Dirt of 4x frame als klein XC frame?

Welke voorvork is goed, welke shifters schakelen meer dan nodig? Stel je vragen zo duidelijk mogelijk!
Gebruikersavatar
Jamis Diablo
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 5065
Lid geworden op: di 12 december 2006, 00:25
Mijn mountainbike: de oudste.
Contacteer:

Bowiex schreef:Hij rijd ondanks zijn jonge leeftijd (6) al hele aardige ritten van zo'n 40 km
oa. TT Venray, TT Horst, TT Overloon, TT Venray (25km) reed hij al toen hij net 4 was.
Daarom verwacht ik ook geen grote problemen als de bike een heel klein beetje te groot is.
Zijn skills zijn supergoed voor zijn leeftijd. Al zeg ik het zelf. :winkie:
:o toen gingen bij mij net de zijwieltjes er af
Gebruikersavatar
mud mate
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 7840
Lid geworden op: do 16 september 2010, 14:44
Mijn mountainbike: Nicolai G1 XL en Nicolai G1 XL EBOXX QLF
Contacteer:

Dartmoor heeft binnenkort nog een Hornet jr. 24" wielen en geschikt voor een lengte van 1.30 tot 1.50.
Aan de andere kant korte stuurpen idd en het zadel wat schuiven, dan is het budgettair een stuk langer uit te houden. Tenminste als de verwachting is dat hij snel doorgroeit. Mocht de verwachting zijn dat hij er een paar jaar over doet, dan is het nog wel te investeren. Frames zijn op dit moment helaas nog niet leverbaar, maar ik kan je op de hoogte houden als je het interessant vindt.

even als voorbeeld: http://www.trailtoys-shop.de/teile/rahm ... gruen?c=22" onclick="window.open(this.href);return false;
Of de Primal, die is ook leverbaar in S.
Gebruikersavatar
Bowiex
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 3681
Lid geworden op: di 21 februari 2012, 15:56
Mijn mountainbike: Loekie 3-wieler
Contacteer:

Jamis Diablo schreef:
Bowiex schreef:Hij rijd ondanks zijn jonge leeftijd (6) al hele aardige ritten van zo'n 40 km
oa. TT Venray, TT Horst, TT Overloon, TT Venray (25km) reed hij al toen hij net 4 was.
Daarom verwacht ik ook geen grote problemen als de bike een heel klein beetje te groot is.
Zijn skills zijn supergoed voor zijn leeftijd. Al zeg ik het zelf. :winkie:
:o toen gingen bij mij net de zijwieltjes er af
Ik denk dat dat voor de meeste geld. :tong
Hij reed vanaf 2,5 al zonder zijwielen en met 3,5 zijn 1e stukjes op MTB de Schaak.
Plaats reactie