De Eifel Ondekt Met Vasa-sport

Schwarzwald, Winterberg of de Alpen? Hier vind je alles over routes en gebieden bij onze oosterburen.
g60
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 3316
Lid geworden op: zo 14 oktober 2007, 20:11
Mijn mountainbike: Gary fisher superfly 100, custom build. Scott scale rc ‘12 custom.Trek 920 (ex tacx).
Contacteer:

die foto is echt vet ja! :D ze heeft ook wel een fietsje om te beulen volgens mij.. is zij niet van vasa ofzo? of verkoopt vasa ook shirts?

heb ook wel is zitten kijken naar die reizen.. misschien toch maar is wat op gaan zoeken.. :D
life starts @ 150bpm...
SnelleJonge
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2056
Lid geworden op: di 27 december 2005, 18:11

g60 schreef:die foto is echt vet ja! :D ze heeft ook wel een fietsje om te beulen volgens mij.. is zij niet van vasa ofzo? of verkoopt vasa ook shirts?
heb ook wel is zitten kijken naar die reizen.. misschien toch maar is wat op gaan zoeken.. :D
Die chick was volgens mij niet van Vasa, was helemaal in der eentje om effe wat mannen MTB les in klimmen te geven. En die shirts van Vasa die sommige bikers aanhadden waren Trofeeën van vorige ritten, volgens mij had ze ook effe de transalp gereden verleden jaar. (Was namelijk een Tramsalp shirt van Vasa.) Die gast die zich achter die Chick in de klim aan het verbijten was (foto) had een mooi shirt van de Trans Atlas in Marokko aan waar hij aan had deelgenomen via Vasa. Maar zoals ik had vernomen liepen die verre reizen niet meer zo storm t.o.v. de weekend reizen zoals de eifel. Maar je kunt inderdaad ook allerlij shirt en fietsbroeken bestellen via de site volgens mij.
http://www.vasasport.nl/zomerreizen/nie ... 0411131806" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.vasasport.nl/zomerreizen/nie ... 0511141002" onclick="window.open(this.href);return false;
Maar genoeg reclame voor Vasa. In september op de bikemotion maar is voor een gratis weekend gaan voor volgend jaar, dit gezien deze reclame allemaal :wink:

Kreeg overigens wel en mail van Vasa of ik mijn Garmin gegevens via de Garmin site betreffende die ritten wou beveiligen, iedereen kon namelijk anders de routes downloaden. En gezien dat ze daar veel werk in hebben gestoken, zijn ze daar nogal zuinig op. Ik denk dat ze bang zijn dat er mensen zijn die deze routen in groepen gaan hergebruiken.
g60
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 3316
Lid geworden op: zo 14 oktober 2007, 20:11
Mijn mountainbike: Gary fisher superfly 100, custom build. Scott scale rc ‘12 custom.Trek 920 (ex tacx).
Contacteer:

SnelleJonge schreef: was hellemaal in der eentje om effe wat mannen MTB les in klimmen te geven.
:lol: thats the way i like a chick :D. maar der is toch zeker wel 1 van de mannen die wat contact info heeft van dit beest? of durfde niemand t meer aan na het 1e klimmetje? :P

ik heb paar jaar geleden zitten kijken naar die buitlandse reizen, lijkt me echt wel vet!! marokko of mallorca.. is er helaas niet van gekomen nog.. :(
life starts @ 150bpm...
SnelleJonge
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2056
Lid geworden op: di 27 december 2005, 18:11

g60 schreef:maar der is toch zeker wel 1 van de mannen die wat contact info heeft van dit beest? of durfde niemand t meer aan na het 1e klimmetje? :P(
De meeste mannen die aan zo'n evenement meedoen zijn verliefd op hun bike g60? Niet op vrouwelijk bikkels met een mooi figuur die toevallig goed kunnen fietsen.
En ik ben glukkig getrouwd duss........ Moest dit wel schrijven, want mijn vrouw leest wel is mee namelijk :wink:
g60
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 3316
Lid geworden op: zo 14 oktober 2007, 20:11
Mijn mountainbike: Gary fisher superfly 100, custom build. Scott scale rc ‘12 custom.Trek 920 (ex tacx).
Contacteer:

jaaaah dat ook wel een beetje natuurlijk.. maar uiteindelijk is die combi toch wel erg aantrekkelijk nie? ik bedoel met me fiets kan ik verder weinig meer dan fietse zeg maar..

maar ik bedoelde meer algemeen, als hyves bv ofzo. of forum leden. lijkt me toch dat je na een paar dagen fietsen/vrije tijd wel een beetje contact houd met een paar bikers?
life starts @ 150bpm...
gerco 301
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 410
Lid geworden op: ma 12 juli 2010, 19:37
Mijn mountainbike: Specialized Turbo Levo FSR

Heren, vrouwen zijn geen w*f en chicks, een beetje meer respect voor de fietsende dames.
De vrouwen die dit lezen, gaan straks niet meer met Vasa mee omdat een paar mannen zich een beetje raar uitten op een forum.

Graag even iets minder, Er gaan geregeld vrouwen mee, en ook zonder wederhelft en dat moet ook zo blijven.
Pat.
Technisch Webredacteur
Technisch Webredacteur
Berichten: 5968
Lid geworden op: zo 15 juli 2001, 02:00
Contacteer:

@ Gerco, zo is het maar net. Het zijn bikesters, lijken wel een stelletje pubers hiero...

En het is hier ook geen datingsite, ga dat maar doen op Lexa ofzo...
Dus nu weer ontopic!
Met een botte bijl moet je gewoon wat harder slaan dan met een scherpe.
Emtb.Tech
www.GravelRacen.com
YouTube Fatbike & Adventure's Kanaal
Adventures & Patrol Blogtopic op mountainbike.nl
g60
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 3316
Lid geworden op: zo 14 oktober 2007, 20:11
Mijn mountainbike: Gary fisher superfly 100, custom build. Scott scale rc ‘12 custom.Trek 920 (ex tacx).
Contacteer:

haha overdrijven is ook een kunst, net als iets met een korrel zout nemen.. maar goed, gerco heeft wel gelijk :-q .
zal me emoties wel inhouden.. :tong
life starts @ 150bpm...
hansdegebruiker
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 4900
Lid geworden op: zo 30 juli 2006, 22:15
Mijn mountainbike: Black adder & Niner air 9 carbon
Contacteer:

Voor de mensen met facebook
http://nl-nl.facebook.com/vasasportreizen" onclick="window.open(this.href);return false;
hansdegebruiker
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 4900
Lid geworden op: zo 30 juli 2006, 22:15
Mijn mountainbike: Black adder & Niner air 9 carbon
Contacteer:

zag dat het 2012 programma online is gegaan
http://www.vasasport.nl/zomerreizen/pro ... soverzicht" onclick="window.open(this.href);return false;
g60
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 3316
Lid geworden op: zo 14 oktober 2007, 20:11
Mijn mountainbike: Gary fisher superfly 100, custom build. Scott scale rc ‘12 custom.Trek 920 (ex tacx).
Contacteer:

transX blijft aantrekkelijk.. :D
life starts @ 150bpm...
g60
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 3316
Lid geworden op: zo 14 oktober 2007, 20:11
Mijn mountainbike: Gary fisher superfly 100, custom build. Scott scale rc ‘12 custom.Trek 920 (ex tacx).
Contacteer:

transX blijft aantrekkelijk.. :D

nondeju.. eerst wilt ie nie plaatsen.. vervolgens ram ik 85 x op enter.. krijg ik een bericht dat er voor mij al iemadn geplaatst heeft.. blijk me eigen bericht te zijn... :lol: koekoek.. internet.
life starts @ 150bpm...
Plaats reactie