Fiets drager achterklep Audi A3 2016

Welke voorvork is goed, welke shifters schakelen meer dan nodig? Stel je vragen zo duidelijk mogelijk!
Gebruikersavatar
Jamis Diablo
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 5065
Lid geworden op: di 12 december 2006, 00:25
Mijn mountainbike: de oudste.
Contacteer:

"Ja want met die plus banden past de fiets niet meer in de auto schat" of zo iets :)
Gelukkig hoef ik wat dat betreft geen verantwoording aan mijn vrouw af te leggen, zolang er maar elke maand geld op de gezamenlijke rekening komt, moet ik zelf weten wat ik met de rest doe. ;-)
Gebruikersavatar
Joepie de
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 1002
Lid geworden op: do 30 juni 2016, 11:15

ThaSingleTrackMastah schreef:De spoiler zit vaak gewoon op het blik, niet in plaats van. Dus niet te snel panikeren ;)
Mwah, ik panikeer niet zo snel. Ik heb een Captur (= een opgehoogde Clio) en het plastic spoilertje zorgt ervoor dat er geen klepdrager geleverd wordt. De bevestiging is namelijk maar met een paar boutjes. De leverancier neemt de verantwoordelijkheid niet dat het hele spul van de klep komt zetten. Voor de Clio is de klepdrager er wel.
Ja, doei !
Gebruikersavatar
Mario070
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 5863
Lid geworden op: wo 14 december 2016, 12:08

Jamis Diablo schreef:
Mario070 schreef:Ik heb het allemaal niet gelezen....en m'n klomp is al gebroken.... :-? :(
Soms volg ik je niet helemaal :-D
Zoals nu in dit geval..., deze topic ook niet te volgen is .... :( :wink:
Hoe maakt men deze cirkel vierkant?

Dan Empfield
Gebruikersavatar
ThaSingleTrackMastah
Moderator
Moderator
Berichten: 29960
Lid geworden op: do 19 december 2002, 10:56
Mijn mountainbike: Heeft een motortje
Contacteer:

@Mario: Soms ben je op de fiets niet te volgen.
Net als op het forum ;)
Some days it's easy, some days it's a fight.

Disclaimer: Spellingscontrole vern#ukt mijn posts. Excuses voor vreemde woorden en afkortingen.
Plaats reactie