Fithotel in de Eifel Failliet ?

Schwarzwald, Winterberg of de Alpen? Hier vind je alles over routes en gebieden bij onze oosterburen.
Plaats reactie
Monkey biker
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 240
Lid geworden op: vr 30 april 2010, 21:47
Mijn mountainbike: Cube AMS 120 29 inch fully 2012
Contacteer:

Wie weet meer informatie te geven over het Fithotel in übersdorf in de Eifel. Ik had voor dit hotel een optie genomen voor een langweekend in Mei maar ze geven geen reactie meer. Telefoon werd niet meer opgenomen en per email geen reactie meer ontvangen. Is bekend mountainbike overnachtings hotel. Heb inmiddels een ander hotel in Manderscheid gevonden voor onze groep maar ik was benieuwd of iemand meer info heeft.
HuubC
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 1331
Lid geworden op: vr 23 november 2007, 23:34

Monkey biker schreef:Telefoon werd niet meer opgenomen en per email geen reactie meer ontvangen.
Zijn wellicht weer op vakantie in NL :D
Dat was nl vorig jaar bij ons het euvel ...
Raven biker
Mtb fanaat
Mtb fanaat
Berichten: 22
Lid geworden op: za 21 augustus 2010, 09:04
Mijn mountainbike: Canyon Neuron 9.9

Ik heb op 24 januari een mailtje gestuurd voor een weekend in mei en tot op heden geen reactie gehad.
Monkey biker schreef:Heb inmiddels een ander hotel in Manderscheid gevonden voor onze groep maar ik was benieuwd of iemand meer info heeft.
Ik ga denk ik maar opzoek naar een ander hotel, welk hotel heb jij gevonden?
Monkey biker
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 240
Lid geworden op: vr 30 april 2010, 21:47
Mijn mountainbike: Cube AMS 120 29 inch fully 2012
Contacteer:

Wij hebben bij hotelamceresplatz voor onze groep plek gevonden. Wij overnachten in hotel Tara die ligt er een paar honderd meter vandaan en eten en drinken in hotelamceresplatz.
Plaats reactie