Co2 pompje

Welke voorvork is goed, welke shifters schakelen meer dan nodig? Stel je vragen zo duidelijk mogelijk!
Alien
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 1567
Lid geworden op: do 17 juli 2008, 13:10

En dan koop je de capsules op eBay van Duitse thuistapleveranciers voor een fractie van wat de fietsassecoiremakers ervoor vragen.
Vorsprung durch Pedantik.
Snelle Buffer
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2477
Lid geworden op: di 3 oktober 2017, 08:57
Mijn mountainbike: is hybride

Nâh , ik heb er drie patronen bijgekocht, verwacht dat ik het nauwelijks nodig ga hebben :winkie:
Alles dat werkelijk groots en inspirerend is, is gecreëerd door een individu dat kon werken in vrijheid.’ ( Albert Einstein)
Zoals de wind waait ga ik niet mee (Loesje)
dropje73
All rounder
All rounder
Berichten: 74
Lid geworden op: do 15 juni 2017, 11:01

Mijn ervaringen met die Co2 pompjes zijn alleen maar slecht eigenlijk.

Als je er 1 hebt die fatsoenlijk bruikbaar en doseerbaar is, dan worden ze zo groot dat je net zo goed een gewoon pompje mee kan nemen, en die doet het in principe altijd...
(wel af en toe checken of die niet vol water staat, heb ik pasgeleden ondervonden :lol: )
Snelle Buffer
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2477
Lid geworden op: di 3 oktober 2017, 08:57
Mijn mountainbike: is hybride

Snelle Buffer schreef:Nâh , ik heb er drie patronen bijgekocht, verwacht dat ik het nauwelijks nodig ga hebben :winkie:
En is dit daadwerkelijk uitgekomen :winkie: , twee maanden en bijna 1100 km verder is het pompje nog niet nodig geweest ..... :P
Alles dat werkelijk groots en inspirerend is, is gecreëerd door een individu dat kon werken in vrijheid.’ ( Albert Einstein)
Zoals de wind waait ga ik niet mee (Loesje)
Plaats reactie