Sprint spacer xrp (wielen)

Welke voorvork is goed, welke shifters schakelen meer dan nodig? Stel je vragen zo duidelijk mogelijk!
Plaats reactie
Lenney
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 699
Lid geworden op: vr 27 februari 2004, 20:41
Mijn mountainbike: Specialized FSR
Contacteer:

Ik heb op de site van 12GOtrading een paar mooie velgen gezien. Aangezien ik nieuwe velgen nodig heb en m'n budget toch beperkt is wil ik graag jullie menig hier over. Het gaat om de Sprint spacer XRP voor €79.99 per set(geloof ik). Ze zien er wel vet uit.

bvd. Lenney
Thermo-Rider
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 213
Lid geworden op: ma 22 april 2002, 02:00
Mijn mountainbike: Scott Scale Carbon

hmm, zien er inderdaad erg vet uit, ik weet niet of ze goed zijn .(die site heeft wel meer heel scherp geprijsde artikelen.)

hou er wel rekening mee dat het 6-7-8 speed is. (dus geen 9)

Afbeelding
Laatst gewijzigd door Thermo-Rider op zo 7 november 2004, 16:54, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
jf
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 7610
Lid geworden op: za 13 april 2002, 02:00

Zijn het velgen of wielen?

En: heb jij nieuwe velgen of nieuwe wielen nodig? Let wel dat een wiel bouwen een hele tijdrovende klus is die je niet moet aanvangen als je er geen verstand van hebt...
Turn it up • Bring the noise • I'm on a horse.
Lenney
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 699
Lid geworden op: vr 27 februari 2004, 20:41
Mijn mountainbike: Specialized FSR
Contacteer:

Ik rij met 8-speed(oud beestje) dus dat is geen probleem. En het zijn complete wielen. Ik denk dat ik ze toch maar ga bestellen want om het bedrag hoef ik me geen buil te vallen. Ik heb echt dringend nieuwe wielen nodig. En ik kan later als ik wat meer in de "slappe was" zit wat betere wielen kopen.
Speedy1
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 1059
Lid geworden op: di 6 juli 2004, 22:07
Mijn mountainbike: ene die serieus oud en verroest : type aldi bike

....
Laatst gewijzigd door Speedy1 op do 5 juli 2012, 19:52, 1 keer totaal gewijzigd.
ATX 830 bestuurder
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 544
Lid geworden op: ma 17 november 2003, 16:42
Mijn mountainbike: XTC TEAM HT/full XTR/Skareb Super/Mavic Crossmax/Ritchey WCS
Contacteer:

het is de wielset kwam hem laatst al een keer op marktplaats tegen...heb met zo'n sorrt gelijke wielset gereden, ze zijn goed stevig er zitten platte spaken in, ook zien ze er stoer uit, en ze zijn niet al te zwaar!
Nitrooxygen
Mountainbiker
Mountainbiker
Berichten: 1
Lid geworden op: di 13 september 2005, 09:15
Mijn mountainbike: Cannondale Super V 900

Lenney schreef:Ik heb op de site van 12GOtrading een paar mooie velgen gezien. Aangezien ik nieuwe velgen nodig heb en m'n budget toch beperkt is wil ik graag jullie menig hier over. Het gaat om de Sprint spacer XRP voor €79.99 per set(geloof ik). Ze zien er wel vet uit.

bvd. Lenney
Ze zien er heel vet uit, maar welke inbouwmaat hebben ze?
Ik heb velgen nodig met een inbouwmaat van 13 cm (oudere cannondale)
Brum
Genius
Genius
Berichten: 3747
Lid geworden op: wo 5 juni 2002, 02:00
Mijn mountainbike: FS + SS en nog een paar
Contacteer:

Lekkere nuttige kick. Als ATX als laatste poster in de topic heeft gereageerd is er toch iets fout...

Maargoed, inbouwmaat van je velgen? 13cm brede velgen --> Snowcat. Maar je bedoelt de breedte van je naven, zijn die 13 cm breed achter (reetfiets)en geen 135mm? Voor is gewoon 100mm naturlich.
Gebruikersavatar
ThaSingleTrackMastah
Moderator
Moderator
Berichten: 29960
Lid geworden op: do 19 december 2002, 10:56
Mijn mountainbike: Heeft een motortje
Contacteer:

Zou kunnen, oude Canondale en 130mm achteras.
Dat was/is waarsch. 7 speed.
Reesnaafjes zijn nog steeds 130mm.
Maar waarschijnlijk gaat 135mm ook wel passen, hoewel 't niet fraai is om een alu frame op die manier onder spanning te zetten.
Ik zou een fatsoenlijk reesnaafje inspaken, of een mtb naaf ombouwen.
Some days it's easy, some days it's a fight.

Disclaimer: Spellingscontrole vern#ukt mijn posts. Excuses voor vreemde woorden en afkortingen.
Plaats reactie