Jullie verwoorden precies mijn overwegingen. Vandaar ook deze specifieke vraag over dit bedrijf. Ik ben echt op zoek naar ervaringen.
En toch... uit ervaring (niet met carbon) weet ik dat prijs en kwaliteit niet altijd recht evenredig is in China. Ik ken beroepsmatig echt hele goedkope bedrijven die hele goede spullen leveren. Een voorvork is echter niet iets om risico mee te nemen. Maar ja, aan de andere kant, waarom zou men troep leveren, dan zijn ze zo out of business.
@suravida: Grappig dat de disc only variant van de stalen vork al op mijn short list staat. Mooi is het niet een stalen vork op een alu frame, beetje ielig. Maar ach, ook weer niet zo belangrijk.
https://www.on-one.co.uk/i/q/FOOOCR26DO ... -disc-onlyIk heb ook een behoorlijke zoektocht naar een geschikte stalen voorvork achter de rug: osxford, dmr, surly, salsa, on-one, Gusset. Het valt nog niet mee als je het budget binnen de perken wil houden en een 26" disc-only variant wil hebben (liefst post mount). Ik wil dus geen remnokken voor velgremmen of een hele brede vork. Ik rij nu met 2.1" big apple.