Antwoord op onderwerp Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3
Auteur Bericht
Offline
 Berichttitel: Re: Sabma
BerichtGeplaatst: wo 18 oktober 2017, 14:41 
Extreme Biker
Extreme Biker
Avatar gebruiker
Geregistreerd op: do 8 augustus 2013, 22:22
Berichten: 800
Mijn mountainbike: 2017 Specialized Camber Expert 29
48u :o Mijn vork is nu al 48 dagen weg :~


Omhoog
 Profiel  
 
Offline
 Berichttitel: Re: Sabma
BerichtGeplaatst: do 19 oktober 2017, 17:00 
Pro Biker
Pro Biker
Avatar gebruiker
Geregistreerd op: ma 20 oktober 2008, 21:01
Berichten: 1214
Mijn mountainbike: Niner Jet 9 RDO / Niner Air 9 RDO / Niner Rip RDO
PaneVino schreef:
48u :o Mijn vork is nu al 48 dagen weg :~


En er zat een pak papieren bij wat ze allemaal gefixed hadden en een mooi kaartje met de foto van de monteur. MAAR de zadelklem was er wel verkeerd om op gezet ;) :P Haastige spoed zelden goed maar dat mag de pret niet drukken. Ben erg onder de indruk van de service van Duitse Fox! Temeer omdat ik geen aankoopnota meer had en er met geen woord gerept werd of ik al dan niet een service had laten doen aan de Transfer. Dat lees ik namelijk wel vaak bij Sabma dat ze wel 'garantie' geven maar dat ze je dan wel laten betalen voor een service.

Mijn demper is ook in Duitsland naar Fox geweest en dat duurde 14 dagen maar dat lag meer aan het feit dat ik de demper naar de fabrikant heb gestuurd en die hem weer terug naar mij stuurde. Dat heeft mij geen verzendkosten gekost. Maar goed die 10 euro heb ik er dan wel voor over voor de snelle service.

_________________
Pedal damn it!!


Omhoog
 Profiel  
 
Offline
 Berichttitel: Re: Sabma
BerichtGeplaatst: do 19 oktober 2017, 17:02 
Pro Biker
Pro Biker
Avatar gebruiker
Geregistreerd op: ma 20 oktober 2008, 21:01
Berichten: 1214
Mijn mountainbike: Niner Jet 9 RDO / Niner Air 9 RDO / Niner Rip RDO
Merijn. schreef:
Kan dat alleen als hij daadwerkelijk in Duitsland gekocht is?


Lijkt mij wel want Sabma is voor de Benelux. Service kan wel daar uitgevoerd worden maar dat duurt ook 14 dagen of langer ipv 48 uur voor garantie gevallen. Maar de doorloop tijd staat netjes op de website vermeld.

_________________
Pedal damn it!!


Omhoog
 Profiel  
 
Offline
 Berichttitel: Re: Sabma
BerichtGeplaatst: do 19 oktober 2017, 17:29 
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Geregistreerd op: do 2 mei 2013, 12:55
Berichten: 5085
nightcrawl schreef:
Merijn. schreef:
Kan dat alleen als hij daadwerkelijk in Duitsland gekocht is?


Lijkt mij wel want Sabma is voor de Benelux. Service kan wel daar uitgevoerd worden maar dat duurt ook 14 dagen of langer ipv 48 uur voor garantie gevallen. Maar de doorloop tijd staat netjes op de website vermeld.


We leven in Europa.

Technisch gezien zijn er geen opgesplitste servicegebieden.

_________________
(mountain-)bike extremist


"Mountainbikers don't get old. They just go downhill"


Omhoog
 Profiel  
 
Offline
 Berichttitel: Re: Sabma
BerichtGeplaatst: do 19 oktober 2017, 19:22 
Pro Biker
Pro Biker
Avatar gebruiker
Geregistreerd op: zo 15 mei 2005, 17:51
Berichten: 901
Ik heb het wel een keer andersom meegemaakt: een in Duitsland aangeschafte Fox vork naar Sabma opgestuurd met de verwachting te moeten betalen voor uitgevoerd werk. Kreeg ik 'm terug met een rekening van 0 euro voor reparatie onder garantie.


Omhoog
 Profiel  
 
Offline
 Berichttitel: Re: Sabma
BerichtGeplaatst: do 26 oktober 2017, 19:47 
All rounder
All rounder
Geregistreerd op: zo 16 november 2014, 14:17
Berichten: 128
Interessant verhaal, ik heb dus ook een Cube LTD SL 2015, vorig seizoen een scheurtje in de boog van de vork, "onder garantie" gemaakt (service beurt vork betalen). Nu een klein half jaar in gebruik en een krakende vorkkroon, vork is dus weer terug naar Sabma, ben benieuwd wat ze nu gaan zeggen.


Omhoog
 Profiel  
 
Offline
 Berichttitel: Re: Sabma
BerichtGeplaatst: di 31 oktober 2017, 09:24 
Extreme Biker
Extreme Biker
Avatar gebruiker
Geregistreerd op: do 8 augustus 2013, 22:22
Berichten: 800
Mijn mountainbike: 2017 Specialized Camber Expert 29
Nou, na 6 weken was mijn vork dus terug van Sabma. Vastgezet en getest:euvel is er gewoon nog!! Vork is weer terug nu :((


Omhoog
 Profiel  
 
Offline
 Berichttitel: Re: Sabma
BerichtGeplaatst: di 31 oktober 2017, 13:02 
Pro Biker
Pro Biker
Avatar gebruiker
Geregistreerd op: do 9 mei 2013, 09:45
Berichten: 912
Mijn mountainbike: onbelangrijk
PaneVino schreef:
Nou, na 6 weken was mijn vork dus terug van Sabma. Vastgezet en getest:euvel is er gewoon nog!! Vork is weer terug nu :((


ha, 6 weken :tong . ik ben zo al eens 3 maanden met Sabma bezig geweest, mijn vork is toen een keer of 6 heen en weer geweest. sindsdien doe ik het onderhoud aan mijn vorken zelf.
maar het is wel frustrerend :-? .


Laatst bijgewerkt door Luc151 op di 31 oktober 2017, 15:55, in het totaal 1 keer bewerkt

Omhoog
 Profiel  
 
Offline
 Berichttitel: Re: Sabma
BerichtGeplaatst: di 31 oktober 2017, 13:54 
Extreme Biker
Extreme Biker
Avatar gebruiker
Geregistreerd op: do 8 augustus 2013, 22:22
Berichten: 800
Mijn mountainbike: 2017 Specialized Camber Expert 29
Hartstikke frustrerend ja :(
De stuurbuis zit niet goed in de kroon. Vanwege garantie moet ie dan terug, maar ook omdat dat niet iets is dat we zelf zouden kunnen, vrees ik.


Omhoog
 Profiel  
 
Offline
 Berichttitel: Re: Sabma
BerichtGeplaatst: di 31 oktober 2017, 21:43 
All rounder
All rounder
Avatar gebruiker
Geregistreerd op: wo 2 mei 2012, 16:41
Berichten: 94
Mijn mountainbike: Maakt me nog steeds moe
Ojee. Vorige week mijn voorvork op laten sturen. Lockout wilde niet meer vanzelf teruggaan. De dealer had het over 11 dagen, maar als ik al deze verhalen zo lees vrees ik het ergste.


Omhoog
 Profiel  
 
Offline
 Berichttitel: Re: Sabma
BerichtGeplaatst: za 4 november 2017, 21:38 
All rounder
All rounder
Geregistreerd op: zo 16 november 2014, 14:17
Berichten: 128
Hier weer twee weken verder, nog geen bericht.


Omhoog
 Profiel  
 
Offline
 Berichttitel: Re: Sabma
BerichtGeplaatst: za 4 november 2017, 22:43 
Extreme Biker
Extreme Biker
Avatar gebruiker
Geregistreerd op: di 18 februari 2014, 14:33
Berichten: 711
Mijn mountainbike: Cube kruising ltd sl/reaction sl
Nats schreef:
Interessant verhaal, ik heb dus ook een Cube LTD SL 2015, vorig seizoen een scheurtje in de boog van de vork, "onder garantie" gemaakt (service beurt vork betalen). Nu een klein half jaar in gebruik en een krakende vorkkroon, vork is dus weer terug naar Sabma, ben benieuwd wat ze nu gaan zeggen.

Wat ik begreep is dat als de laatste servicebeurt binnen het jaar is geweest gaat het wel volledig onder garantie, is deze meer dan het jaar geleden en het is een fabricage fout dan betaal je een servicebeurt.

_________________
If you want to bike like a tiger, don't eat like a sissy


Omhoog
 Profiel  
 
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Antwoord op onderwerp Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3


Wie is er online

Bikers op dit forum: Geen geregistreerde bikers en 4 gasten


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen

Zoek naar:
Ga naar: