compound toch echt vrij nieuw. Het staat in de O2 Bikers van april 05. Een deel van de noppen is van een zachtere rubbersoort, andere delen en het binnenste deel van harder rubber. Julien Absalon is er toch vrij goed mee bezig dus echt slecht zullen ze niet zijn. In het blad hadden ze de XCR A/T getest en die vonden ze erg goed.
Don't just train... train right.
Spook-E
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2278
Lid geworden op: zo 20 oktober 2002, 12:30

Jeffrey schreef:Julien Absalon is er toch vrij goed mee bezig dus echt slecht zullen ze niet zijn.
Geloof dat dat meer over monsieur Absalon zegt dan over die bandjes.. Maar dit is precies wat men wil. De profs rijden er mee en nu willen wij het ook want je kunt er zo hard mee.

Nee ik doe niet mee aan al die commercie :roll:
Jeffrey
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 874
Lid geworden op: di 2 april 2002, 02:00
Mijn mountainbike: Storck Rebel Pro
Contacteer:

Ja uiteraard zegt dat wat over Absalon. Maar ik wil de banden niet bij voorbaat afschijven als even "slecht" als de Comp S, zolang ik ze nooit geprobeerd heb of andere ervaringen heb gehoord.

Voor echt droog weer en voor de weightweenies is er de nieuwe Maxxis van 310 gram per stuk. http://www2.hibike.de/ 100 euro per paar. Misschien dat ik die in de toekomst eens ga proberen :D
Don't just train... train right.
Plaats reactie