IXS trail RS helm proberen

Welke voorvork is goed, welke shifters schakelen meer dan nodig? Stel je vragen zo duidelijk mogelijk!
Plaats reactie
peertjuh
Mtb fanaat
Mtb fanaat
Berichten: 36
Lid geworden op: di 12 april 2011, 16:28
Mijn mountainbike: Haibike Edition RX 2009

Ik ben aan het kijken voor een nieuwe helm. Nu is mijn oog gevallen op een IXS trail RS. Aangezien mijn hoofd blijkbaar een vreemde vorm heeft, pas ik niet alle helmen even goed. Wil hem dus graag een keer proberen. Weet iemand waar dit in Nederland, liefst in het zuiden of eventueel noord-belgie, kan?
Gebruikersavatar
arjanvanwoudenberg
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 562
Lid geworden op: za 11 april 2015, 15:40
Mijn mountainbike: Scott Spark 900 RC Team

Pfoe dat weet ik zo niet. Kan je wel vertellen dat ik zelf alleen maar goede ervaringen heb met deze helm. Goede pasvorm, ventilatie en vooral bescherming natuurlijk.
Wat zal ik zeggen...…..
Gebruikersavatar
Tacoos
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 166
Lid geworden op: ma 10 juni 2013, 21:09
Mijn mountainbike: Trek Rumblefish Elite

Vlgs mij hebben ze bij RideBike in Meijel IXS.
http://www.ridebike.nl/" onclick="window.open(this.href);return false;

Is dat in de buurt voor je?
Gebruikersavatar
suravida
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 9023
Lid geworden op: do 31 mei 2007, 12:06
Mijn mountainbike: Staal!
Contacteer:

Ik heb ze ook bij Bike2build in Vlaardingen zien liggen.
Don't be a dick!

Custom steel: http://project12.cc
Gebruikersavatar
ak-77
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 3123
Lid geworden op: do 5 januari 2012, 00:23

Lekkere topic kick is dit. Maar ik heb van de week op een nogal lullige manier een gat in mijn helm gereden. Ik moet dus een nieuwe. De oude was een sixsixone evo AM, maar ik kan me herinneren dat ik een tijd terug op een beurs een IXS helm heb gepast, en ik vond die eigenlijk nog lekkerder zitten dan mijn eigen helm. Maar of dat nou de trail RS was, of de evo, of weer iets anders dat weet ik niet meer. Ik zou dus wel willen weten of iemand toevallig weet dat er in de buurt van Delft een winkel is die 'm op voorraad heeft. Bike2build wordt hierboven genoemd, dat is zeker in de buurt maar of ze nog hetzelfde hebben als 2 jaar geleden?
Give me little bits of / more than I can take
Plaats reactie