3/4 baggy broek. Weer een Hummvee of wat anders?

Welke voorvork is goed, welke shifters schakelen meer dan nodig? Stel je vragen zo duidelijk mogelijk!
Plaats reactie
Bor de Wolf
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 318
Lid geworden op: zo 29 december 2013, 21:17

Mijn huidige 3/4 Hummvee broek begint te ravelen bij de naad. Nu bevalt hij op zich goed, dus kan een nieuwe kopen. Maar iets anders zou ook kunnen. Iemand nog een tip voor wat anders?

Qua pasvorm: smal middel, lange poten. Dat is ook het enige nadeel van de Hummvee, ik heb nu een L, maar de pijpen zouden iets langer kunnen en het middel een stuk smaller.
Laatst gewijzigd door Bor de Wolf op do 1 juni 2017, 07:53, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
Jamis Diablo
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 5065
Lid geworden op: di 12 december 2006, 00:25
Mijn mountainbike: de oudste.
Contacteer:

Ik heb vorige week een Race Face Ambush gekocht.
Nog niet mee gereden maar ziet er erg degelijk uit en goede pasvorm. Stevige stof, paar ventilatie stroken en twee ritsen die je open kan zetten voor meer ventilatie.
Gebruikersavatar
TenZNL
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 5651
Lid geworden op: zo 31 januari 2016, 15:44
Mijn mountainbike: Opvallend kleurrijk

De Hummvee Camo is momenteel in de aanbieding bij Bikester.
Kapitein Iglo
Moderator
Moderator
Berichten: 13036
Lid geworden op: wo 3 december 2008, 10:05

Bor de Wolf schreef:Mijn huidige 3/4 Hummvee begint te ravelen bij de naad. Nu bevalt hij op zich goed, dus kan een nieuwe kopen. Maar iets anders zou ook kunnen. Iemand nog een tip voor wat anders?

Qua pasvorm: smal middel, lange poten. Dat is ook het enige nadeel van de Hummvee, ik heb nu een L, maar de pijpen zouden iets langer kunnen en het middel een stuk smaller.
Herkenbaar, maar de L Hummvee zit bij mij toch wel goed. Vraag me meteen af wat jij als lange baggy broek draagt (als je die hebt)? Want daar loop ik tegenaan. Ik heb een Singletrack II, maar die is gewoon te kort.
Doneer en help mee!

Ibis Ripmo AF 2022
Pace RC529 2019
Sonder Camino Al Apex1 2018

Retired: Nukeproof Scout 290, 2x Trek Superfly 7, Stevens Fluent, Stevens S7
Kapitein Iglo
Moderator
Moderator
Berichten: 13036
Lid geworden op: wo 3 december 2008, 10:05

TenZNL schreef:De Hummvee Camo is momenteel in de aanbieding bij Bikester.
Alleen S en M nog beschikbaar helaas.
Doneer en help mee!

Ibis Ripmo AF 2022
Pace RC529 2019
Sonder Camino Al Apex1 2018

Retired: Nukeproof Scout 290, 2x Trek Superfly 7, Stevens Fluent, Stevens S7
Bor de Wolf
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 318
Lid geworden op: zo 29 december 2013, 21:17

Kapitein Iglo schreef:
Bor de Wolf schreef:Mijn huidige 3/4 Hummvee begint te ravelen bij de naad. Nu bevalt hij op zich goed, dus kan een nieuwe kopen. Maar iets anders zou ook kunnen. Iemand nog een tip voor wat anders?

Qua pasvorm: smal middel, lange poten. Dat is ook het enige nadeel van de Hummvee, ik heb nu een L, maar de pijpen zouden iets langer kunnen en het middel een stuk smaller.
Herkenbaar, maar de L Hummvee zit bij mij toch wel goed. Vraag me meteen af wat jij als lange baggy broek draagt (als je die hebt)? Want daar loop ik tegenaan. Ik heb een Singletrack II, maar die is gewoon te kort.
Ik heb gewoon het hele jaar de Hummvee 3/4 aan eigenlijk. 's winters heb ik merinowollen beenstukken van On-one er onder. Deze: https://www.on-one.co.uk/i/q/CLOOMPLW/o ... eg-warmers
Tot een paar graden onder 0 is dat gewoon goed te doen. Woon-werk ritjes van 45 minuten lukten ook bij -10 nog wel in deze combi.
Lange broek heb ik om precies deze reden niet gekocht, ik was er ook bang voor dat hij te kort zou zijn.
Bor de Wolf
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 318
Lid geworden op: zo 29 december 2013, 21:17

Jamis Diablo schreef:Ik heb vorige week een Race Face Ambush gekocht.
Nog niet mee gereden maar ziet er erg degelijk uit en goede pasvorm. Stevige stof, paar ventilatie stroken en twee ritsen die je open kan zetten voor meer ventilatie.
Dat is meer een korte broek dan een 3/4 als ik de afbeeldingen zo zie?
Kapitein Iglo
Moderator
Moderator
Berichten: 13036
Lid geworden op: wo 3 december 2008, 10:05

Oh wacht even, jij hebt het over een Hummvee 3/4. Ik heb een gewone korte Hummvee. Hm, wat jij zegt kan ook best een interessante optie zijn... Ik ga eens googlen. Sorry voor het topic kapen...

Overigens zijn de Singeltracks nog iets robuuster qua materiaal geloof ik.
Doneer en help mee!

Ibis Ripmo AF 2022
Pace RC529 2019
Sonder Camino Al Apex1 2018

Retired: Nukeproof Scout 290, 2x Trek Superfly 7, Stevens Fluent, Stevens S7
Bor de Wolf
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 318
Lid geworden op: zo 29 december 2013, 21:17

Bij gebrek aan betere opties maar weer een Hummvee gekocht.

Bij cyclestore.co.uk voor 53€ als je je aanmelden voor de nieuwsbrief.
Plaats reactie