Fi'zik Gobi

Welke voorvork is goed, welke shifters schakelen meer dan nodig? Stel je vragen zo duidelijk mogelijk!
Jeffrey
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 874
Lid geworden op: di 2 april 2002, 02:00
Mijn mountainbike: Storck Rebel Pro
Contacteer:

Ik heb nu ook de Gobi, en de Arione op de racefiets. Arione is zeer prettig op de racefiets door zijn langere vorm. Gobi is toch wel hard en zit minder prettig dan de Aliante die ik ervoor had. Hij is wat smaller, daardoor heb je wel meer been "clearance" en meer bewegingsvrijheid. Zoek je meer comfort dan toch de Aliante, blijft toch het ultieme zadel voor mij..
Don't just train... train right.
robson
Mtb fanaat
Mtb fanaat
Berichten: 35
Lid geworden op: do 4 maart 2004, 23:20
Mijn mountainbike: Trek 8900

Jeffrey schreef:Tipje, de Aliante die ik tipte is bij Salden.nl maar 50 Euro, hoe ze het voor elkaar krijgen weet ik niet.. hij is waarschijnlijk niet met carbon schaal maar ook die zonder carbon schaal is bij B2B nog goed voor 160 Euro. Iig wel beschikbaar met titanium rails, die met carbon rails is niet geschikt voor mtb. De Gobi staat ergens op de site voor 75 euro en ergens anders in een excel bestand voor 60 euro :~ Gare site ook, maar wel goedkoop.
Ik heb dit nog eens nagevraagd bij Salden.nl. Prijs van 50 euro klopt inderdaad. Ik vind het toch een opvallend groot prijsverschil. Iemand dit zadel al gekocht via Salden.nl? Het is wel zo dat het zadel van 50 euro uiteraard geen carbon dek heeft, maakt dit nog veel uit voor het comfort? Of is dit puur een gewichts kwestie.
Plaats reactie