Verplaatst .

Welke voorvork is goed, welke shifters schakelen meer dan nodig? Stel je vragen zo duidelijk mogelijk!
Gesloten
timdietz
Mountainbiker
Mountainbiker
Berichten: 1
Lid geworden op: do 15 februari 2018, 11:09

.
lost_traveller
All rounder
All rounder
Berichten: 52
Lid geworden op: di 10 mei 2011, 16:40
Mijn mountainbike: Specialized Epic Marathon SL 2005

Er is een speciaal topic voor enquetes.
StephanR
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 579
Lid geworden op: vr 19 september 2014, 11:01
Mijn mountainbike: YT Jeffsy

Ik zoek juist een lampje dat de perfecte mix heeft van lichtsterkte, spreiding, batterijduur en gebruiksgemak. Wat mij betreft is het onmogelijk aan te geven welke ik hiervan het belangrijkst vind; voorlopig neig ik naar gebruiksgemak.

Ik zou zelf graag een fietslamp zien die reageert op de omgeving (zoals je voor het hardlopen overal ziet bij de iets luxere lampen). Dus meer licht in ruw terrein of bij hogere snelheden. Meer een beam als je naar voren kijkt en meer spreiding als het draaien en keren is. Ik heb namelijk helemaal geen zin om handmatig te moeten switchen als ik op de fiets zit om de batterij een beetje te sparen.

Dit graag in combinatie met véél licht (waar nodig), een goede batterij, waterdicht, een laag gewicht en liefst niet voor de hoofdprijs... succes :-q :bier:
George
Moderator
Moderator
Berichten: 15565
Lid geworden op: wo 27 oktober 2004, 14:03
Contacteer:

Verplaatst naar het verzameltopic voor enquetes: http://www.mountainbike.nl/forum/viewto ... &start=165" onclick="window.open(this.href);return false;
Gesloten