Rubber fetisj

Welke voorvork is goed, welke shifters schakelen meer dan nodig? Stel je vragen zo duidelijk mogelijk!
Gebruikersavatar
ThaSingleTrackMastah
Moderator
Moderator
Berichten: 29978
Lid geworden op: do 19 december 2002, 10:56
Mijn mountainbike: Heeft een motortje
Contacteer:

THX!
Waarom heeft Maxxis zie niwt op hun site?
Some days it's easy, some days it's a fight.

Disclaimer: Spellingscontrole vern#ukt mijn posts. Excuses voor vreemde woorden en afkortingen.
punk86
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 334
Lid geworden op: di 12 maart 2013, 16:42

Vraag is echter wat je hier mee moet als je ziet dat een Ardent Race net zo goed scoort op rolling efficiency als de minions...
Gebruikersavatar
ThaSingleTrackMastah
Moderator
Moderator
Berichten: 29978
Lid geworden op: do 19 december 2002, 10:56
Mijn mountainbike: Heeft een motortje
Contacteer:

Damn! Ik was aardig op weg om Maxxis eens te proberen, nu twijfel ik weer. ;)
Some days it's easy, some days it's a fight.

Disclaimer: Spellingscontrole vern#ukt mijn posts. Excuses voor vreemde woorden en afkortingen.
Gebruikersavatar
nielsvk
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 1361
Lid geworden op: zo 15 mei 2005, 17:51

Tsja, zulke tabellen zijn eigenlijk weinig zinvol. Bij Schwalbe moet je een 'purpose' kiezen uit: competition, sport/fun, en tour. Geen flauw idee wat ik daar mee aan moet. En deze keuzes voor 'terrain' zijn: hardpac, mix, of soft. Wat moet ik kiezen als er veel wortels liggen?
Gebruikersavatar
mud mate
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 7840
Lid geworden op: do 16 september 2010, 14:44
Mijn mountainbike: Nicolai G1 XL en Nicolai G1 XL EBOXX QLF
Contacteer:

ThaSingleTrackMastah schreef:Damn! Ik was aardig op weg om Maxxis eens te proberen, nu twijfel ik weer. ;)
Niet twijfelen, gewoon doen...
Alleen die ammonia uit je mengsel gooien. :wink:
Gebruikersavatar
ThaSingleTrackMastah
Moderator
Moderator
Berichten: 29978
Lid geworden op: do 19 december 2002, 10:56
Mijn mountainbike: Heeft een motortje
Contacteer:

Minion DHR II voor en achter.
Some days it's easy, some days it's a fight.

Disclaimer: Spellingscontrole vern#ukt mijn posts. Excuses voor vreemde woorden en afkortingen.
Ertje
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 713
Lid geworden op: do 27 augustus 2015, 11:27

mud mate schreef:
ThaSingleTrackMastah schreef:Damn! Ik was aardig op weg om Maxxis eens te proberen, nu twijfel ik weer. ;)
Niet twijfelen, gewoon doen...
Alleen die ammonia uit je mengsel gooien. :wink:

Ammonia nog steeds een probleem..? Lees er nergens meer wat over behalve een paar paniekerende berichten van +/- 7 jaar geleden en nu enkel nog in de Maxxis productomschrijving op de BC site :roll:

Lijkt me echt zo sterk dat Maxxis het enige bandenmerk is wat niet tegen ammonia kan, zo speciaal is hun compound of productieproces toch ook weer niet? (Ja ik heb Stans in m'n Maxxis banden gegoten :o :-? )
Gebruikersavatar
cheeta
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 7394
Lid geworden op: zo 24 juni 2007, 09:25
Mijn mountainbike: Plopsaland

Ik blijf eigenlijk niet volgen waarom je een RockRazor op in essentie een XC fiets wilt en dan met max. een trailband voor...

Ik heb met een RockRazor (SG) gereden (op een enduro fiets in o.a. La Thuile, PPDS, ...) maar om enigszins balans te hebben, wil ik toch een Magic Mary voor. Op normale XC rondjes nooit het gevoel dat ik die noppen ook maar ergens voor nodig had, bij gebruik op MTHT. Daar gebruik ik nu een (oude) Michelin WildRace'r ... ... Reinforced voor. Voldoende grip voor de toepassing en karkas is stevig genoeg om alles te overleven wat je met zo'n band zou willen doen (PPDS, LHR, ...). Met een HansDampf voor vind ik voor/achter ook beter in balans. Af en toe ook in combinatie met een Magic Mary ultra soft, maar dan moet je er ekening mee houden dat de achterkant wat te kort komt...
"This post may contain irony: Discontinue use if experiencing mood swings, nausea or elevated blood pressure."

| Freie Fahrt fuer freie Buerger! | LHR | Black Trails Matter | Build Back Blacker |
Plaats reactie